3 عنصر کلیدی برای ایجاد طعمه پیوند

د: من میزبان شما بوده ام، دیوید بین. می‌توانید بی‌بی ریون را در bibibuzz.com پیدا کنید. بی بی، از اینکه در پادکست جستجوی SEO حضور دارید بسیار سپاسگزارم.

چگونه باید در سال 2023 پیوند ایجاد کنید؟ این همان چیزی است که امروز با یک کارآفرین GenX که از بازی Dungeons and Dragons، یوکلل و خوردن شاه ماهی خام لذت می‌برد، بحث خواهیم کرد. او طرفدار پیوندسازی طبیعی توسط انسان است، نه اتوماسیون. و او بنیانگذار آژانس رای گیری لینک، Bibi Buzz است. خوش آمدی گرم به پادکست در جستجوی SEO، Bibi Raven.

ب: اوه، مجبوری. در غیر این صورت، شما یک توریست تقلبی هستید. شاه ماهی خام را باید تجربه کنید.

ب: بنابراین چیزی که من از بسیاری از مردم متوجه شده ام این است که، بله، آنها محتوای شگفت انگیزی دارند. و بله، آنها تمام تحقیقات را انجام می دهند. و سپس به دلایلی، اطلاع رسانی مانند یک فکر بعدی است. سپس آنها در قالبی قرار می گیرند که آنقدر بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است که دیگر کار نمی کند، حتی اگر یک الگوی خوش نوشته باشد. به محض اینکه افراد شروع به شناخت برخی از اصطلاحات ایجاد پیوند می کنند، مغزشان خاموش می شود. بنابراین همان چیزهای عناصر یک را برای گسترش خود اعمال کنید. روی دیگری تمرکز کنید. تحقیق کنید که چرا این دارایی های قابل پیوند برای آنها خوب است. و سپس در ایمیل توضیح دهید. اما چیزهایی از این قبیل نگویید: “اوه، دیدم شما در مورد x صحبت کردید. و به این اشاره کردید، اما من در واقع دلیل بهتری دارم. پس می توانید آن را در آنجا قرار دهید؟ برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند خواهد بود.” از آن فرمول ها فاصله بگیرید و اگر تا به حال چیزهایی مانند “برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند است” بگویید، اگر از آن پشتیبانی نکنید، این یک جمله خالی است. شما باید از همه این ادعاها حمایت کنید. بنابراین از اظهارات توخالی مانند آن، بلکه از چاپلوسی های ساختگی خودداری کنید. چیزهایی مانند، “هی، شما یک قطعه واقعا جالب در این مورد نوشتید، و من از آن لذت بردم. و مدتی است که شما را دنبال می کنم. می توانید لطفا به این لینک لینک دهید؟” این دیگر کار نمی کند.

و سومین عنصر کلیدی شما گسترش است. بنابراین چه چیزی برای توسعه در حال حاضر کار می کند؟

3. گسترش

D: بنابراین اگر از رویکرد فرمولی فاصله می گیرید، آیا این بدان معناست که اطلاع رسانی خودکار به صورت انبوه هرگز راه حلی نیست و شما باید به صورت یک به یک با مردم ارتباط برقرار کنید؟

ب: دارایی قابل پیوند می تواند هر چیزی باشد. این معمولاً محتوایی است که یا لینک ها را به طور غیر فعال و بدون درخواست شما بررسی می کند یا ایجاد پیوند به یا هر دو بسیار آسان است. این چیزی است که معمولاً فوق العاده تجاری نیست و مردم ارزش زیادی در آن برای مخاطبان خود پیدا می کنند تا به آن لینک دهند.

د: قابل درک است، بنابراین روی خودتان تمرکز نکنید، بلکه روی عناصر داستان های جالب یا مواردی تمرکز کنید که احتمالاً مخاطب هدف شما به سمت آنها کشیده می شود.

ب: آره خنده دار نیست که این یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت لینک است و هنوز مردم این کار را نمی کنند؟ انگار می خواهند اول زندگی شان را سخت کنند. شاید آن‌ها می‌خواهند کار را پیچیده‌تر کنند، زیرا فکر می‌کنند این یک پاداش بزرگ‌تر است، اما شما می‌توانید از نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید سود زیادی ببرید. شما می توانید یک داستان سفر مشتری برای آنها انجام دهید و یک پیوند را پس بگیرید و از قبل در جیب است.

د: منظورتان این است که به صورت دورگرد مرتبط خواهد بود؟ چگونه مطمئن می شوید که واقعاً می توانید ارزش کمپین را جذب کنید؟ من حدس می‌زنم که اگر روی برند خود تمرکز نکنید، کمی از موضوع خارج شوید و مخاطب مناسب را جذب نکنید، آسان است.

بخوانید:   ارتش میانمار ۵ غیر نظامی را کشت

ب: بله، با همین مثال. این یک داستان آبدار یا ارزش خبری نبود. این چیزی پیشگامانه یا ابزاری نبود که کسی در مورد آن صحبت نکرده باشد. این فقط در مورد ترکیب بسیاری از اطلاعات موجود در یک محتوای مفید بود. پس در این مورد در مورد سنگ، بگذارید دیگران ارزش خود را از آن یا داستان خود را از آن بگیرند.

بنابراین سعی کنید آنچه را که قبلاً لینک می‌گیرد یا نوع محتوایی که قبلاً لینک می‌گیرد مهندسی معکوس کنید و سپس کاری مشابه انجام دهید. این مشتری که من سال ها با آنها کار می کنم اکنون دامنه قوی دارد، آنها برای کلمات کلیدی زیادی رتبه بندی می شوند. اما بیایید بگوییم که شما هنوز یک دامنه قوی نیستید، فقط روی کلمات کلیدی CPC برای تبلیغات گوگل که یک روزنامه نگار به دنبال آن است، پیشنهاد دهید. بنابراین بیایید آمار وگانیسم، گرایش های گیاهخواری یا چیزی با حجم جستجوی بسیار کم را در نظر بگیریم و سپس با تبلیغات خود را به جایگاه صفر ارتقا دهید. بنابراین اگر دامنه قوی نیستید، یک قطعه آمار خشک انجام دهید و سپس روی آن پیشنهاد بدهید تا از همه دامنه‌های بزرگ پرش کنید. و به این ترتیب شما لینک ها را دریافت می کنید.

D: آیا می‌توانید یکی از عناصری را که برای اطلاع‌رسانی معرفی کرده‌اید به اشتراک بگذارید که در مقایسه با نحوه انجام آن در گذشته کاملاً متفاوت است؟

شاید بهتر باشد مثال عینی بزنم وگرنه می توانم سال ها ادامه دهم. من مشتری دارم که هدایای تجربه می فروشد، چیزهای ساده از طعم جین، اما چیزهای واقعاً عجیب و غریب مانند رفتن به فضا یا صرف شام میشلن در کابین و چیزهای مشابه. بنابراین بخشی از مخاطبان آنها ماه عسل هستند، افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند. بنابراین، ماه عسل یک سفر مشتری عروسی است و وقتی به موضوع مرتبط فکر می کنید، به این فکر می کردم که برای افرادی که ازدواج می کنند مانند کیک، لباس یا هر چیز دیگری مرتبط است. و یکی از چیزها جواهرات است زیرا باید حلقه نامزدی یا چیزهای دیگر را بدهید. و در جواهرات، شما همیشه سنگ های قیمتی دارید. بنابراین کاری که من با یک مشتری انجام دادم ایده هایی در مورد سنگ های قیمتی خاص بود، زیرا هرگز در مورد محصولات نیست. خیلی وقت ها درباره معناست. بنابراین اگر از یک سنگ قیمتی خاص استفاده می کنید، چه معنایی برای حلقه نامزدی دارد. بنابراین من تمام این قطعات را بر روی تمام معانی و فواید و ریشه های سنگ های قیمتی انجام دادم. و سپس ما یک پیوند غیرفعال از US Weekly در مورد حلقه نامزدی جنیفر لوپز دریافت کردیم زیرا او نامزد کرده بود. و از مشتری در مورد معنای سنگ قیمتی خاص در حلقه نامزدی او نقل قول کردند. بنابراین وقتی در مورد دوربرگردان ها صحبت می کنم، بله، شما فکر نمی کنید که سنگ های قیمتی مستقیماً به محصولی که مشتری می فروشد مربوط است. اما به طور غیرمستقیم به این دلیل است که شما فضایی را در سفر مشتری همان مخاطبان به اشتراک می گذارید.

مثال دیگر قطعات آماری است. من تعداد زیادی لینک ساز دیگر را می شناسم که این کار را انجام می دهند. بنابراین به ارتباط فکر کنید. بنابراین برای مشتریانی که در غذا و مهمان نوازی هستند، وگانیسم یک گرایش در غذا است. در مورد محصولات آنها چیز زیادی نمی گوید. بنابراین ما یک بخش آماری در مورد گیاهخواری انجام دادیم که هر سال تجدید می شود. اما هر روزنامه نگار یا ناشری که در مورد چیزی مرتبط با گیاهخواری صحبت می کند از این داده ها استفاده می کند. و سپس آنها به مشتریان مراجعه می کنند. ولی واقعا خشکه این مجموعه ای از داده های اینترنتی است که در حال حاضر وجود دارد. این متعلق به مشتریان نیست. اما یک روزنامه نگار باید تکالیف خود را انجام دهد. بنابراین آنها باید تمام این داده ها را برای داستان خود جستجو کنند. بنابراین اگر تکالیف آنها را برای آنها انجام دهید، زیرا آنها باید هفت قطعه را در هفته انجام دهند، در وقت آنها صرفه جویی می شود و سپس آنها به شما مراجعه می کنند.

بخوانید:   هوش مصنوعی مولد - استفاده مؤثر از ابزارها در حین اجتناب از تله‌های رایج [Podcast]

ب: خیر، البته، برقراری ارتباط با مردم، ایجاد روابط، و ارسال ایمیل های سفارشی همیشه بهترین است. اما همیشه قابل انجام نیست، اما همچنان می‌توانید قالبی ایجاد کنید که برجسته باشد. همه هر روز آهنگ های جدیدی می نویسند و همه آنها در مورد عشق هستند، اما هنوز هم می توانید آهنگی بنویسید که به روشی جدید برجسته شود. بنابراین قطعاً می‌توانید از قالب‌ها استفاده کنید اما در مورد نقاط دردناک یک نوع خاص از مخاطبان تحقیق کنید.

ب: بله، من قطعاً می‌خواستم آن را درج کنم زیرا فکر می‌کنم بسیاری از کسب‌وکارها به سختی روی چیز دیگری غیر از محصولاتشان تمرکز می‌کنند. و وقتی در مورد دارایی‌های قابل پیوند صحبت می‌کنید، البته، زمانی که یک محصول شگفت‌انگیز دارید، یا پیشگامانه است، یا داستان بزرگی پشت آن وجود دارد، مردم به آن لینک می‌دهند. اما به طور کلی، زمانی که شما فقط در مورد خود صحبت می کنید، زمانی که در مورد محصول خود پخش می کنید، مردم به آن لینک نمی دهند، زیرا می بینند که نوعی سود تجاری برای آن وجود دارد.

د: این یک مثال واقعا خوب است. بیایید کار را با ترشی پارتو به پایان برسانیم. پارتو می گوید که شما می توانید 80 درصد از نتایج خود را از 20 درصد تلاش خود به دست آورید. یکی از فعالیت‌های SEO که توصیه می‌کنید نتایج باورنکردنی را برای سطوح کم تلاش ارائه می‌دهد چیست؟

د: می توانید بی بی را در اینجا پیدا کنید bibibuzz.com. بی بی، امروز ما در مورد عناصر کلیدی در دارایی های قابل پیوند صحبت می کنیم. دارایی قابل پیوند چیست؟

با این حال، اگر روی دیگران تمرکز کنید، و دیگران می‌توانند مخاطبان شما یا شرکت‌های دیگری باشند که مخاطبان شما را هدف قرار می‌دهند، دریافت لینک آسان‌تر است. و ممکن است فکر کنید که این به اندازه کافی برای شما مرتبط نیست، اما در یک مسیر دور، مرتبط خواهد بود. بنابراین من قطعاً مردم را تشویق می‌کنم که فقط به خودتان و محصولاتتان و آنچه می‌خواهید بفروشید فکر نکنند. دارایی های قابل پیوند برای فروش وجود ندارد.

D: شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید؟

D: و امروز، شما سه عنصر کلیدی را به اشتراک می گذارید که باید هنگام ساخت یک دارایی قابل پیوند در سال 2023 شامل شود. با شماره یک شروع کنید، روی دیگران تمرکز کنید.

۱- روی دیگران تمرکز کنید

قسمت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/how-to-create-link-bait

درباره نویسنده

پادکست در جستجوی SEO

In Search یک پادکست هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

به عنوان مثال، برای طراحان گرافیک یا طراحان وب، من این مقاله را پیدا کردم، در مورد 10 چیز بود که گرافیست یا طراح وب شما نمی خواهد شما بگویید. در مورد مشتریان صحبت می کرد. و یکی از چیزها این بود که مشتری می گفت: “اوه، من واقعا سبک شما را دوست دارم. اما من می خواستم این فونت تغییر کند. من می خواهم بیشتر شبیه اپل باشد، و آیا می توانید فردا تا پنج شنبه این کار را انجام دهید؟” آن وقت است که مشتریان می خواهند تغییرات دقایق آخر را داشته باشند. و آنها می خواهند که شما بیشتر شبیه برندی باشید که در حال حاضر وجود دارد. بنابراین من از آن به عنوان بازکننده استفاده کردم. بنابراین در خط موضوع، نوشتم: “اوه، من واقعا سبک شما را دوست دارم، اما …» من دقیقاً کاری را انجام می دهم که مشتری در آخرین لحظه به آنها بگوید. و سپس به این موضوع پرداختم که واقعاً این را نگفتم، اما می دانم که این بد است، درست است؟ بنابراین در اینجا چیزی است که می تواند به شما در آموزش مشتریان آینده خود کمک کند.

بخوانید:   10 جایگزین عالی Google Analytics

Pareto Pickle – با افراد موجود در شبکه موجود خود تماس بگیرید

ب: کمی به آنچه برای دامنه خود می خواهید بستگی دارد. فرض کنید این یک دامنه جدید است، و شما فقط می خواهید آن را تقویت کنید، پس قطعاً می توانید ارتباط را بیشتر گسترش دهید. اما اگر می خواهید به محصولات خود نزدیک بمانید، کمی خارج از موضوع کاملاً خوب است. بیایید بگوییم که در یک پرش و یک پرش، شما در چیزی هستید که به طور غیر مستقیم به شما مربوط است.

ب: این سؤال واقعاً خوبی است. این یک قدیمی اما خوب است، اما حتی با مشتریان باتجربه بزرگ، آنها هنوز لینک های زیادی را روی میز باقی می گذارند. این فقط در مورد نگاه کردن به فرد کنارتان است. به افراد موجود در شبکه فعلی خود، تامین کنندگان، شرکای تجاری خود و سایر شراکت هایی که دارید نگاه کنید، و فقط با یک سوال باز مانند اینکه چگونه می توانیم برای بهبود دید آنلاین خود با یکدیگر همکاری کنیم، به سراغ آنها بیایید؟ و آنها ممکن است ایده های زیادی داشته باشند، یا ممکن است قبلاً پیشنهاداتی در مورد کارهایی داشته باشند که خودشان انجام داده اند. بنابراین من قطعاً، همیشه ابتدا به شبکه موجود شما نگاه می کنم و به آن ضربه می زنم.

در قسمت این هفته، بی بی سه عنصر کلیدی برای ایجاد دارایی های قابل پیوند را به اشتراک می گذارد، از جمله:

  • روی مخاطبان خود تمرکز کنید
  • لازم نیست حماسی باشد
  • تماس با ما

بی بی: سلام، خیلی باحاله چون امسال بالاخره شریک تجاری من اومده بود به دیدنم. او در فلوریدا است و اولین بار بود که در آمستردام بود. و البته ما مجبور شدیم شاه ماهی خام بخوریم. هر وقت به هلند می روید باید شاه ماهی خام بخورید. و او آن را دوست داشت. واقعا عالی بود این باعث شد که با شنیدن این حرف شما لبخند بزنم.

ب: یکی از چیزهایی که من استفاده می کنم و به خوبی کمک می کند تمرکز بر نوع خاصی از مشتری یا انواع خاصی از شرکت ها مانند آژانس های بازاریابی، طراحان گرافیک، دندانپزشکان یا مربیان بودجه است. و سپس نوعی روند یا نقطه درد را در آن جایگاه خاص شناسایی می کنید و از آن به عنوان بازکننده خود در ایمیل استفاده می کنید.

د: توصیه عالی این روش جذاب برای ایجاد پیوند نیست، اما به طور بالقوه می تواند با ارزش ترین حداقل در کوتاه مدت باشد.

و عنصر دوم این است که لازم نیست حماسی باشد. منظور شما از آن چیست؟

2. لازم نیست حماسی باشد

د: و ممنون که گوش دادید. تمام قسمت های قبلی را بررسی کنید و برای یک آزمایش رایگان پلتفرم Rank Ranger در rankranger.com ثبت نام کنید.

د: توصیه مهندسی معکوس شما واقعاً خوب است، زیرا مرا به یاد توصیه خوب نگاه کردن به SERP می اندازد تا ببینم در حال حاضر چه رتبه ای برای عبارت کلیدواژه مورد نظر شما وجود دارد تا نوع محتوایی را که گوگل به دنبال آن است دریافت کنم. و من این را دوست دارم زیرا به مردم توصیه می‌کنید به مواردی مانند آنچه که روزنامه‌نگاران قبلاً به آن پیوند می‌دهند و از آنها به عنوان منابع استفاده می‌کنند، نگاه کنند، و سپس احساس می‌کنید که آنها از شما چه می‌خواهند. و سپس می‌توانید چیزی مشابه، بهتر، پیشرو، مرتبط‌تر، اما مشابه آنچه در گذشته به آن پیوند داده‌اند، به آنها ارائه دهید، و به خودتان فرصت بهتری برای استفاده از آن منبع در آینده بدهید.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

ب: خیلی ممنون. مثل همیشه لذت بخش بود.