Google Ads در حال آزمایش نشان تأیید طلایی است

درباره نویسنده

نیکول فارلی

چرا ما اهمیت می دهیم. این نشان‌های تأیید نشان می‌دهند که یک تبلیغ‌کننده توسط Google بررسی و تأیید شده است، که می‌تواند منجر به افزایش نرخ کلیک و عملکرد کلی آگهی شود. در یک چشم‌انداز تبلیغات دیجیتال رقابتی، استفاده از اعتماد اضافی ارائه‌شده توسط این برچسب‌ها می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا از دیگر افراد متمایز شوند و ROI خود را بهبود بخشند.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-is-testing-a-gold-verification-badge-397357

نه چشمات فریبت نمیده این توییتر نیست این گوگل است و آنها در حال آزمایش نشان طلایی تأیید جدید هستند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

این نشان مورد توجه الکس کوبیکا قرار گرفت که در مورد آن در توییتر پستی منتشر کرد.

سایر تبلیغ کنندگان نیز متوجه آن شدند.
چه خبر است. قبلاً متوجه یک نشانگر تأیید آبی و یک برچسب آبی مانند نشان بودیم و اکنون یک نسخه طلایی ظاهر شده است. توجه به این نکته ضروری است که این توسعه بخشی از ابتکار تأیید صحت آگهی‌دهنده گوگل است و اکنون شاهد هستیم که گوگل علامت‌های آبی کوچکی را برای تبلیغ‌کنندگانی که تأیید شده‌اند اجرا می‌کند.
T Google Ads Blue Verified Advertiser Badge icon 1679838566
تصویر از بری شوارتز در میزگرد موتورهای جستجو
بخوانید:   بهای سفر پلوسی به تایوان برای واشنگتن