EEAT Quick Wins – جمعه تخته سفید


بنابراین، بیایید وارد برخی بردهای سریع EEAT شویم.

از نویسندگان واقعی استفاده کنید

پیروزی سریع شماره یک: از نویسندگان واقعی استفاده کنید. وقتی صحبت از محتوای مفید EEAT می شود، این امر اساسی است. کاربران می خواهند متقاعد شوند که شخصی که محتوا را می نویسد واقعاً می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. بنابراین، اگر از نویسندگان واقعی استفاده نمی کنید، این یک مشکل است زیرا، باز هم، این چیزی است که مردم می توانند ببینند و ممکن است به شما اعتماد نکنند. بنابراین، هر زمان که می توانید از نویسندگان واقعی استفاده کنید.

بیوگرافی نویسنده

دومین مورد بیوس نویسنده است. اینجاست که، به جای داشتن نام یک نویسنده، می‌خواهید یک بیوگرافی در آنجا داشته باشید تا کاربران بتوانند دقیقاً بخوانند و بفهمند که چرا باید به این شخص اعتماد کنند، زیرا باز هم نشان می‌دهد که آنها چه نوع تجربه و اعتباری دارند. دارند، بنابراین تمام آن جنبه های EEAT.

صفحات نویسنده

مورد سوم صفحات نویسنده است. بنابراین هنگامی که نویسندگان خود را دریافت کردید و بیوگرافی آنها را دریافت کردید، یک صفحه نویسنده داشته باشید که مستقیماً به آن نویسنده مرتبط است تا همه چیز مربوط به تجربه و اعتبار آنها را مشخص کند. می‌توانید به سایر محتوایی که آنها نوشته‌اند، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی آنها پیوند دهید. این راه دیگری برای کمک به تقویت EEAT است و این چیزی است که کاربران و Google دوست دارند ببینند.

نشانه گذاری طرحواره

بعد، ما نشانه گذاری طرحواره را داریم. بنابراین این بیشتر برای موتورهای جستجوی شما است زیرا نشانه گذاری طرحواره کدی است که کد را توصیف می کند. بنابراین می‌توانید از نشانه‌گذاری طرح‌واره در محتوای خود در صفحات نویسنده‌تان استفاده کنید تا مشخص کنید آن شخص چه کسی است، بنابراین Google بهتر بفهمد چه کسی پشت محتوا است و اعتبار آنها چیست.

بخوانید:   گوگل تایید کرد که اپراتور جستجوی مرتبط کنار می رود

از جمله زمان ویرایش

در مرحله بعد، شامل زمان ویرایش در محتوا هستیم. بنابراین، مثلاً، مثلاً در حال انتشار محتوای مرتبط با پزشکی هستید. چیزها می توانند در جایگاه شما تغییر زیادی کنند، و همچنین، افراد زیادی وجود دارند که ممکن است بخواهید محتوا را بررسی کنید.

بنابراین اینجا جایی است که در محتوای خود، می‌توانید مشخص کنید چه کسی محتوا را نوشته، چه زمانی آخرین ویرایش شده است، و چه کسی واقعاً آن نسخه از محتوا را ویرایش و اصلاح کرده است.

بنابراین، این کاری است که شما همچنین می توانید انجام دهید تا از نظر دانستن جدول زمانی آن محتوا برای مردم کاملاً واضح باشد. این به کاربران کمک می کند و گوگل به خود آن محتوا ایمان بسیار بیشتری دارد.

از تصاویر اصلی استفاده کنید

در مرحله بعد، ما از تصاویر اصلی استفاده کرده‌ایم – بدیهی است که بدون عکس‌های استوک – که به این معنی است که شما باید در واقع به آنجا بروید و تصاویر اصلی را دریافت کنید که می‌توانید در محتوای خود قرار دهید، زیرا دوباره سطح جدیدی از اعتماد را به کاربران اضافه می‌کند. که شما همانی هستید که می گویید، و مردم در واقع می توانند آن را در صفحه ببینند.

از ChatGPT کمک بگیرید

در مرحله بعد، از ChatGPT کمک بگیرید. بنابراین، بدون صحبت در مورد ChatGPT در دنیای هوش مصنوعی که ما در آن زندگی می کنیم، این کامل نمی شود. اما ChatGPT در واقع می تواند به شما کمک کند اگر محتوایی نوشته شده است، می توانید آن را در ChatGPT قرار دهید و اساساً از آن بخواهید که نقد کند. آن را بر اساس سیگنال های EEAT و معنای آنها بپرسید. می‌توانید از ChatGPT بخواهید تا تحلیل‌ها و راه‌هایی را برای بهبود آن محتوا برای شما ارائه دهد. بنابراین این نکته واقعا مفیدی است که شما به آن رسیده اید.

بخوانید:   رسانه آمریکایی: تغییرات حزب کمونیست چین حاکی از توجه بیشتر پکن به واشنگتن است

کارشناسان را استخدام کنید

مورد آخر این است که اگر واقعاً در حوزه کاری خود متخصص ندارید، آنها را استخدام کنید. به شبکه خود دسترسی پیدا کنید، به وب‌سایت‌های خاصی بروید و کسی را استخدام کنید تا در محتوا به شما کمک کند. حتی اگر آنها تمام وقت برای شما کار نمی کنند، فقط برای اینکه کمی از یک متخصص کمک بگیرید، این واقعاً چیزهای زیادی اضافه می کند زیرا در این صورت می توانید از آن استفاده کنید و در محتوای خود ذکر کنید که واقعاً نوشته شده است. در کنار یک متخصص در زمینه خود

بنابراین این برخی از بردهای سریع EEAT هستند.


منبع: https://moz.com/blog/eeat-quick-wins-whiteboard-friday