SEO Bright Now: 28 اکتبر 2022

اکتبر، همه مبارک! ما اینجا هستیم تا برخی از به‌روزرسانی‌هایی را که در ماه گذشته در دنیای جستجو اتفاق افتاده است را با شما به اشتراک بگذاریم، و برخی از اتفاقات جالب‌تر و مهم‌تر را که می‌توانند استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را تحت تأثیر قرار دهند، با نزدیک شدن به پایان سال، به اشتراک بگذاریم.

این برای بازاریابان بسیار بزرگ است، زیرا با شروع تغییر در تلفن همراه و معرفی به دسکتاپ، نرخ کلیک شروع به تغییر خواهد کرد. از آنجایی که این مورد منتشر می شود و مردم متوجه می شوند چه چیزی “طبیعی” و چه چیزی یک تبلیغ است، دیدن تغییرات CTR جالب خواهد بود. ما انتظار داریم که این امر احتمالاً باعث می‌شود که برخی از مارک‌ها در صورت کاهش کلیک‌ها، پیام‌های خود را برای تبلیغات پولی مجدداً بررسی کنند، در حالی که کسب‌وکارهایی که دارای املاک و مستغلات ارگانیک هستند می‌توانند شاهد افزایش کلیک‌ها باشند.

همانطور که خزنده ها باهوش تر می شوند و اطلاعات یاد می گیرند، دنیای جستجو مختل می شود زیرا مردم شروع به فکر کردن خارج از محتوا فقط در یک صفحه وب می کنند و شروع به فکر کردن در مورد رسانه و نقش آن در جستجو می کنند. جستجوگران هنگام خرید، جستجوی رویدادها، درک موضوعات پیچیده، و غیره، نتایج جستجوی بهبود یافته‌تری دریافت خواهند کرد.

Google Updates دستورالعمل های هرزنامه

مجموع آنچه گفته شد در نهایت این بود: متن جایگزین برای سئو و قابلیت دسترسی مهم است، که ممکن است برای برخی افراد خبری نباشد، اما صرف نظر از این که توضیح آن خوب است. دسترسی یک نگرانی بزرگ استاز آنجایی که بیش از 61 میلیون بزرگسال در ایالات متحده با معلولیت زندگی می کنند که 60 درصد آنها در خانواده هایی با اینترنت هستند.

بخوانید:   ابزارهایی برای توسعه Front-End - میزبانی وب

در ماه گذشته چیزهای زیادی در جستجو اتفاق افتاد که با کنفرانس سالانه جستجوی گوگل شروع شد جستجو روشن است، که در اواخر شهریور اتفاق افتاد. این رویداد معمولاً به بازاریابان بینشی در مورد آنچه از طرف Google در راه است می دهد و می تواند به اطلاع رسانی برنامه ریزی و استراتژی های سالانه کمک کند.

Google Distinguished Payed and Organic

این خلاصه سریع اخبار جستجوی این ماه است، ما در ماه نوامبر با دسته ای از به روز رسانی ها باز خواهیم گشت تا در جستجوی همه چیز بهتر به شما خدمات ارائه دهیم.


منبع: https://www.brightedge.com/blog/seo-bright-now-october-28-2022the-latest-news-search

مرکز جستجوی گوگل در اوایل این ماه یک به‌روزرسانی برای مبارزه با هرزنامه‌ها را اعلام کرد که احتمالاً برای سیستم جلوگیری از هرزنامه‌ها، SpamBrain AI است. این به‌روزرسانی جهانی است و همه زبان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

گوگل همچنان به تعهد و نوآوری خود ادامه می دهد تا تجربه جستجوی بهتری را برای کاربران خود ارائه دهد، همانطور که در کنفرانس سالانه 2022 خود در سال جاری اشاره شد. در اینجا چند نکته قابل ذکر است:

  1. تصاویر در خزیدن و در تحویل اهمیت بیشتری پیدا می کنند
  2. بومی سازی با عملکرد بهبود یافته برای نقشه ها اهمیت دارد
  3. بهبود تجربه خرید Google
  4. تجربیات دست اولی که از سایت‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند
  5. گوگل با عناصر جستجوی سازگار با محیط زیست سبز می شود

این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

اکتبر همچنین دومین ماه پس از به‌روزرسانی محتوای مفید است، و به نویسندگان خلاصه خلاقانه کاملی در مورد نحوه نوشتن برای انسان‌ها ارائه می‌دهد، که جامعه روندی نرم‌تر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد تعیین کرده است.

بخوانید:   جستجوی ChatGPT ممکن است در گوگل تاثیرگذار باشد

اخبار سئو در یک نگاه:

  • فراتر از متن برای محتوا فکر کنید، مهم است که از رسانه های دیگر استفاده کنید
  • به روز رسانی گوگل (ادامه دارد) برای سرکوب هرزنامه ها، در اینجا جای تعجب نیست
  • اهمیت متن جایگزین و قابلیت دسترسی، حکم: اول انسانها، دوم جستجو
  • Google Ads اکنون متمایزتر شده است و احتمالاً باعث تغییر در نرخ کلیک خواهد شد
  • بیایید کمی عمیق‌تر به برخی از به‌روزرسانی‌های اخیر و اینکه چگونه ممکن است بر شما تأثیر بگذارد، بپردازیم.

کنفرانس سالانه “جستجو در” گوگل

چت منظم با جان مولر گوگل به بازاریابان پاداش داده است تا در مورد اینکه چه زمانی چه کاری انجام دهند بهینه سازی تگ های alt. برای رتبه‌بندی خوب در جستجوی تصویر گوگل، متن جایگزین تصویر بهینه‌سازی شده برای سال‌ها یک تاکتیک SEO 101 بوده است، اما برای برخی از برندها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است، زیرا برخی پرس‌و‌جوها در نتایج جهانی نشان داده می‌شوند و اگر به درستی انجام شوند، می‌توانند استفاده موثری از برندسازی باشند.

این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟ فهرست‌های جستجوی جهانی خود را بررسی کنید و متوجه شوید که تصاویر سایت شما چقدر در جستجو نشان داده می‌شوند، زیرا بهینه‌سازی برای کاربران (دسترسی) و کلمات کلیدی (SEO) یک هدف دوگانه دارد.

این در مورد هدف تصویر و نحوه استفاده از آن است. اگر از تصاویر استوک استفاده می کنید، آیا منطقی است که تمام تصاویر خود را در سایت خود مرور کنید تا متن جایگزین را با استفاده از نام تجاری خود بهینه کنید؟ احتمالاً نه، زیرا اگر می توانید، بهتر است به رسانه های متمایز یا برند ارائه دهید. جان در ادامه می‌گوید افزودن چیزی به قسمت متن جایگزین، تلاش ارزشمندی است و «چیزی بهتر از هیچ است».

بخوانید:   درآمد جستجو و تبلیغات مایکروسافت در سه ماهه اول 3.4 درصد افزایش یافت

اگر به موقعیت BrightEdge در مورد هرزنامه گوش داده اید، جای نگرانی نیست 🙂

متن جایگزین تصویر خود را بهینه کنید

زمان نشان خواهد داد که این تمایز تبلیغات پولی چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد، و ما به عنوان بازاریاب از این تغییر برای کمک به تمایز نتایج ارگانیک از پولی استقبال می کنیم، زیرا برندها برای جلب توجه جستجوگران رقابت می کنند.

با توجه به اینکه این به‌روزرسانی هرزنامه پس از به‌روزرسانی محتوای مفید در اوایل ماه اوت منتشر می‌شود، جای تعجب نیست که Google همچنان به اقداماتی برای کاهش گیمیفیکیشن موتور جستجوی خود ادامه می‌دهد. برای کسب‌وکارهایی که درگیر تاکتیک‌هایی هستند که با این سایت‌های بی‌کیفیت مرتبط هستند، توصیه می‌شود این کار را متوقف کنند.

خوب، تنوع چیزی است که گوگل همچنان به نشان دادن آن در نتایج جستجو اهمیت دارد و به عنوان غول داده‌ای که هست، از داده‌های خود برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود استفاده می‌کند. برای کسب‌وکارها، این بدان معناست که بهینه‌سازی تصاویر، ویدئو، طرح‌واره‌های بیش از حد محلی و بهبود تصویر برند شما اهمیت فزاینده‌ای دارد.

در بحث طولانی مدت بحث ارگانیک در مقابل پولی و اینکه کدام بهتر است (هر دو برای کسب و کار/نتایج مختلف بسیار مهم هستند!)، گوگل در این ماه با ایجاد تفاوت بیشتر در تبلیغات پولی در جستجو، به بازاریابان سئو برنده شده است. این چیزی است که باید بر رفتار جستجوگر تأثیر بگذارد، زیرا داده‌ها شروع به سرازیر شدن می‌کنند. از ماه اکتبر، این تغییرات برای تلفن همراه ارائه می‌شوند و برای انتشار دسک‌تاپ در آینده برنامه‌ریزی شده‌اند.