40+ راه رایگان برای تولید -TWH
انتشار: دی 13، 1399
بروزرسانی: 24 تیر 1404

40+ راه رایگان برای تولید -TWH

یک بررسی مثبت باعث بهبود دید کسب و کار شما می شود.

بدون شک، این امر به کسب و کار شما نمایش خوبی می دهد.

جغرافیایی هدفمند: اگر می خواهید خدمات سئوی محلی را بهبود ببخشید، مشتریان خود را از نظر جغرافیایی با استفاده از کلمات کلیدی محلی هدف قرار دهید.

این کار باعث می شود که کسب و کار شما در نقشه های گوگل قابل مشاهده باشد، که شامل آدرس کسب و کار، مخاطبین، URL وب سایت است، همه می توانند از طریق Google Maps به شما دسترسی پیدا کنند.

نظرات کاربران: نظرات کاربران نقش مهمی در استراتژی های سئو کسب و کار شما ایفا می کند، به ایجاد اعتبار در مورد کسب و کار شما در بین بینندگان کمک می کند.

NAP: مطمئن شوید که نام، آدرس و شماره تلفن خود را در قالب طرحواره در وب سایت خود نمایش دهید.



منبع: https://www.thewebhospitality.com/create-dofollow-backlinks/

5. فهرست کسب و کار

فهرست کسب و کار برابر با سئوی محلی است و به معنای بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود رتبه و دیده شدن برای جستجوهای محلی هر منطقه است.

صفحات مکان: شما باید صفحات مکان را به وب سایت خود اضافه کنید، که شامل تمام اطلاعات مربوط به محصولات شما است که به صورت محلی فهرست شده است. نقشه ای از ارائه دهنده خدمات محلی ارائه می دهد.

در اینجا چند تاکتیک کلیدی وجود دارد که سئوی محلی کسب و کار شما را بهبود می بخشد:

در سئوی محلی، می توانید مخاطبان یک منطقه خاص را هدف قرار دهید، جایی که می خواهید خدمات خود را ارائه دهید یا محصولات خود را بفروشید.

منطقه تجاری و کلمات کلیدی شما نیز بر این اساس شهر> ایالت> کشور را هدف قرار می دهند.

حضور شما در بازار محلی را بهبود می بخشد و به بهبود فروش محلی شما کمک می کند.

ایجاد حساب Google برای کسب و کار من: برای کسب و کار ایجاد شده است تا کسب و کار خود را به صورت محلی حفظ کند.