58 آمار بازاریابی وابسته برای سال 2024
انتشار: آبان 08، 1403
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

58 آمار بازاریابی وابسته برای سال 2024


آیا به دنبال برخی از آمارهای آبدار بازاریابی وابسته هستید؟

نگران نباشید - من کار سختی را برای شما انجام داده ام و اینترنت را برای بررسی، بررسی و طبقه بندی 58 آمار بازاریابی وابسته برای علاقه مندی شما انجام داده ام.

خوب - بیایید مستقیم بپریم داخل.

  • صنعت بازاریابی وابسته جهانی بیش از 17 میلیارد دلار ارزش دارد. (هکر اتوریتی)
  • انتظار می رود صنعت بازاریابی وابسته تا سال 2027 به اندازه بازار 27.78 میلیارد دلار رشد کند.هکر اتوریتی)
  • بازاریابی وابسته مسئول 16٪ از تمام سفارشات اینترنتی در ایالات متحده است (هکر اتوریتی)
  • برندهای بزرگ 5 تا 25 درصد از کل فروش آنلاین خود را از طریق بازاریابی وابسته به دست می آورند. (هکر اتوریتی)
  • بازاریابی وابسته با نرخ 10 درصد سال به سال در حال رشد است. (هکر اتوریتی)
  • پیش بینی می شود تا پایان سال 2024، هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده به 8.2 میلیارد دلار برسد. (دولتمرد)
  • 75659 شرکت از برنامه وابسته آمازون Associates استفاده می کنند (Enlyft)
  • 52٪ از مشتریان آمازون Associates در ایالات متحده هستند (Enlyft)
  • 64 درصد از شرکت هایی که از Amazon Associates استفاده می کنند کمتر از 50 کارمند دارند.Enlyft)
  • 86 درصد از تولیدکنندگان محتوا به آینده بازاریابی وابسته خوش بین هستند. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
  • 40 درصد از بازاریابان آنلاین بازاریابی وابسته را یک مهارت حیاتی می دانند. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
  • بازاریابی وابسته یک منبع درآمد ارجح برای 35 درصد از وبلاگ نویسان در سراسر جهان است. (WPBeginner)
  • 90 درصد از شرکت های وابسته می گویند که احتمالاً محصولاتی را با کمیسیون های مکرر یا مدت زمان کوکی های طولانی تبلیغ می کنند. (گزارش AffStat)
  • 45 درصد از بازاریابان وابسته بین 25 تا 34 سال سن دارند و 60 درصد آنها مرد هستند. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)
  • 78.3 درصد از بازاریابان وابسته از SEO به عنوان منبع اصلی ترافیک استفاده می کنند. (هکر اتوریتی)
  • 50٪ از کل ترافیک وابسته از دستگاه های تلفن همراه است. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
  • 69.4 درصد از وب سایت های بازاریابی وابسته از تبلیغات به عنوان یک کانال درآمد اضافی استفاده می کنند. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
  • 42.9 درصد از بازاریابان می گویند بازاریابی وابسته درآمد بیشتری نسبت به کسب درآمد از تبلیغات دارد. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
  • 44 درصد از برندها از اسناد اولین تعامل برای کمپین های بازاریابی وابسته استفاده می کنند. (هکر اتوریتی)
  • بازاریابی ایمیلی بالاترین بازگشت سرمایه را برای بازاریابان وابسته ایجاد می کند و به دنبال آن سئو و بازاریابی محتوا قرار دارند. (گزارش AffStat)
  • 80 درصد از بازاریابان وابسته ترافیک را از طریق رسانه های اجتماعی هدایت می کنند که اینستاگرام و یوتیوب محبوب ترین پلتفرم ها هستند. (بازاریابی راکوتن)
  • 81 درصد از برندها از برنامه های وابسته برای افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش استفاده می کنند. (هکر اتوریتی)
  • 20 درصد از بازاریابان برند می گویند بازاریابی وابسته موفق ترین کانال آنهاست. (هکر اتوریتی)
  • 73 درصد از بازرگانان گزارش می دهند که از درآمد بازاریابی وابسته خود راضی هستند. (WPBeginner)
  • 49 درصد از برندها سفیران وابسته دارند تا به شرکت های وابسته کمک کنند تا فروش را به حداکثر برسانند. (WPBeginner)
  • 79 درصد از بازاریابان از بازاریابی وابسته برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنند، در حالی که 46 درصد از آن برای حفظ مشتری استفاده می کنند. (دانلود گزارش)
  • 94 درصد از ناشران می گویند که از بیش از یک شبکه بازاریابی وابسته برای به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد استفاده می کنند. (گزارش AffStat)
  • 3 سودآورترین بخش وابسته عبارتند از آموزش/آموزش الکترونیکی، سفر و زیبایی/مراقبت از پوست. (هکر اتوریتی)
  • موفق ترین بخش های وابسته برای سال 2023، امور مالی، سلامت و تندرستی و فناوری هستند. (دانلود گزارش)

بیشتر بدانید

آیا به دنبال آمار در زمینه های دیگر بازاریابی دیجیتال هستید؟ برخی دیگر از محبوب ترین مقالات آماری ما را بررسی کنید:



منبع: https://ahrefs.com/blog/affiliate-marketing-statistics-2/