Reddit امروز دو محصول تبلیغاتی جدید را راه اندازی کرد – هدف گذاری کلمه کلیدی متنی و تبلیغات محصول. ویژگیهای جدید برای کمک به تبلیغکنندگان برای دستیابی به مشتریان با ارزش بالاتر و سادهسازی ابزار Reddit Ads Manager عرضه شدهاند.
هدف گذاری کلمات کلیدی متنی. این ویژگی جدید به شما کمک میکند تا با انتخاب کلیدواژههای خاصی که میخواهید برند آنها با آنها مرتبط باشد، در مکالمات فعال در Reddit به مشتریان دسترسی پیدا کنید. همچنین میتوانید برای افزایش ارتباط، کلمات کلیدی را با نسخه تبلیغاتی خلاقانه تراز کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان میتوانند راحتتر و دقیقتر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند، که میتواند منجر به افزایش تبدیل شود.
تبلیغات محصول چگونه به نظر می رسد. در اینجا یک نمونه از تبلیغات محصول Reddit آورده شده است:

Reddit چه گفته است؟ هارولد کلاجه، مدیر ارشد درآمد Reddit، به Search Engine Land گفت:
- این بهروزرسانیها تجربه جستجو و کشف را هم برای برندها و هم برای کاربران ما با بهرهگیری از ارزش متمایز ما بهعنوان مرکزی برای مکالمه عملی ارتقا میدهد.»
- “رویکرد ما در این مرحله بعدی از ارائه محصول تبلیغاتی ما این است که به برندها کمک کنیم تا تصمیمات آگاهانه بگیرند، پاسخ سوالات خود را بیابند و محصولات مورد علاقه خود را کشف کنند – در حالی که در این فرآیند تبلیغکنندگان را قادر میسازیم تا با مخاطبان جدید و با ارزش جدید ارتباط برقرار کنند. کلاجه افزود.
تبلیغات محصول همچنین دارای دکمههای فراخوانی است که کاربران را به صفحه محصول یک برند هدایت میکند. همچنین، شما همچنین قادر خواهید بود مستقیماً از کاتالوگ های موجود، به سرعت و به راحتی و بدون نیاز به منابع اضافی، تبلیغات ایجاد کنید.
چه خبر؟ محصولات تبلیغاتی جدید Reddit به برندها این امکان را می دهد تا با مشتریانی که در حال حاضر در حالت تحقیق هستند و قصد خرید دارند، ارتباط بهتری برقرار کنند. اینها هستند:
علاوه بر این، اگر به طور همزمان کمپین های تبلیغاتی را در پلتفرم های رقبا فعال می کنید، می توانید به راحتی همان کاتالوگ ها را به مدیر تبلیغات Reddit وارد کنید.
اطلاعیه Redit: سرمایهگذاری روی چیزی که Reddit را منحصر به فرد میکند: معرفی هدفگذاری کلمات کلیدی متنی و تبلیغات محصول.
منبع: https://searchengineland.com/reddit-launches-ad-products-boost-conversions-428051
تبلیغات محصول. این قالب تبلیغاتی جدید به شما این امکان را می دهد تا مشتریانی را که در حال حاضر در میانه سفر خرید خود هستند، هدف قرار دهید. اطلاعاتی مانند توضیحات محصول و قیمت (به ارز محلی) را نمایش می دهد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
آمارهای جالب:
- Redditor ها 2 برابر بیشتر از سایر مشتریان آنلاین خریدهای دسته بندی می کنند.
- Redditors 2.5 برابر بیشتر برای هر خرید خرج می کند.
- Redditor ها بیش از 56 درصد بیشتر در مورد یک نام تجاری آنلاین به طور مثبت صحبت می کنند.
- رددیتورها بیش از 46 درصد بیشتر به برندی که در Reddit تبلیغ می کند اعتماد می کنند.
از آنجایی که موضوعات Reddit اغلب به منابع همیشه سبز اطلاعات تبدیل می شوند، هدف گذاری کلمات کلیدی متنی فرصت های تبلیغاتی طولانی مدت را نیز فراهم می کند.