در سال 2011، او اشاره کرد که مصرف کنندگان قبل از خرید با 10 منبع یا بیشتر مشورت می کنند. به سرعت به سال 2023 بروید، و مردم تمایل دارند فقط به پنج منبع آنلاین مراجعه کنند.
- “در فرهنگی که ما وسواس تحقیقاتی داریم، تعجب میکنم که اینقدر کاهش پیدا کرده است. نمیدانم که آیا به این دلیل است که مردم از اینکه ما در تحقیق بسیار بهتر میشویم خسته میشوند و منابع کمتری برای انجام این کار مورد نیاز است. لیو گفت: با تبدیل شدن هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما، کنجکاو هستم که ببینم آیا این عدد در چند سال آینده تغییر خواهد کرد یا خیر.
آینده گوگل ادز چیست؟
لیو همچنین از راه اندازی ابزارهای هوش مصنوعی توسط گوگل که می تواند تصاویر منحصر به فردی ایجاد کند، هیجان زده بود. با این حال، زمانی که او در حال تماشای نمایش ابزارهای جدید موتور جستجو بود، نگرانی هایی داشت:
- با استفاده از تصاویر گرفته شده از وب سایت شما و همچنین عکس های استوک، تصاویری به طور خودکار تولید می شد. یکی از نگرانی های من این است که اگر من و رقیبم محصولات بسیار مشابهی داشته باشیم و بخواهیم مزایای یکسانی را به اشتراک بگذاریم، آیا هوش مصنوعی تصاویر استوک مشابهی را به ما می دهد؟ لیو گفت زیرا این مشکل ایجاد خواهد کرد.
اخبار هیجان انگیز برای خرده فروشی – نه چندان برای امور مالی
با این حال، Vyse اضافه کرد که در حالی که هوش مصنوعی به تبلیغکنندگان کمک میکند، صنعت نیز باید خود را برای مسائل غیرمنتظره آماده کند.
- او افزود: “خوشبینی های زیادی در مورد هوش مصنوعی وجود دارد، اما شاید این چیزی است که ما باید زیر سوال ببریم.”
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.