پرش به محتوا
به خصوص اخیراً، ویژگیهای رایگان و مقرون به صرفه برای کمک به بازاریابان در انجام وظایف خود ظاهر شدهاند.
اگر چند ماه پس از خواندن این مطلب، همچنان روی گوگل و لینکدین متمرکز هستید، از تبلیغات بدون حرکت یا انیمیشن استفاده میکنید، در تمام فرآیندهای خلاقانه و تحلیلی خود دقت دستی به کار میبرید، و بدون در نظر گرفتن بازخورد مخاطب، برنامههای استراتژیک و تاکتیکی میسازید. در یک سری از معایب رقابتی قفل خواهد شد.
مشکلات حل شده می توانند به مطالعات موردی یا گواهی تبدیل شوند.
تجربیات عالی می توانند به کپی تبلیغات تبدیل شوند.
اما حداقل، هوش مصنوعی میتواند به شما یک نقطه شروع عالی برای غلبه بر بلوک نویسنده بدهد، زیرا ویرایش آن برای مردم تقریباً آسانتر از شروع از یک صفحه خالی است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
3. در مورد ویدیو جدی باشید
حتی با وجود بازار رو به رشد ابزارهای هوش مصنوعی ارزان قیمت (به عنوان مثال، Synthesis، DeepBrain، Pictory) که تولید و ویرایش ویدیو را سریع و ارزان می کند، بسیاری از بازاریابان هنوز دست از پا در نیامده اند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/b2b-paid-media-strategies-404114
سوالاتی که می توانید بلافاصله به آنها پاسخ دهید باید در جایی برجسته در صفحات محصول یا خدمات وب سایت شما قرار داده شوند.
بسیاری از بازاریابان هنوز به طور کامل از ویدیو در کمپین های خود استقبال نمی کنند.
یکی از مهمترین وظایف تیم بازاریابی جمع آوری بازخورد و جذب اهمیت آن است.
نتیجه این است که شما احتمالاً با حداقل مقداری موجودی شروع می کنید، نه یک لوح خالی.
و ممکن است افرادی در تیم بازاریابی شما وجود داشته باشند که حداقل در زمینه ویرایش ویدیو فعالیت داشته باشند – اگر در حال حاضر زمان لازم برای یادگیری مهارت ها را ندارید، یک نظرسنجی سریع از علاقه و تجربه تیم خود انجام دهید.
همه این بازخوردها، به ویژه بازخوردهایی که در موضوعات ادغام می شوند، خوراک کمپین های بازاریابی هستند.
ممکن است از شنیدن در مورد هوش مصنوعی خسته شده باشید، اما اگر به جمعی که از شما می خواهند وارد شوید و قابلیت های آن را آزمایش کنید، نپیوندم، غفلت می کنم.
چه در لینکدین، فیسبوک، تیک تاک یا یوتیوب، فضای زیادی برای تعامل B2B وجود دارد – اگر بتوانید محتوای ویدیویی جذابی برای استفاده از آن بسازید.
هر چه یک تیم بازاریابی با منابع بینش مشتری تعامل بیشتری داشته باشد، هدف گذاری و پیام رسانی کمپین های آن دقیق تر خواهد بود.
به عنوان نقطه شروع، به منابعی که از قبل در دسترس دارید فکر کنید. اگر در توسعه تولید مهارت ندارید، می توانید انیمیشن ها را در تبلیغات استاتیک آزمایش کنید.
این مقاله چهار ابتکار را مورد بحث قرار میدهد که دیدهام نتایج عالی را برای مشتریان B2B من به ارمغان میآورد، از جمله:
- آزمایش کانال های جدید برای ملاقات با مخاطبان خود در جایی که هستند.
- آزمایش ابزارهای هوش مصنوعی برای افزایش کارایی تاکتیکی و پهنای باند برنامه ریزی استراتژیک رایگان.
- متمایل شدن به ویدیو
- ترکیب بازخورد مشتری
اکنون این عضلات آزمایشی را تمرین دهید و بهروزرسانیهایی را از پلتفرمهایی تماشا کنید که بیشترین نوید را برای درگیر کردن پروفایلهای مشتری ایدهآل شما با ارائه ویژگیها نشان میدهند.
2. از هوش مصنوعی بهره ببرید
بازخورد مشتری تا زمانی که چیزها فروخته شده اند وجود داشته است – و جمع آوری آن هرگز آسان تر از آنچه اکنون است نیست.
تکمیل گزینه های کپی هوش مصنوعی موجود، محصول نوظهوری از ابزارهای بصری است. بازاریابان ابزارهای زیادی برای زنده کردن خلاقیت خود دارند، خواه ویدیو (در این مورد بیشتر باشد)، ایجاد تصویر استاتیک پیشرفته از Canva، یا گرافیک های متحرک مانند Storyblock یا Dribbble.
حتی اگر در Google Sheets گیر کرده اید، می توانید از ChatGPT برای موارد زیر استفاده کنید:
- برخی از عملکردهای اساسی را برای روان کردن گزارش خود تنظیم کنید.
- لیست کلمات کلیدی منفی بسازید.
- ماکرو برای صفحات گسترده بنویسید.