TikTok مولد جدید اسکریپت تبلیغاتی هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

پس از وارد کردن تمام اطلاعات، به سادگی می توانید کلیک کنید تولید اسکریپت. این اسکریپت‌های ویدیویی مختلف با قلاب‌ها، صحنه‌ها، فراخوان‌های اقدام و نشانه‌های بصری/صوتی تولید می‌کند.

عکس صفحه 2023 06 12 در 17.33.01 800x496
TikTok یک ابزار هوش مصنوعی رایگان راه اندازی کرده است که می تواند اسکریپت ها را در عرض چند ثانیه ایجاد کند. ویژگی، به نام مولد اسکریپت، در دسترس همه است مرکز خلاقیت TikTok کاربرانی که دارای حساب دسکتاپ TikTok for Business هستند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


TikTok چه گفته است؟ این شرکت به بازاریابان دیجیتال هشدار داده است که نباید صرفاً به اسکریپت های تولید شده توسط هوش مصنوعی اعتماد کنند زیرا خطر عدم دقت وجود دارد. در بیانیه ای توضیح داد:

چرا ما اهمیت می دهیم: Script Generator با ایجاد اسکریپت برای تبلیغ‌کنندگان زندگی را آسان‌تر می‌کند. و بهترین بخش این است که اگر بازاریاب های دیجیتال از اسکریپت های تولید شده متنفر باشند، این گزینه را دارند که دوباره درخواست خود را هر چند بار که دوست دارند، بدون هیچ هزینه ای اجرا کنند زیرا ابزار کاملا رایگان است.

TikTok هیچ وعده یا تضمینی در مورد محتوای تولید شده توسط Script Generator نمی دهد. این تنها تصمیم شماست که از محتوای ایجاد شده با استفاده از Script Generator در هر آگهی یا مطالب دیگر استفاده و/یا منتشر کنید. شما تنها مسئول هر محتوایی هستید که با استفاده از Script Generator ایجاد می‌شود، از جمله اطمینان از اینکه چنین محتوایی دقیق است و با قوانین و مقررات قابل اجرا مطابقت دارد و این محتوا توسط TikTok تأیید، حمایت مالی یا تأیید نشده است.»

آیا صید وجود دارد؟ مانند تمام محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، خطر انتشار اطلاعات نادرست وجود دارد. تبلیغ‌کنندگانی که صرفاً بر این روش تکیه می‌کنند، ممکن است متوجه شوند که محتوای آنها عمومی و بدون اصالت است زیرا محتوای هوش مصنوعی با استفاده از روندهای موجود ایجاد می‌شود، که می‌تواند برای برندسازی بد باشد. این همچنین می تواند به طور بالقوه منجر به کاهش تعامل شود.

تصویر بزرگ: در حالی که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی می‌تواند یک ابزار PPC عالی باشد (نگاه کنید به: اسکریپت Google Ads که از GPT برای نوشتن RSA استفاده می‌کند)، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه دقیق نیست (همانطور که توسط TikTok تاکید شده است). بنابراین اتکا به این روش به طور بالقوه می تواند خطرناک باشد تا انسان در PPC یک ضرورت باقی بماند.


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-ad-script-generator-428151

با این حال، آنتون رینیرز، رئیس APAC مشارکت های خلاقانه گوگل، ابزار جدید را ستایش کرد و اظهار داشت:


چگونه کار می کند: تبلیغ‌کنندگان به سادگی باید برخی از اطلاعات اولیه درباره خدمات یا محصولاتی را که ارائه می‌کنند وارد کنند (به عنوان مثال، نام محصول، توضیحات کالا، کلمات کلیدی مرتبط) و سپس انتخاب کنند که آیا یک کلیپ 15 تا 30 ثانیه یا 31 تا 60 ثانیه را می‌خواهند. .

بخوانید:   عناوین روزنامه‌های مطرح جهان؛ ترکیه به دنبال استفاده از فرصت بحران گاز اروپا