د: من میزبان شما بوده ام، دیوید بین. میتوانید بیبی ریون را در bibibuzz.com پیدا کنید. بی بی، از اینکه در پادکست جستجوی SEO حضور دارید بسیار سپاسگزارم.
چگونه باید در سال 2023 پیوند ایجاد کنید؟ این همان چیزی است که امروز با یک کارآفرین GenX که از بازی Dungeons and Dragons، یوکلل و خوردن شاه ماهی خام لذت میبرد، بحث خواهیم کرد. او طرفدار پیوندسازی طبیعی توسط انسان است، نه اتوماسیون. و او بنیانگذار آژانس رای گیری لینک، Bibi Buzz است. خوش آمدی گرم به پادکست در جستجوی SEO، Bibi Raven.
ب: اوه، مجبوری. در غیر این صورت، شما یک توریست تقلبی هستید. شاه ماهی خام را باید تجربه کنید.
ب: بنابراین چیزی که من از بسیاری از مردم متوجه شده ام این است که، بله، آنها محتوای شگفت انگیزی دارند. و بله، آنها تمام تحقیقات را انجام می دهند. و سپس به دلایلی، اطلاع رسانی مانند یک فکر بعدی است. سپس آنها در قالبی قرار می گیرند که آنقدر بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است که دیگر کار نمی کند، حتی اگر یک الگوی خوش نوشته باشد. به محض اینکه افراد شروع به شناخت برخی از اصطلاحات ایجاد پیوند می کنند، مغزشان خاموش می شود. بنابراین همان چیزهای عناصر یک را برای گسترش خود اعمال کنید. روی دیگری تمرکز کنید. تحقیق کنید که چرا این دارایی های قابل پیوند برای آنها خوب است. و سپس در ایمیل توضیح دهید. اما چیزهایی از این قبیل نگویید: “اوه، دیدم شما در مورد x صحبت کردید. و به این اشاره کردید، اما من در واقع دلیل بهتری دارم. پس می توانید آن را در آنجا قرار دهید؟ برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند خواهد بود.” از آن فرمول ها فاصله بگیرید و اگر تا به حال چیزهایی مانند “برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند است” بگویید، اگر از آن پشتیبانی نکنید، این یک جمله خالی است. شما باید از همه این ادعاها حمایت کنید. بنابراین از اظهارات توخالی مانند آن، بلکه از چاپلوسی های ساختگی خودداری کنید. چیزهایی مانند، “هی، شما یک قطعه واقعا جالب در این مورد نوشتید، و من از آن لذت بردم. و مدتی است که شما را دنبال می کنم. می توانید لطفا به این لینک لینک دهید؟” این دیگر کار نمی کند.
و سومین عنصر کلیدی شما گسترش است. بنابراین چه چیزی برای توسعه در حال حاضر کار می کند؟
3. گسترش
D: بنابراین اگر از رویکرد فرمولی فاصله می گیرید، آیا این بدان معناست که اطلاع رسانی خودکار به صورت انبوه هرگز راه حلی نیست و شما باید به صورت یک به یک با مردم ارتباط برقرار کنید؟
ب: دارایی قابل پیوند می تواند هر چیزی باشد. این معمولاً محتوایی است که یا لینک ها را به طور غیر فعال و بدون درخواست شما بررسی می کند یا ایجاد پیوند به یا هر دو بسیار آسان است. این چیزی است که معمولاً فوق العاده تجاری نیست و مردم ارزش زیادی در آن برای مخاطبان خود پیدا می کنند تا به آن لینک دهند.
د: قابل درک است، بنابراین روی خودتان تمرکز نکنید، بلکه روی عناصر داستان های جالب یا مواردی تمرکز کنید که احتمالاً مخاطب هدف شما به سمت آنها کشیده می شود.
ب: آره خنده دار نیست که این یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت لینک است و هنوز مردم این کار را نمی کنند؟ انگار می خواهند اول زندگی شان را سخت کنند. شاید آنها میخواهند کار را پیچیدهتر کنند، زیرا فکر میکنند این یک پاداش بزرگتر است، اما شما میتوانید از نرمافزاری که استفاده میکنید سود زیادی ببرید. شما می توانید یک داستان سفر مشتری برای آنها انجام دهید و یک پیوند را پس بگیرید و از قبل در جیب است.
د: منظورتان این است که به صورت دورگرد مرتبط خواهد بود؟ چگونه مطمئن می شوید که واقعاً می توانید ارزش کمپین را جذب کنید؟ من حدس میزنم که اگر روی برند خود تمرکز نکنید، کمی از موضوع خارج شوید و مخاطب مناسب را جذب نکنید، آسان است.
ب: بله، با همین مثال. این یک داستان آبدار یا ارزش خبری نبود. این چیزی پیشگامانه یا ابزاری نبود که کسی در مورد آن صحبت نکرده باشد. این فقط در مورد ترکیب بسیاری از اطلاعات موجود در یک محتوای مفید بود. پس در این مورد در مورد سنگ، بگذارید دیگران ارزش خود را از آن یا داستان خود را از آن بگیرند.
بنابراین سعی کنید آنچه را که قبلاً لینک میگیرد یا نوع محتوایی که قبلاً لینک میگیرد مهندسی معکوس کنید و سپس کاری مشابه انجام دهید. این مشتری که من سال ها با آنها کار می کنم اکنون دامنه قوی دارد، آنها برای کلمات کلیدی زیادی رتبه بندی می شوند. اما بیایید بگوییم که شما هنوز یک دامنه قوی نیستید، فقط روی کلمات کلیدی CPC برای تبلیغات گوگل که یک روزنامه نگار به دنبال آن است، پیشنهاد دهید. بنابراین بیایید آمار وگانیسم، گرایش های گیاهخواری یا چیزی با حجم جستجوی بسیار کم را در نظر بگیریم و سپس با تبلیغات خود را به جایگاه صفر ارتقا دهید. بنابراین اگر دامنه قوی نیستید، یک قطعه آمار خشک انجام دهید و سپس روی آن پیشنهاد بدهید تا از همه دامنههای بزرگ پرش کنید. و به این ترتیب شما لینک ها را دریافت می کنید.
D: آیا میتوانید یکی از عناصری را که برای اطلاعرسانی معرفی کردهاید به اشتراک بگذارید که در مقایسه با نحوه انجام آن در گذشته کاملاً متفاوت است؟
شاید بهتر باشد مثال عینی بزنم وگرنه می توانم سال ها ادامه دهم. من مشتری دارم که هدایای تجربه می فروشد، چیزهای ساده از طعم جین، اما چیزهای واقعاً عجیب و غریب مانند رفتن به فضا یا صرف شام میشلن در کابین و چیزهای مشابه. بنابراین بخشی از مخاطبان آنها ماه عسل هستند، افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند. بنابراین، ماه عسل یک سفر مشتری عروسی است و وقتی به موضوع مرتبط فکر می کنید، به این فکر می کردم که برای افرادی که ازدواج می کنند مانند کیک، لباس یا هر چیز دیگری مرتبط است. و یکی از چیزها جواهرات است زیرا باید حلقه نامزدی یا چیزهای دیگر را بدهید. و در جواهرات، شما همیشه سنگ های قیمتی دارید. بنابراین کاری که من با یک مشتری انجام دادم ایده هایی در مورد سنگ های قیمتی خاص بود، زیرا هرگز در مورد محصولات نیست. خیلی وقت ها درباره معناست. بنابراین اگر از یک سنگ قیمتی خاص استفاده می کنید، چه معنایی برای حلقه نامزدی دارد. بنابراین من تمام این قطعات را بر روی تمام معانی و فواید و ریشه های سنگ های قیمتی انجام دادم. و سپس ما یک پیوند غیرفعال از US Weekly در مورد حلقه نامزدی جنیفر لوپز دریافت کردیم زیرا او نامزد کرده بود. و از مشتری در مورد معنای سنگ قیمتی خاص در حلقه نامزدی او نقل قول کردند. بنابراین وقتی در مورد دوربرگردان ها صحبت می کنم، بله، شما فکر نمی کنید که سنگ های قیمتی مستقیماً به محصولی که مشتری می فروشد مربوط است. اما به طور غیرمستقیم به این دلیل است که شما فضایی را در سفر مشتری همان مخاطبان به اشتراک می گذارید.
مثال دیگر قطعات آماری است. من تعداد زیادی لینک ساز دیگر را می شناسم که این کار را انجام می دهند. بنابراین به ارتباط فکر کنید. بنابراین برای مشتریانی که در غذا و مهمان نوازی هستند، وگانیسم یک گرایش در غذا است. در مورد محصولات آنها چیز زیادی نمی گوید. بنابراین ما یک بخش آماری در مورد گیاهخواری انجام دادیم که هر سال تجدید می شود. اما هر روزنامه نگار یا ناشری که در مورد چیزی مرتبط با گیاهخواری صحبت می کند از این داده ها استفاده می کند. و سپس آنها به مشتریان مراجعه می کنند. ولی واقعا خشکه این مجموعه ای از داده های اینترنتی است که در حال حاضر وجود دارد. این متعلق به مشتریان نیست. اما یک روزنامه نگار باید تکالیف خود را انجام دهد. بنابراین آنها باید تمام این داده ها را برای داستان خود جستجو کنند. بنابراین اگر تکالیف آنها را برای آنها انجام دهید، زیرا آنها باید هفت قطعه را در هفته انجام دهند، در وقت آنها صرفه جویی می شود و سپس آنها به شما مراجعه می کنند.
ب: خیر، البته، برقراری ارتباط با مردم، ایجاد روابط، و ارسال ایمیل های سفارشی همیشه بهترین است. اما همیشه قابل انجام نیست، اما همچنان میتوانید قالبی ایجاد کنید که برجسته باشد. همه هر روز آهنگ های جدیدی می نویسند و همه آنها در مورد عشق هستند، اما هنوز هم می توانید آهنگی بنویسید که به روشی جدید برجسته شود. بنابراین قطعاً میتوانید از قالبها استفاده کنید اما در مورد نقاط دردناک یک نوع خاص از مخاطبان تحقیق کنید.
29 نوامبر 2022 | ارسال شده توسط پادکست در جستجوی SEO
ب: بله، من قطعاً میخواستم آن را درج کنم زیرا فکر میکنم بسیاری از کسبوکارها به سختی روی چیز دیگری غیر از محصولاتشان تمرکز میکنند. و وقتی در مورد داراییهای قابل پیوند صحبت میکنید، البته، زمانی که یک محصول شگفتانگیز دارید، یا پیشگامانه است، یا داستان بزرگی پشت آن وجود دارد، مردم به آن لینک میدهند. اما به طور کلی، زمانی که شما فقط در مورد خود صحبت می کنید، زمانی که در مورد محصول خود پخش می کنید، مردم به آن لینک نمی دهند، زیرا می بینند که نوعی سود تجاری برای آن وجود دارد.
د: این یک مثال واقعا خوب است. بیایید کار را با ترشی پارتو به پایان برسانیم. پارتو می گوید که شما می توانید 80 درصد از نتایج خود را از 20 درصد تلاش خود به دست آورید. یکی از فعالیتهای SEO که توصیه میکنید نتایج باورنکردنی را برای سطوح کم تلاش ارائه میدهد چیست؟
د: می توانید بی بی را در اینجا پیدا کنید bibibuzz.com. بی بی، امروز ما در مورد عناصر کلیدی در دارایی های قابل پیوند صحبت می کنیم. دارایی قابل پیوند چیست؟
با این حال، اگر روی دیگران تمرکز کنید، و دیگران میتوانند مخاطبان شما یا شرکتهای دیگری باشند که مخاطبان شما را هدف قرار میدهند، دریافت لینک آسانتر است. و ممکن است فکر کنید که این به اندازه کافی برای شما مرتبط نیست، اما در یک مسیر دور، مرتبط خواهد بود. بنابراین من قطعاً مردم را تشویق میکنم که فقط به خودتان و محصولاتتان و آنچه میخواهید بفروشید فکر نکنند. دارایی های قابل پیوند برای فروش وجود ندارد.
D: شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید؟
D: و امروز، شما سه عنصر کلیدی را به اشتراک می گذارید که باید هنگام ساخت یک دارایی قابل پیوند در سال 2023 شامل شود. با شماره یک شروع کنید، روی دیگران تمرکز کنید.
۱- روی دیگران تمرکز کنید
قسمت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!