اگر آنها محتوای شما را قبل از پایان دادن به وبسایت بررسی شخص ثالث بخوانند، قبلاً نام تجاری شما را با آن راه حل مرتبط میکنند.
2. امکان فروش
اورلیوس در مقابل دم کبوتر هم همینطور. حال، یک تصور اشتباه دیگر این است که باید اورلیوس یا Dovetail این بررسی رقیب را بنویسند. نه، لازم نیست اورلیوس یا دم کبوتر باشد. EnjoyHQ همچنین می تواند بر روی این دو محتوا ایجاد کند. کاری که آنها انجام می دهند این است که هدفشان این است که می گویند اورلیوس این کار را می کند، Dovetail این کار را انجام می دهد و سپس در پایان از نتیجه گیری برای فروش خود استفاده می کنند.
در قسمت امروز جمعه تخته سفید، Chima Mmeje، استراتژیست محتوای خبره، در مورد شش فرمت محتوای برتر که برند SaaS میتواند برای افزایش درآمد روی آن تمرکز کند، با شما صحبت میکند.

آنها را نمی توان تعمیم داد. شما باید آنها را در سفر خریدار ترسیم کنید. شما باید آنها را در پرسونای خریدار خود که ساخته اید ترسیم کنید، و باید آنها را در مشکلات و راه حل ها ترسیم کنید تا کار کند.
3. صفحات مقایسه رقبا
مورد بعدی، اصلاح کننده ها برای دانلود چیزی. این فقط یک گروه اساسی از محتوا برای ایجاد است زیرا به شما امکان میدهد ایمیلها را ضبط کنید، و شما به آن ایمیلها نیاز دارید تا چیزی را برای تیم ایمیل خود ایجاد کنید تا محتوا ایجاد کند. اکنون، نمونه ها، قالب های رایگان، طرح رایگان. می بینید که من مرتباً کلمه “رایگان” را ذکر می کنم زیرا “رایگان” یک کلمه جادویی است که باعث می شود مردم گوش کنند و کلیک کنند. بنابراین کاری که با آن انجام میدهید، وقتی در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود هستید، فقط میتوانید با تایپ کردن قالب کلمه، طرح، چک لیست، ماشین حساب، صفحه گسترده، کتاب راهنما، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی و سپس نتایج جستجو از نتایج کلمات کلیدی خود فیلتر کنید. قرار است فقط اطلاعات تحقیق شده ای را نشان دهد که این موارد را ذکر می کند.
اما اگر از پایین شروع کنید، می توانید یک کلمه کلیدی، یک کلمه کلیدی، یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید، برای آن ها رتبه بندی کنید، راه خود را به وسط بروید و سپس در بالا، از محتویات ستون خود استفاده کنید تا همه چیز را کنار هم قرار دهید. حرص نخور خیلی خوب. اکنون که آن را داریم، من فقط شش کلمه کلیدی را به شما نشان میدهم که فکر میکنم بیشترین تأثیر را برای پولسازی در انتهای قیف دارند.
1. بهترین
اولین مورد بهترین کلمه کلیدی است. اکنون، این کلمه کلیدی بسیار خوب است زیرا در واقع در قیف در وسط یا پایین قرار می گیرد. این نیز یک نوع بررسی از محتوا است. مثال ها، بهترین ابزار سئو برای مبتدیان، بهترین ابزار سئو رایگان، بهترین ابزار سئو برای ساخت لینک، بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی. بسیار خوب، این یک دارایی قابلیت فروش است زیرا برای مشکلات خاصی که مخاطب با آن مواجه است شخصی سازی شده است.
من می خواهم به PandaDoc بروم که امضاهای الکترونیکی نامحدودی به من می دهد. در حال حاضر، همان چیزی که با بررسی. این تصور اشتباه وجود دارد که وب سایت های بررسی شخص ثالث تنها وب سایت هایی هستند که گوگل دوست دارد آنها را رتبه بندی کند یا مردم هنگام خواندن نظرات به آنها اعتماد دارند. اما من فکر میکنم اگر هنگام بررسی رقبای خود عینی باقی بمانید و سپس روی ویژگیهای اصلی تمرکز کنید که بهتر انجام میدهید، میتوانید کنترل روایت را در دست بگیرید.
شما فقط می توانید روی همه آن کلیک کنید، آن را به صفحه گسترده گوگل صادر کنید و سپس از آن برای شروع ایجاد محتوا استفاده کنید. راه دیگر برای یافتن محتوایی که به دارایی های قابل دانلود نیاز دارد این است که وقتی آن کلمه کلیدی را در Google SERP وصل می کنید، SERP به شما می گوید که آیا نیاز به ایجاد دارایی برای آن دارید یا خیر.
به همین دلیل است که بسیار مهم است که نظرات خود را با استفاده از این نوع بهترین X، مشکل خاص، سبک مخاطب خاص هنگام ایجاد نظرات شخصی سازی کنید، بنابراین فقط عمومی نیست.
4. صفحات قیمت گذاری
این فقط بررسی ابزار SEO نیست. این بررسی ابزار SEO برای مبتدیان است. این بررسی ابزار SEO برای ساخت لینک است. همه آنها عملکرد خاصی را انجام می دهند. اکنون، کاری که این نوع محتوا انجام می دهد این است که به شما امکان می دهد برند خود را به نمایش بگذارید. 10، 15 رقیب دیگر را ارائه می دهد، به مخاطب می گوید که همه این ابزارهای دیگر چه کار می کنند، اما برند شما را به عنوان بهترین گزینه برای آنها قرار می دهد.
در پایان کلمه «رایگان» را ذکر می کنند. آنها گفتند DocuSign و HelloSign هر ماه فقط سه امضای الکترونیکی به شما می دهند، اما آنها به شما امضای الکترونیکی نامحدود می دهند. قبلاً توجه من را به خود جلب کرده است. این مرا متقاعد کرده است زیرا اگر فقط به دنبال امضاهای الکترونیکی باشم، دیگر به HelloSign یا DocuSign نمی روم.
مورد بعدی، صفحات مقایسه رقبا. اکنون، این صفحات بسیار عالی هستند.
اکنون، کل جستجوی من، کل سفر جستجوی من با بهترین ابزار پادکست شروع و به پایان رسید. و همانجا تصمیمم را گرفتم. بنابراین این یک دارایی عالی برای افرادی است که وقت ندارند یا نمی خواهند مطالب را در بالا، وسط، پایین بخوانند. آنها فقط می توانند جستجوی خود را با این نوع محتوا شروع کرده و به پایان برسانند. در حالی که کاربران معمولاً به وبسایتهای بررسی شخص ثالث اعتماد میکنند، زیرا معتقدند منافع خاصی ندارند، شما نیز باید با ایجاد این محتوا و نمایش در SERP، کنترل روایت را در دست بگیرید، زیرا به طور ناخودآگاه، در حال ایجاد اعتماد هستید.
شما تحقیقات بازار خود را انجام داده اید. شما تحقیقات مخاطبان خود را انجام داده اید. راه حلی که آنها به دنبال چیست؟ به ترتیب اهمیت، شما شروع به فهرست کردن آن راه حل ها در صفحات قیمت گذاری خود می کنید زیرا این باعث می شود آنها احساس کنند که این ابزار ارزش پرداخت را دارد. اکنون، اگر بر روی ابزار خود افزونههایی دارید، و با محبوبتر شدن ابزارتان، متوجه میشوید که افراد، روشی که مخاطبان شما برای صفحه قیمتگذاری در گوگل یا سایر موتورهای جستجو جستجو میکنند تغییر میکند.
Calendly باید تحقیقات خود را انجام داده باشد تا متوجه شود برخی از مخاطبان آنها مدیران پروژه هستند که از Calendly برای برنامه ریزی جلسات استفاده می کنند. این تنها با ایجاد شخصیت خریدار و شناسایی مشکلی که آن مخاطب با آن مواجه است اتفاق می افتد. همان چیزی که در مورد نرم افزار تحقیقات UX برای طراحان وجود دارد. هر کسی که این ابزار را ایجاد می کند، به عنوان مثال Aurelius، EnjoyHQ، Dovetail، باید شخصیت های خریدار را برای تعیین اینکه طراحان یکی از مخاطبان اصلی آنها هستند، محققان UX یکی از مخاطبان اصلی آنها هستند، و کپی رایترها یکی از مخاطبان اصلی آنها هستند.
من آنها را دوست دارم زیرا به شما امکان می دهد نشان دهید که چگونه برند شما در برابر رقیبی که عملکرد مشابهی را انجام می دهد، کار می کند. در حال حاضر، اشتباهی که بسیاری از شرکتهای SaaS مرتکب میشوند این است که هنگام ایجاد صفحات رقیب، رقبای خود را به زباله میبرند. این بدان معناست که شما فقط تمام تمرکز خود را بر روی صحبت کردن در مورد آنچه رقیبتان انجام می دهد متمرکز می کنید، و من واقعاً نمی توانم بگویم که چگونه بهتر هستید.