TikTok چت ربات هوش مصنوعی را برای جستجو و کشف آزمایش می کند

آنچه TikTok می گوید. TikTok تایید کرد که چت ربات هوش مصنوعی با کاربران منتخب در فیلیپین آزمایش می شود. توییتر:

  • ما در مراحل اولیه کاوش ابزارهای چت بات با آزمایش محدود Tako با کاربران منتخب در فیلیپین هستیم. Tako یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به جستجو و کشف در TikTok است. Tako توسط یک دستیار چت شخص ثالث طراحی شده است و برای کمک به کشف محتوای سرگرم کننده و الهام بخش در TikTok طراحی شده است. هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای این کار فراتر از این آزمایش‌های اولیه وجود ندارد، اما ما از شنیدن بازخورد شما هیجان‌زده هستیم!»

TikTok در حال آزمایش یک ربات چت هوش مصنوعی در بازارهای منتخب است. ابزار مجهز به هوش مصنوعی که Tako نام دارد، برای کمک به کاربران TikTok در جستجو و کشف است.

در سمت راست رابط TikTok، بالای نمایه کاربر و دکمه‌های دیگر برای لایک، نظرات و نشانک‌ها ظاهر می‌شود. وقتی روی آن ضربه زده می‌شود، کاربران می‌توانند با استفاده از جستارهای زبان طبیعی سؤالات مختلفی درباره ویدیو از Tako بپرسند یا با درخواست توصیه، محتوای جدیدی را کشف کنند.»

گوگل تهدید TikTok گوگل الف را فاش کرد آمار شگفت انگیز سال گذشته: 40٪ از جوانان هنگام جستجوی مکانی برای صرف ناهار به TikTok یا Instagram (نه Google Maps of Search) می روند. این به گفته پرابهاکار راغوان، معاون ارشد گوگل، با استناد به تحقیقات داخلی کاربران ایالات متحده در سنین 18 تا 24 سال است. او همچنین خاطرنشان کرد که این جستجوی کاربران جدید اینترنت متفاوت است.

بخوانید:   لینکدین شکارچی تصویر هوش مصنوعی که نمایه‌های جعلی را می‌گیرد را فاش کرد

به نظر می رسد. در اینجا چگونگی آن است TechCrunch آن را توصیف کرد:

TikTok یک موتور جستجو مانند گوگل نیست که کل وب را بخزد. TikTok اساسا یک موتور جستجوی داخلی است – مانند YouTube، که اغلب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ شناخته می شود. و این چت ربات جدید هوش مصنوعی، اگر در سطح جهانی عرضه شود، می‌تواند به کاربران TikTok اجازه دهد به جای تایپ کردن در کادر جستجو، محتوا را از طریق چت کشف کنند.




منبع: https://searchengineland.com/tiktok-tako-ai-chatbot-search-427584

این هم یک اسکرین شات:

تاکو TikTok
منبع تصویر: TechCrunch

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل تایید کرده است که TikTok یک تهدید است. بنابراین ما از نزدیک شاهد اقدامات TikTok برای بهبود جستجو در پلتفرم خود و همچنین آزمایش تبلیغات جستجو هستیم.