7 روش برای به حداکثر رساندن تبدیل صفحه فرود

به کارشناسان بهینه سازی نرخ تبدیل در این وبینار بپیوندید زیرا آنها همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه ایجاد صفحات فرود که بازده بازگشت سرمایه را افزایش می دهند، بدانید را کشف می کنند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/7-ways-to-maximize-landing-page-conversions-427989

بنابراین آیا آماده هستید تا اسرار صفحات فرود با تبدیل بالا را بیاموزید؟

جدید در زمین موتورهای جستجو

ساختن صفحه فرود آسان است. اما ایجاد موردی که مخاطبان شما را درگیر کند و تبدیل به افراد را افزایش دهد یک چالش است. برای دستیابی به نرخ تبدیل بالاتر، ضروری است که صفحه خود را فراتر از زیبایی شناسی ارتقا دهید.

با ثبت نام و شرکت در آن بیشتر بدانید “7 راه برای اینکه صفحات فرود شما برای شما سخت تر کار کنند!” ارائه شده توسط i چند.