وجود هرزنامه در صفحات نتایج موتور جستجو باعث کاهش درک کاربر از موتور جستجو می شود. این برای تجارت بد است.
این بدون شک ترافیک شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
می بینید، با SEM، وقتی تبلیغات خود را خاموش می کنید، ترافیک شما ناپدید می شود. با SEO، هنگامی که یک حضور ارگانیک تثبیت شده داشته باشید، می توانید برای سال های آینده ترافیک دریافت کنید. و هنگامی که وب سایت شما معتبر شد، می توانید رشد نمایی ترافیک را تجربه کنید.
اکنون، برای تحقق واقعی این امر، اقدامات مختلفی مورد نیاز است. (در واقع، تعداد زیادی برای ذکر در این پست وبلاگ وجود دارد.)
سئو در مقابل SEM کدام بهتر است و چرا.
این بدان معناست که اگر برای مدت طولانی در آن هستید و استراتژی سئو خود را از قبل برنامه ریزی کرده باشید، سئو به راحتی می تواند از SEM پیشی بگیرد.
SEM در مقابل SEO – چه استراتژی را باید انتخاب کنید
SEM از طرف دیگر می تواند به سرعت پیاده سازی شود. این بدان معناست که شما می توانید در عرض یک روز پس از ایجاد یک کمپین ترافیک را مشاهده کنید. علاوه بر این، اجرای سریع آن به شما امکان میدهد به سرعت ببینید چه چیزی کار میکند و چه چیزی خوب نیست، و به شما امکان میدهد استراتژی خود را در میان جریان تغییر دهید.
تفاوت در اجراست.
تفاوت بین SEO و SEM چیست؟
برای مقابله با این موضوع، هر موتور جستجو دستورالعملهای کیفیت تبلیغات PPC خود را دارد.
سپس آنها تبلیغات را بر اساس عواملی مانند:
- پیشنهاد آگهی دهنده
- کیفیت تبلیغات
- کیفیت صفحه فرود که تبلیغات به آن ترافیک ارسال می کند
برای درک این موضوع باید یک چیز را درک کنید.
21 جولای 2021 | ارسال شده توسط Darrell Mordecai
و همانطور که در بالا ذکر کردم، سئو استراتژی طراحی شده برای متقاعد کردن موتورهای جستجو است که محتوای شما بهترین پاسخ برای پرس و جوی جستجو است. به عبارت دیگر، ویدیو به دلیل سئوی ویدیو نمایش داده شد.
SEO و SEM، نیروگاهی برای کسب و کار شما
در حال حاضر شما باید درک اولیه خوبی از SEO و SEM داشته باشید.
تبلیغکنندگان برای نمایش آگهیهایشان بر روی کلمات کلیدی خاص پول میپردازند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، موتورهای جستجو درخواست تبلیغ کننده را برای نشان دادن تبلیغات به عنوان بخشی از یک حراج درج می کنند.
آنها امیدوارند که اوراکل جواب را بیرون بیاورد تا بتوانند راه خوش خود را ادامه دهند. برای اینکه جستجوگر راضی شود، آنها می خواهند که پاسخ مستقیم و با کمترین اصطکاک ممکن باشد.
اکنون که درک اولیه ای از SEM و SEO دارید، این سوال مطرح می شود که چه زمانی باید روی SEM تمرکز کنید و چه زمانی باید روی SEO تمرکز کنید؟
و هنگامی که در آن هستید، چگونه هر SERP را هدف قرار می دهید؟ اگر برای تبلیغات هزینه کنید، کدام یک ارزش بیشتری به شما می دهند؟ کدام یک باید در یک استراتژی سئو بزرگتر گنجانده شوند؟
بنابراین قبل از ایجاد هر چیزی، سازنده محتوا معمولاً تحقیق میکند که میخواهند صفحهشان در چه SERP نمایش داده شود. و فراموش نکنید، هر SERP برای پاسخ به سوال جستجوگر طراحی شده است.
در حقیقت، آنها دو روی مختلف سکه بازاریابی موتورهای جستجو هستند، اما اجرای هر یک کاملاً متفاوت است.
به عنوان مثال، اجازه دهید با خود صفحه شروع کنیم. سئوی خوب با تولید محتوا شروع می شود. دلیل آن این است که صفحه باید از همان ابتدا با در نظر گرفتن سئو طراحی شود.
از دیدگاه من، تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که بپرسم. فقط شما می توانید بر اساس نیازهای تجاری منحصر به فرد خود به این سؤالات پاسخ دهید.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/SEO-SEM-Powerhouse-Your-Business
اکنون که درک اولیه ای از SEO و SEM دارید، بیایید آنها را با هم مقایسه کنیم.
مزایای SEO و SEM: افزایش کوتاه مدت یا رشد بلند مدت
سئو یا بازاریابی موتور جستجو فرآیند طراحی یک صفحه وب است که موتور جستجو را متقاعد می کند که این صفحه بهترین و شایسته ترین پاسخ به سؤال جستجوگر است.
اکنون که هدف بازاریابی جستجو را فهمیدیم، بیایید بررسی کنیم که SEM و SEO در کجا قرار دارند.
ولی…
وقتی جستجوگر تبلیغی را می بیند، پاسخ بالقوه ای برای آن سوال می بیند.
در مثال بالا، قطعه ویدیو نشان داده شده است، زیرا Google متقاعد شده است که این ویدیو بهتر از هر وب سایت دیگری به درخواست جستجوگر پاسخ می دهد.
هر دو SEO و SEM به گونه ای طراحی شده اند که محتوا را در وب سایت شما به عنوان پاسخ به جستجوی جستجو با قرار دادن آن در برجسته ترین موقعیت نشان دهند.
همانطور که در مثال بالا می بینید، اولین چیزی که جستجوگر می بیند قطعه ویدیو است. بعد، آنها یک جعبه ویدیویی و بعد از آن، چند لینک آبی قدیمی خوب می بینند.
یکی دیگر از مزایای بزرگ SEM این است که می توانید برای نمایش تبلیغات در SERP ها با هدف تجاری هزینه کنید. از سوی دیگر، دستیابی به آن از طریق سئو می تواند دشوار باشد زیرا ایجاد لینک به محتوای تجاری دشوار است.
به عبارت دیگر، در بالا.
به طور کلی، زمانی که تبلیغات روی SERP ها وجود دارد، SERP ها به بخش هایی تقسیم می شوند. تبلیغات معمولا در بالای SERP ظاهر می شوند. نتایج ارگانیک در زیر آن یافت می شود.
این به این دلیل است که فقط داشتن محتوای عالی برای موتورهای جستجو کافی نیست. باید از یک منبع معتبر آمده باشد. موتورهای جستجو از انواع سیگنال های خارج از صفحه برای ارزیابی معتبر بودن منبع استفاده می کنند.
این بدان معناست که صفحه باید به گونه ای طراحی شود که واقعاً به پرس و جو به اندازه کافی پاسخ دهد. علاوه بر این، باید از نظر کیفی بهتر از محتوایی باشد که قبلاً در SERP هدف ظاهر می شود. مراحل زیادی برای انجام این کار به خوبی وجود دارد. من فقط این را به صورت تصویر بزرگ از بالا به پایین پوشش می دهم.
در این پست به این موضوع می پردازم:
- SEO و SEM چیست؟
- مزایای هر کدام چیست؟
- بهترین برنامه ها برای هر کدام کدامند؟
قبل از پرداختن به تفاوت بین SEM و SEO، ابتدا بیایید بفهمیم بازاریابی جستجو چیست.
جستجو در بازاریابی
بنابراین، در مثال بالا، تبلیغات برجسته ترین نقاط را اشغال می کنند و بیشترین دید را به همراه دارند. بنابراین، اگر تمام تمرکز شما بر ترافیک ارگانیک باشد، تبلیغات مطمئناً پتانسیل کلیک شما را کاهش می دهد.
شخصی را در حال تایپ یک درخواست در گوگل تصور کنید. آنها سعی دارند چه کار کنند؟ در اصل، آنها از موتور جستجو سوال می پرسند. به عبارت دیگر، آنها امیدوارند که موتور جستجو محتوایی را برای آنها بیاورد که به سؤال آنها پاسخ دهد.
به عنوان مثال، وقتی جستجوگر «کتابهای پرفروش» را در موتور جستجو تایپ میکند، (بدیهی است) از اوراکل میپرسد که پرفروشترین کتابها چیست.
نکته مهم این است که می تواند سریع اتفاق بیفتد.
سئو چیست؟
این باعث می شود که برای افزایش سریع ترافیک و ایده های آزمایشی عالی باشد.
بنابراین، به عنوان مثال، زمانی که شخصی یک پرس و جو را در گوگل تایپ می کند، گوگل یک عبارت را اختصاص می دهد رتبه آگهی به هر یک از تبلیغات بالقوه برای آن جستجو. سپس گوگل بر اساس رتبه آگهی هر تبلیغ که در صفحه نتایج ظاهر می شود محاسبه می کند.
برای درک این موضوع، بیایید بررسی کنیم که SEM و SEO چگونه به کاربران خدمات ارائه می دهند.
نحوه کار این …
برای درک واقعی این موضوع، ابتدا باید (به طور خلاصه) بفهمیم که موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند. (می دانم، این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما با من همراه باشید، این به شما کمک می کند بفهمید که SEO و SEM کجا مناسب است.)
بیایید یک آزمایش فکری کوچک انجام دهیم …
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) فرآیند استفاده از تبلیغات پولی (PPC) برای قرار دادن وب سایت شما در برجسته ترین موقعیت ها در صفحات نتایج موتورهای جستجو است.
همانطور که در بالا ذکر کردم، وقتی جستجوگر یک پرس و جو را در یک موتور جستجو تایپ می کند، از اوراکل دیجیتال (در این مورد موتور جستجو) سوالی می پرسد. بازاریابان SEM به موتورهای جستجو پول می دهند تا صفحه وب خود را به عنوان پاسخ به سؤال جستجوگر قرار دهند.
سوال این است که چگونه این استراتژی ها را در کسب و کار خود پیاده می کنید؟ آیا از ارزش کوتاه مدت SEM استفاده می کنید؟ چگونه برای رشد طولانی مدت سئو برنامه ریزی می کنید؟
در عوض، یک بازاریاب سئو ممکن است بخواهد روی یک SERP متفاوت تمرکز کند. با این حال، در بسیاری از موارد، هیچ تبلیغی در SERP ها نمایش داده نمی شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، برجسته ترین مکان ها توسط نتایج ارگانیک اشغال می شود.
اگر می توانید این کار را با توجه به فاکتورهای رتبه آگهی گوگل، هزینه بالقوه پایین به ازای هر کلیک و موقعیت بالا را خواهید دید. دریافت این حق باید دید بهتری به شما بدهد و تعداد زیادی بازدید کننده را برای شما تضمین کند.
هدف اصلی بازاریابی موتورهای جستجو این است که وب سایت شما در برجسته ترین مکان ها در SERP ها قرار گیرد. تسلط بر این نقاط برتر در موتورهای جستجو به این معنی است که محصولات و خدمات خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهید.
عدم ارائه این به عنوان یک تجربه کاربری بد تلقی می شود. به عبارت دیگر، وقتی تبلیغاتی را مشاهده می کنید که مرتبط با جستجوی شما نیستند یا تبلیغاتی را می بینید که کیفیت پایینی دارند، تبلیغات را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرید.
اکنون، قبل از اینکه اجازه دهیم آنها با آن مبارزه کنند، شاید باید اشاره کنم که SEM و SEO می توانند و در بسیاری از موارد باید با هم هماهنگ باشند.