13 پیشرفت جستجوی محلی که باید از سه ماهه اول 2023 درباره آنها بدانید

Yelp واقعاً اخیراً برای رقابت با Google برای اشتراک فکر محلی تلاش کرده است، اما همکاران در نزدیک رسانه توجه من را جلب کرد یک گزارش جدید بر اساس تحقیقات دفتر ملی اقتصاد، رستوران‌هایی که در فهرست Yelp قرار می‌گیرند 5 درصد افزایش فروش داشته‌اند. در واقع، حتی اگر اولین بررسی‌های شما عالی نباشد، باز هم در رستوران‌ها با مشکل مواجه می‌شوید. کسب و کار رستوران سخت است و این 5 درصد می تواند به معنای بسیار خوبی باشد.

این قابلیت جدید نیست، اما مستندات این عمل قابل توجه است. مشکل این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که Google از شما در برابر حمله هرزنامه محافظت کند. به یاد داشته باشید که هرزنامه نقد ممکن است همیشه شامل یک دسته از نظرات منفی آشکار نباشد. تاکتیک فرسایشی وجود دارد که برای کاهش رتبه بندی 5 ستاره یک کسب و کار، تعداد زیادی بررسی 4 ستاره ارائه می شود، و ترفند دیگری که اخیراً با آن مواجه شدم، ارسال کننده های هرزنامه در ابتدا یک بررسی با ستاره بالا را ترک کردند و سپس یواشکی آن را به یک ستاره کم تغییر دادند. یکی اگر این کار را خیلی وقت گیر می دانید، همه دلایل خوبی برای نظارت مستمر بررسی های خود دارید، با استفاده از نرم افزار. و آماده باشید تا با این کار سریع عمل کنید آموزش گام به گام مایک بلومنتال اگر کسب و کار شما خراب شده است

دو پیمانه توجیه آبدار

دامیان رولیسون یک بسته محلی را ضبط می کند که در آن لیست ها به جای توجیه معمولی، دو توجیه دارند.

من گفتم این اخبار غیر Google است، اما من به نمایه های کسب و کار Google به عنوان برخی از بهترین زره هایی که یک مالک SMB می تواند در مبارزه با استانداردهای پایین زندگی در سراسر کشور داشته باشد، می بینم. از نمایه‌ها و وب‌سایت‌تان و رسانه‌های اجتماعی‌تان استفاده کنید تا بفهمید کسب‌وکارتان منحصربه‌فرد، محلی، اخلاقی، سبز، متعلق به خانواده است، و یک مشارکت‌کننده کلیدی در بومی‌گرایی اقتصادی است که تفاوت بین یک مکان خوب را ایجاد می‌کند. زندگی و مکانی دشوار برای بودن ادامه دهید، و من برای شما در Q2 روت خواهم کرد!




منبع: https://moz.com/blog/local-search-developments-q1-2023

جوی هاوکینز و تیم Sterling Sky او کشف کردند چیزی واقعا جدید این فوریه: انتخاب خدمات از پیش تعریف شده Google Business Profiles از لیستی که Google ارائه می دهد برخی از دسته های کسب و کار می تواند داشته باشد تاثیر مثبت فوق العاده ای بر رتبه بندی بسته های محلی. تیم رویایی Joy در حال کار است تا ببیند آیا خدمات نوشته شده سفارشی تأثیر مشابهی دارند یا خیر. در حال حاضر، اگر گوگل در رابط NMX شما گزینه ای از سرویس های آماده (که نباید با مناطق خدماتی اشتباه گرفته شود) را به شما نشان می دهد و به کسب و کار شما مربوط می شود، حتما آنها را اضافه کنید! بر اساس شمارش من، این فاکتورها را تا 5 پوند پوند به ما می رساند که ما قویاً معتقدیم به طور مستقیم بر رتبه تأثیر می گذارد: عنوان، URL، دسته ها، نظرات، و اکنون، خدمات از پیش تعریف شده.

ABC های… ABC

صفحه اصلی Apple Business Connect که کارت‌های مکان تجاری را در تلفن‌های همراه نشان می‌دهد.

در سایر عناوین مخفف، استفان سومبوراک و بن فیشر گوگل را مشاهده کرد که در یکی از فرم های کمکی خود، لینکی به فهرست BBB شما درخواست می کند. ممکن است هنگام گزارش مشکلات لیست خود با این مشکل مواجه شوید و نیاز داشته باشید که خود را در سایت Better Business Bureau پیدا کنید. Better Business Bureau دارد همیشه مطبوعات خوبی به دست نیاورده اند در حلقه های جستجوی محلی، اما این حرکت گوگل نشان می دهد که آنها به وضوح به سازمان قدیمی اعتماد دارند. ممکن است زمان خوبی باشد تا ببینید در آنجا چگونه رتبه‌بندی می‌کنید.

بخوانید:   Google Bard تصاویر را در پاسخ ها اضافه می کند

محصولات GBP در نتایج خرید Google

توییت کولان نیلسن که نشان می‌دهد محصولات نمایه کسب‌وکار Google که به صورت دستی اضافه شده‌اند در Google Shopping نمایش داده می‌شوند.

در واقع، موفقیت همیشه چالش بزرگی برای تقریباً هر کسب‌وکار محلی است، و این من را به آخرین نکته‌ام می‌رساند: گزارش جدید و خواندنی از مؤسسه اتکا به خود محلی در مورد تاثیر فروشگاه های دلار در ایالات متحده. من مقالات بی‌شماری را در چند سال گذشته از شهرها و شهرهایی خوانده‌ام که در آن‌ها فروشگاه‌های دلار جایگزین انواع مختلف محلی شده‌اند و ساکنان آن با غذای تازه، دستمزدهای ناگوار و از دست دادن هویت جامعه گیر کرده‌اند. در سال 2022، تقریباً نیمی از کسب‌وکارهایی که در ایالات متحده افتتاح شدند، نوعی فروشگاه دلار بودند – رقمی بی‌سابقه، و این نمونه‌هایی از رقابت به سمت پایین، دقیقاً برعکس آن چیزی هستند که کسب‌وکارهای مستقل برای ایجاد آن بسیار تلاش می‌کنند.

مت کاسدی نوشت یک مقاله عالی در LocalU درباره واجد شرایط شدن دندانپزشکان برای «پرداخت برای بازی» از طریق LSA. اگر در حال بازاریابی یک روش جدید یا کمک به یک شرکت برای رقابت در یک بازار متراکم هستید، می توانید دید مورد نیاز برای پر کردن فهرست بیماران را خریداری کنید. در یک نگاه، این خبر خوبی به نظر می‌رسد، اما بخشی از حماسه ادامه‌دار دیده شدن کسب‌وکارهای محلی کمتر «رایگان» در خانه Google است. در نهایت شمارش، 70 دسته‌ها برای LSA واجد شرایط شده‌اند و گوگل به اضافه کردن آن به لیست ادامه می‌دهد.

در ماه مارس، زمانی که در مورد ایده جالب قفسه‌ها نوشتم (عکس‌هایی از قفسه‌های فروشگاه که برای نمایش وسعت موجودی خود در پوند آپلود می‌کنید)، هنوز ندیده بودم که گوگل تصاویر سه‌تایی را تغییر دهد تا آنها را بر اساس زبان جستجوی من به نمایش بگذارد. آفرین به مایک بلومنتال برای گرفتن یک نمونه زنده از این رفتار برای “backpacks nyc” و توجه داشته باشید که تصاویر بسته محلی محصولات زیادی را به جای یک مورد نشان می دهد. من هنوز چنین چیزی را در مناطق ساحلی غربی خود نمی بینم، اما اکنون حتی بیشتر متقاعد شده ام که مشاغل محلی باید قفسه بندی کنند.

قدرت نمایه NMX باعث می شود کمی احساس ضعف کنیم

دارن شاو از تجربه بازرگان جدید عکس می گیرد و معیار قدرت نمایه جدید را برجسته می کند.  او ابراز ناامیدی می کند که این واقعاً فقط یک پیشنهاد برای پرداخت برای تبلیغات گوگل است.
در ابتدا، عدم قطعیت در مورد اینکه آیا این یک ویژگی جدید است یا خیر وجود داشت کولان نیلسن آن را دیدم، اما با توجه به “عجب” جامعه محلی سئو، بری شوارتز نوشته ای انجام داد در این پدیده محصولاتی که به صورت دستی به نمایه های کسب و کار Google اضافه شده اند در واسط خرید بزرگ موتور جستجو نمایش داده می شوند. در گذشته، من فقط محصولات اضافه شده از طریق Merchant Center را دیده بودم که به این شکل ظاهر می شدند. ارتباط موجودی‌های محلی همچنان یک مانع بزرگ برای کسب‌وکارهای مستقل است، و این تغییر از سوی Google انگیزه خوبی است تا مطمئن شوید که محصولات را با کمک، در صورت نیاز، از طریق آموزش مفید من، به نمایه‌های کسب‌وکار Google خود اضافه می‌کنید.

بخوانید:   توافق نپال و چین برای تقویت همکاری در قالب پروژه کمربند و جاده

شلفی در نیویورک مشاهده شد

بسته محلی برای جستجو

LSA فقط یک فاجعه بودجه برای SMB های کم بودجه نیست، بلکه بستری است هرزنامه بسیار نگران کننده. همانطور که دوستان من در NearMedia در مقاله قبلی اشاره کردند، الزامات بررسی LSA وسوسه‌ای برای مشارکت در هرزنامه‌های مرور است، و هم کسب‌وکارهای جعلی و هم محتوای بررسی جعلی در نهایت توسط Google در این برنامه توصیه می‌شوند. اگر می‌خواهید برای سرنخ‌ها به گوگل پول بپردازید، لطفاً بخوانید قطعه هشدار دهنده بن فیشر در مورد آربیتراژ و هرزنامه LSA، با نمونه هایی در دنیای واقعی از برخی تبلیغات بسیار فریبنده کامل می شود. در این مرحله، من به «ضمانت» Google بیشتر از بسته‌های محلی اعتماد ندارم… فقط تقلب زیادی دیده‌ام که نمی‌توانم وانمود کنم که چنین محتوایی به طور یکسان قابل اعتماد است. نمی توان گفت که گوگل تلاش هایی انجام نمی دهد، از جمله:

ترمزهای اضطراری در هنگام حملات اسپم

اسکرین شات از سند Google که محدودیت‌های پست جدید را مشخص می‌کند

عرضه NMX توسط Google محبوبیتی نداشت، و نمی‌دانم چگونه بر تعامل مالک کسب‌وکار محلی با محصول محلی تأثیر می‌گذارد، اما اگر این معیار به منظور ایجاد تعهد بیشتر از سوی کاربران برای تکمیل نمایه‌های رایگانشان باشد، ترکیب آن عجیب است. آن را با یک محصول پولی. شاه ماهی قرمز، راه پامچال، طعمه و سوئیچ، گامون و اسفناج؟ اگر آژانس‌ها به مشتریان خود بگویند که این «ویژگی» را نادیده بگیرند، به سختی موفقیت درخشانی حاصل می‌شود. و صحبت از چیزهایی که زمانی رایگان بودند…

تبلیغات خدمات محلی: چیزهای زیادی در حال انجام است

صفحه اصلی تبلیغات خدمات محلی

یکی دیگر از دف کلاهک به کولان نیلسن برای اشتراک گذاری یک سند جدید گوگل توضیح اینکه چرا و چگونه ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) از جمله بررسی‌ها، تصاویر و ویدیوها را در حین افزایش رفتارهای ممنوعه به حالت تعلیق درآورند. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار به اخبار بحث برانگیز اصلی تبدیل شود و شروع به دریافت تعداد زیادی بررسی از غیرمشتریان کند، Google می تواند برای مدتی از برند (و کیفیت شاخص) دفاع کند، ترمز اضطراری را بکشد.

دامیان رولیسون اخبار بهتری را در مورد UGC در این سه ماهه به ما می‌رساند، به شکل توجیهات تجاری محلی دوگانه (که برخی از بررسی‌ها ناشی می‌شوند) که در فهرست‌ها ظاهر می‌شوند. توجیه‌ها، تکه‌های متنی هستند که فهرست‌های کسب‌وکار محلی را تزئین می‌کنند، مانند «تمام خانواده من از آنها برای تعمیر خودرو استفاده می‌کنند»، که در بالا نشان داده شده است.

در ستون 2021 خود، «توجیه‌های محلی» یک معامله بزرگ است و شما می‌توانید بر آن‌ها تأثیر بگذارید، انواع مختلفی از توجیه‌هایی را که دیدم، از جمله بررسی‌ها، وب‌سایت‌ها، پست‌ها، خدمات، منوها، موجودی و فروخته شده در اینجا مستند کردم. در آن زمان اما تمام توجیهاتی که در مطالعه ام با آن مواجه شدم مجرد بود. یافته دامیان هیجان‌انگیز است زیرا فضای زیادی روی صفحه نمایش داده می‌شود که به توجیهی مضاعف داده می‌شود، با گام‌های تبدیل دوگانه‌اش. آیا اخیراً یک پست Google نوشته اید (در واقع، اکنون به طور گیج کننده ای به آنها “به روز رسانی” می گویند، بنابراین آیا اخیراً GBP خود را با یک به روز رسانی به روز کرده اید؟). اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آنها را به دست آورید، توجیهات مضاعف ارزش تلاش را دارد.

بخوانید:   یوتیوب از تبلیغات موسیقی مجهز به هوش مصنوعی برای ارتباط با Gen Z رونمایی می کند

نماهای همه جانبه برای ساختمان های بزرگ

نمای فراگیر جدید گوگل در Google Maps نمای هوایی از ساختمان های بزرگی مانند موزه گتی در لس آنجلس را نشان می دهد.

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

بلوک های ساختمانی چوبی روی نقشه

آیا می توانید باور کنید که ما قبلاً سه ماهه اول سال جدید را به سرعت پشت سر گذاشته ایم؟ خیلی اتفاق افتاده است، و با توجه به استقبال گرمی که این بررسی فصلی جستجوی محلی نوپا در سال 2022 دریافت کرد، امسال این مجموعه را ادامه خواهم داد. ممنون که خواننده هستید بیایید مستقیماً به جالب ترین چیزهای جدیدی که در سه ماه اول سال 2023 دیده ایم شیرجه بزنیم!

عامل رتبه بندی جستجوی محلی جدید!

توییت جوی هاوکینز نشان می‌دهد که کسب‌وکاری که خدمات از پیش تعریف‌شده نمایه کسب‌وکار Google را پیاده‌سازی کرده است، در رتبه‌بندی قابل توجهی قرار گرفته است.

در اخبار میوه های کروی ترد، اپل Apple Business Connect را راه اندازی کرد تا کسب و کارهای محلی را آسان تر کند تا بتوانند روی نقشه قرار بگیرند، زیرا، مطمئنا، شما می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. 137 میلیون کاربر آیفون. مایک بلومنتال دارد بهترین نوشتن در مورد ویژگی های جدید ABC، و مشتریان Moz Local یک ضربه جمعی به پشت می کنند زیرا اطلاعات آنها در حال حاضر بدون دردسر در Apple Maps توزیع شده است. من امیدوارم که به زودی ستونی در راه اندازی اپل منتشر شود، اما در این میان، سئوکاران محلی این را به عنوان یک سیگنال دیگر (در میان همه هیاهوی چت هوش مصنوعی) می بینند که ممکن است چند شکاف فرصت رقابتی در یکپارچگی محلی گوگل وجود داشته باشد. . کسب حتی یک امتیاز دور از سهم بازار گوگل می تواند ارزش پول زیادی داشته باشد و این زمان جالبی در جستجو است.

BBB به عنوان منبع قابل اعتماد در عیب یابی

توییت بن فیشر که نشان می دهد گوگل از شما لینک BBB را در فرم عیب یابی می خواهد.

وقتی بچه بودم، خانواده ام یک کتاب میز قهوه داشت به نام بالاتر از لندن که عکس های هوایی از کاپیتول را به نمایش گذاشت. اکنون، همه و پسر عموی خود می توانند برای دریافت این نوع عکس ها یک پهپاد بخرند، اما دوستداران چیزهای جدید از این توییت قدردانی خواهند کرد. پاره شده از 360 Map View که گوگل سپس از آن به عنوان “نمای همه جانبه” در خاطره انگیزشان صحبت کرد اطلاعیه پاریس. جستجوی موزه گتی در لس آنجلس در Google Maps به من نشان داد که بسیاری از ساختمان‌های بزرگ در این منطقه چنین رفتاری دارند. اگر کسب‌وکار محلی شما در یک بنای شاخص قرار دارد، می‌توانید منظره این عقاب را از محل کار خود ببینید.

در اخبار غیر گوگل

تصویری از گزارش اصلی موسسه اتکای محلی در مورد تأثیرات منفی فروشگاه‌های دلار.

توییت دارن شاو بی‌درنگ یافتن یک ویژگی جدید تجربه تجاری جدید را به تصویر می‌کشد… فقط برای کشف آن، به نظر می‌رسد ابزاری برای فروش Google Ads باشد. ظاهراً برای به دست آوردن امتیاز قوی نمایه، باید هزینه پرداخت کنید. کولان نیلسن به طور کامل ناهنجاری هایی را که برای آژانس ها در نتیجه این اولین اتفاق می افتد، خلاصه می کند:

کولان نیلسن می‌گوید آژانس او ​​به مشتریان نگران می‌گوید که ویژگی قدرت نمایه را نادیده بگیرند.