TikTok هیچ وعده یا تضمینی در مورد محتوای تولید شده توسط Script Generator نمی دهد. این تنها تصمیم شماست که از محتوای ایجاد شده با استفاده از Script Generator در هر آگهی یا مطالب دیگر استفاده و/یا منتشر کنید. شما تنها مسئول هر محتوایی هستید که با استفاده از Script Generator ایجاد می شود، از جمله اطمینان از اینکه چنین محتوایی دقیق است و با قوانین و مقررات قابل اجرا مطابقت دارد و این محتوا توسط TikTok تأیید، حمایت مالی یا تأیید نشده است.»
آیا صید وجود دارد؟ مانند تمام محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، خطر انتشار اطلاعات نادرست وجود دارد. تبلیغ کنندگانی که صرفاً بر این روش تکیه می کنند، ممکن است متوجه شوند که محتوای آنها عمومی و بدون اصالت است زیرا محتوای هوش مصنوعی با استفاده از روندهای موجود ایجاد می شود، که می تواند برای برندسازی بد باشد. این همچنین می تواند به طور بالقوه منجر به کاهش تعامل شود.
تصویر بزرگ: در حالی که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی می تواند یک ابزار PPC عالی باشد (نگاه کنید به: اسکریپت Google Ads که از GPT برای نوشتن RSA استفاده می کند)، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه دقیق نیست (همانطور که توسط TikTok تاکید شده است). بنابراین اتکا به این روش به طور بالقوه می تواند خطرناک باشد تا انسان در PPC یک ضرورت باقی بماند.