آیا به دنبال برخی از آمارهای آبدار بازاریابی وابسته هستید؟
نگران نباشید - من کار سختی را برای شما انجام داده ام و اینترنت را برای بررسی، بررسی و طبقه بندی 58 آمار بازاریابی وابسته برای علاقه مندی شما انجام داده ام.
بازاریابی وابسته به ازای هر دلار خرج شده 15 دلار تولید می کند که معادل بازدهی 1400 درصدی است. (هکر اتوریتی)
31 درصد از ناشران وب می گویند بازاریابی وابسته یک منبع درآمد عالی است. (هکر اتوریتی)
65 درصد از خرده فروشان گزارش می دهند که بازاریابی وابسته تا 20 درصد از درآمد سالانه آنها را تشکیل می دهد. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
86 درصد از تولیدکنندگان محتوا انتظار دارند درآمدشان از بازاریابی وابسته ثابت بماند یا افزایش یابد. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
کسب و کارها به ازای هر دلاری که در بازاریابی وابسته خرج می شود، میانگین بازگشت سرمایه 15 دلار را گزارش می دهند. (WPBeginner)
بازاریاب های وابسته با درآمد بالا می توانند سالانه بیش از 150000 دلار درآمد داشته باشند و شرکت های وابسته برتر حتی بیشتر درآمد داشته باشند. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)
40 درصد از بازاریابان، بازاریابی وابسته را به عنوان عامل اصلی درآمد تلقی می کنند. (دانلود گزارش)
69.4 درصد از وب سایت های بازاریابی وابسته از تبلیغات به عنوان یک کانال درآمد اضافی استفاده می کنند. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
42.9 درصد از بازاریابان می گویند بازاریابی وابسته درآمد بیشتری نسبت به کسب درآمد از تبلیغات دارد. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
44 درصد از برندها از اسناد اولین تعامل برای کمپین های بازاریابی وابسته استفاده می کنند. (هکر اتوریتی)
بازاریابی ایمیلی بالاترین بازگشت سرمایه را برای بازاریابان وابسته ایجاد می کند و به دنبال آن سئو و بازاریابی محتوا قرار دارند. (گزارش AffStat)
80 درصد از بازاریابان وابسته ترافیک را از طریق رسانه های اجتماعی هدایت می کنند که اینستاگرام و یوتیوب محبوب ترین پلتفرم ها هستند. (بازاریابی راکوتن)
81 درصد از برندها از برنامه های وابسته برای افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش استفاده می کنند. (هکر اتوریتی)
20 درصد از بازاریابان برند می گویند بازاریابی وابسته موفق ترین کانال آنهاست. (هکر اتوریتی)
73 درصد از بازرگانان گزارش می دهند که از درآمد بازاریابی وابسته خود راضی هستند. (WPBeginner)
49 درصد از برندها سفیران وابسته دارند تا به شرکت های وابسته کمک کنند تا فروش را به حداکثر برسانند. (WPBeginner)
79 درصد از بازاریابان از بازاریابی وابسته برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنند، در حالی که 46 درصد از آن برای حفظ مشتری استفاده می کنند. (دانلود گزارش)
94 درصد از ناشران می گویند که از بیش از یک شبکه بازاریابی وابسته برای به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد استفاده می کنند. (گزارش AffStat)
3 سودآورترین بخش وابسته عبارتند از آموزش/آموزش الکترونیکی، سفر و زیبایی/مراقبت از پوست. (هکر اتوریتی)
موفق ترین بخش های وابسته برای سال 2023، امور مالی، سلامت و تندرستی و فناوری هستند. (دانلود گزارش)
63 درصد از کسب و کارها نگران تقلب در بازاریابی وابسته در برنامه های خود هستند. (WPBeginner)
کسب و کارها 1.4 میلیارد دلار از درآمد خود را به دلیل کلاهبرداری وابسته در سال 2020 از دست دادند.WPBeginner)
در طول همه گیری کووید-19، 56 درصد از طرح های وابسته شاهد افزایش درآمد بودند. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
45 درصد از بازاریاب های وابسته گزارش می دهند که در یافتن زیرمجموعه های باکیفیت مشکل دارند و همین امر باعث می شود استخدام به یک چالش کلیدی تبدیل شود. (تبلیغات راکوتن)
59 درصد از بازاریابان می گویند که مدیریت روابط وابسته به تلاش بیشتری نسبت به سایر کانال های دیجیتالی نیاز دارد. (گزارش AffStat)
41 درصد از شرکت های آمریکایی بازاریابی وابسته را به عنوان یکی از تولیدکنندگان درآمد اولیه خود در سال 2022 به رسمیت شناختند.ما می توانیم ردیابی کنیم)
تقاضا برای بازاریابی وابسته مبتنی بر اینفلوئنسر در حال رشد است و 65 درصد از بازاریابان قصد دارند تا سال 2025 سرمایه گذاری خود را در این زمینه افزایش دهند.اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)