علاوه بر این، اگر وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، قابلیت استفاده و قابل اعتماد بودن آن را بهبود می بخشد که همه این موارد باعث افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما می شود.
گوگل آنالیتیکس اکنون می تواند اطلاعات حیاتی در مورد بازدیدکنندگان شما را بررسی کند، به خصوص اکنون که بازدیدهای بیشتری دریافت می کنید.
اگر وب سایت شما محتوای مرتبط را ارائه ندهد، صرف نظر از اینکه چقدر پول یا تلاشی برای سئو هزینه می کنید، باعث اتلاف وقت و هزینه خواهد شد. محتوا همیشه برتر خواهد بود.
SEM دیگر انتخابی برای شرکتهایی نیست که میخواهند رقابتی باشند، گسترش یابند و سرمایهگذاریشان را بازدهی دریافت کنند. با این حال، این فقط یک جزء از کل پازل است.
کشف کنید که از کدام مرورگرها استفاده میکنند، از چه اصطلاحات کلیدی استفاده میکنند، از چه فناوریهایی استفاده میکنند، موقعیت جغرافیایی آنها، روزها و ساعتهایی که بیشتر فعال هستند، چقدر زمان صرف یک صفحه میکنند و غیره.
2. بازاریابی SEO دسترسی به بازار را افزایش می دهد و بینش بهینه را برای مشتریان فراهم می کند
در ترکیب با سایر ابزارهای حیاتی بازاریابی، سئو باعث افزایش قرار گرفتن در معرض، ترافیک، اعتبار و شناخت برند می شود و همچنین اطلاعات قابل توجهی در مورد رفتار و الگوهای رفتاری مصرف کننده ارائه می دهد.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/why-seo-marketing-is-important/
هرچه درک بیشتری از مشتریان خود داشته باشید، محصول یا خدمات بهتری می توانید ارائه دهید و بازگشت سرمایه شما بیشتر می شود.
با استفاده از این دانش، شما قادر خواهید بود بازار هدف خود را شناسایی کنید، تبلیغات خود را به دقت تنظیم کنید، و تاکتیک هایی را توسعه دهید که بر اساس حقایق است نه فرضیات آگاهانه.