5 استراتژی حفظ مشتری B2B برای پیشبرد تجارت تکراری
انتشار: آبان 30، 1403
بروزرسانی: 23 تیر 1404

5 استراتژی حفظ مشتری B2B برای پیشبرد تجارت تکراری


در چشم انداز رقابتی B2B امروزی، حفظ مشتریان به اندازه به دست آوردن موارد جدید مهم است. همچنین اگر به خوبی انجام شود ساده تر می شود.

این وبینار را به صورت درخواستی تماشا کنید برای تکنیک های اثبات شده به ایجاد روابط بلند مدت و مشتریان خود را بازگردانید.

استراتژی های نوآورانه ای را کشف خواهید کرد که فراتر از رویکردهای سنتی هستند، از جمله اینکه چگونه ابزارهای اتوماسیون گردش کار می توانند تجربه مشتری خود را متحول کنید.

بیاموزید که چگونه همکاری خود را با مشتریان تقویت کنید، به روزرسانی های هم زمان ارائه دهید، و تجربه ای شخصی سازی شده ارائه دهید که کسب وکارتان را متمایز می کند.

ما همچنین پوشش دادیم:

  • اهمیت حفظ مشتری و تعامل برای مشاغل B2B.
  • استراتژی هایی که همکاری و تعامل مشتری را افزایش می دهد.
  • چگونه اتوماسیون می تواند به شخصی سازی تجربه مشتری کمک کند.

با نیکیتا ایار، رئیس بازاریابی محصول در Moxo، ما استراتژی هایی را به اشتراک گذاشتیم که برای ایجاد تجارت تکراری و افزایش رشد بلندمدت به آن نیاز دارید.

چه صاحب کسب وکار باشید، چه در زمینه فروش، یا یک حرفه ای در موفقیت مشتری، این وبینار مملو از بینش های عملی است که به مقیاس کسب وکار B2B شما کمک می کند.

این فرصت را برای متحول کردن تلاش های حفظ مشتری خود از دست ندهید.

اسلایدهای زیر را مشاهده کنید، یا وبینار کامل را بررسی کنید برای تمام جزئیات

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

سئو در سال 2025: روندها، اولویت ها و چالش های کلیدی شما

به ما بپیوندید تا به آن شیرجه بزنیم داده های نظرسنجی اختصاصی از سئوکاران پیشرو در صنعت، بازاریابان دیجیتال، بازاریابان محتوا، و موارد دیگر برای برجسته کردن اولویت ها و چالش ها که آینده جستجو را در سال 2025 شکل خواهد داد.



منبع: https://www.searchenginejournal.com/5-b2b-customer-retention-strategies/530819/