شما می توانید آنها را در مورد لینک خراب خود مطلع کنید یا حتی با نوشتن محتوایی به آنها کمک کنید.
تنظیم یک هشدار گوگل (site:rivaldomain.com) به شما امکان می دهد رقبای خود را بررسی کنید.
شما می توانید هوشمندانه در مورد بک لینک های رقیب خود یاد بگیرید و حتی آنها را تکرار کنید. سوال واضح این است: رقبای شما در این زمینه چه کسانی هستند؟
کاری که می توانید انجام دهید این است که کار خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از قدرت به نفع خود استفاده کنید. اگر میخواهید وبلاگ نویسانی را بیابید که میتوانند به محتوای شما پیوند بزنند، سعی کنید فهرستهای جمعی را جستجو کنید.
«کلمه کلیدی شما + جمع بندی» را جستجو کنید و با یک جمع بندی هفتگی/ماهانه تماس بگیرید. اما مراقب باشید که مستقیماً برای پیوند درخواست نکنید.
این استراتژی برای کسانی که صاحب یک وب سایت با رتبه بالا نیستند مفید است. آنها برای برندهای معتبر می نویسند و از محبوبیت مشتری خود برای ایجاد ترافیک برای سایت خود استفاده می کنند.
برای ایجاد یک پروژه می توانید با برند دیگری همکاری کنید. این به هر دو برند اجازه می دهد تا بک لینک کسب کنند و رتبه بندی صفحات یکدیگر را بهبود بخشند.
این ابزارهای سئو به شما کمک می کنند بک لینک های خود را پیدا کنید و مشخص کنید کدام یک از آنها سمی یا مضر هستند. حالا بیایید در مورد چند روش برای تولید بک لینک با کیفیت بالا صحبت کنیم.
1. ایجاد محتوای عالی:
افرادی را پیدا کنید که علاقه مند به تبلیغ وبلاگ/مقالات شما هستند. بعداً در مورد برخی اقدامات ارتقای خاص بحث خواهیم کرد.
داشتن ارتباطات و انجمن ها به شما کمک می کند تا ترفندهایی را که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، انجام دهید. این مخاطبین به شما امکان میدهند گزینههای لینکسازی را در این زمینه پیدا کنید.
محتوا همچنین ممکن است شامل اینفوگرافیک های بصری جذاب باشد. چندین وب سایت با رتبه بالا، اینفوگرافیک ها را ابزاری عالی برای ایجاد لینک و تعامل با مشتری یافته اند.
این هنوز نوعی محتوای صوتی است که ممکن است به رشد و رونق وب سایت شما کمک کند. برای جمع بندی مصاحبه در گوگل جستجو کنید.
5. شبکه کلیدی است:
عبارت معروف Jumanjicatch “Hunt or be hunted” در اینجا کاربرد دارد. با ارائه مصاحبه، تخصص خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.
بازاریابی محتوا – و بخش مشارکتی آن – می تواند به شما کمک کند بک لینک های بهتر و بیشتری تولید کنید. عصر پادکست ها، جلسات زنده و وبینارها است.
از طرف دیگر، میتوانید فردی را در Fiverr استخدام کنید تا آنها را با نرخهای ارزانتر بسازد.
3. محتوای خود را خودتان تبلیغ کنید:
در هر دو مورد، می توانید امیدوار باشید که در ازای سخاوت خود، پیوندی به پلتفرم خود بازگردانید. Google Chrome افزونه ای به نام Check My Links دارد که به شما امکان می دهد لینک های شکسته را جستجو کنید.
وبلاگ نویسی مهمان بهترین راه برای ملاقات با مخاطبان جدید و تبلیغ خود است. می توانید در ازای نوشتن مقاله، چند لینک به وب سایت خود اضافه کنید.
بهترین راه برای ایجاد یک پادکست جذاب، انتخاب یک موضوع پرطرفدار است. جک خبری همیشه روشی هوشمندانه برای انتخاب موضوعی بوده است که توجه عموم را به خود جلب کرده است.
10. ساخت لینک های شکسته:
می توانید آنها را به بررسی محتوای بصری خود علاقه مند کنید و حتی آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. ایجاد اینفوگرافیک پرهزینه نیست. کمتر از 200 دلار گران است
تاکتیک های مصاحبه کارساز نخواهد بود مگر اینکه شبکه ای در اطراف خود داشته باشید. شبکه برای حفظ شهرت شما در بازار دیجیتال و زنده ماندن ماهیت رقابتی آن ضروری است.
می توانید دوباره پست های قدیمی خود را از این طریق احیا کنید و این روش شما را کاملاً خودکفا می کند.
این قابلیت اطمینان شما را کاهش می دهد و رتبه بندی صفحات شما در SERP ها شروع به کاهش می کند.
پیوند داخلی “آب پیوند” را به طور مساوی در بین وب سایت شما توزیع می کند و به مهمانان اجازه می دهد به راحتی بین مقالات شما حرکت کنند.
ابتدا، یک لینک به محتوای خود را برای مدیر وب سایت ارسال کنید و منتظر بمانید تا پیگیری شود.
4. با کسی مصاحبه کنید یا مصاحبه کنید:
دیجیتال مارکتینگ مانند یک بازی شطرنج است که باید در مقابل چشمان رقبای خود بازی کنید.
به همین دلیل از این تاکتیک برای تولید بک لینک استفاده می کنیم. کمی اطلاع رسانی ممکن است به شما کمک کند با افرادی که قبلاً برخی از اینفوگرافیک ها را به اشتراک گذاشته اند ارتباط برقرار کنید.
خوب، کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید و نام چند دامنه اول را یادداشت کنید. پس از شناخت رقبای خود، در خبرنامه های آنها مشترک شوید و آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
فرقی نمی کند که در جایگاه خود مشهور باشید یا نه. شما باید یک سخنران عمومی عالی باشید و تاکتیک های اساسی مرتبط با مصاحبه/دریافت مصاحبه را بیاموزید.
نه تنها لینک سازی داخلی رتبه شما را تقویت می کند، بلکه بازدید صفحه را نیز افزایش می دهد. میتوانید از روشی که ویکیپدیا مقالههایش را مینویسد برای نمایش بهتر تقلید کنید.
9. بازاریابی محتوا وارد بازی می شود:
وبلاگ نویسی مهمان حتی قبل از اینکه موتورهای جستجو از آن به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده کنند یک هنجار بود. به این صورت است که می توانید فرصت های پست مهمان را به صورت آنلاین جستجو کنید:
- دیجیتال مارکتینگ + مشارکت
- برای ما در بازاریابی دیجیتال بنویسید
- Marketing+ ارسال مقاله
- سئو + می خواهم برای نوشتن
- کلمه کلیدی شما + نویسنده شوید
7. مراقب بک لینک های رقیب خود باشید:
بنابراین، گوگل در مورد کیفیت محتوایی که دریافت می کند محتاط است. بله، حتی GoogleAnalytics از پست های مهمان درخواست می کند.
در اینجا باید در مورد استراتژی های لینک سازی خود خلاق باشید. بنابراین، بیایید چند روش خلاقانه تر برای تولید بک لینک ارائه کنیم.
6. یک وبلاگ نویس مهمان شوید:
برخی از وبلاگ نویسان شروع به سوء استفاده از این تاکتیک برای ایجاد وبلاگ های ضعیف کردند.
نظارت بر این وب سایت ها به شما این امکان را می دهد که تکنیک های لینک سازی آنها را یاد بگیرید و استراتژی های تولید بک لینک آنها را تکرار کنید.
8. پیوندهای اینترنتی به شما کمک می کند:
مدیر وب سایت ممکن است از پیوند دادن مجدد به وب سایت شما خودداری کند. اما این تکنیک ارزش ریسک را دارد.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/practices-to-generate-quality-backlinks/
یک نظرسنجی از محتوای با رتبه بالا در مورد موضوع خاصی که می خواهید به آن بپردازید، انجام دهید. مشاهده کنید که این وب سایت ها چگونه مقالات خود را ساختار داده اند.
این یک راه هوشمندانه برای جذب جذابیت دیجیتال و ایجاد چشم اندازهای بهتر برای پیوندهای ورودی است. استراتژی جایگزین این است که با شخص دیگری مصاحبه کنید تا آن شخص به وب سایت شما لینک دهد.
سپس می توانید به وب سایت های دیگر دسترسی پیدا کنید و خود را به عنوان مصاحبه شونده پیشنهاد دهید.
به همین دلیل است که باید از ابزارهای نظارت بر بک لینک مانند Backlink Audit توسط SEMrush برای تمیز کردن دامنه های ارجاع دهنده خود استفاده کنید.
ترفند این است که حامی باشید و حریص بک لینک نباشید. با مدیر وب سایت تماس بگیرید و خطای 404 را به او اطلاع دهید.
در حالی که به راحتی در رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری است، این داده های بصری هم مخاطبان شما را آموزش می دهد و هم سرگرم می کند.
باید مردم را تشویق به انجام برخی اقدامات کند، و خوانندگان باید ارزش کمی در آن بیابند.
میتوانید از مخاطبان و محبوبیت دیجیتالی شریکتان برای کمک به تبلیغ آنلاین خود استفاده کنید. این یک نوع محتوا است که به طور طبیعی لینک ها را جذب می کند.
از لینک های خراب به نفع خود استفاده کنید و سعی کنید آنها را تعمیر کنید. اگر لینک شکسته با خطاهای 404 پیدا کردید، با مالک سایت تماس بگیرید.
محتوای شما، صرف نظر از اینکه چقدر سودآور باشد، بدون تبلیغات موثر مورد توجه قرار نخواهد گرفت.
محتوای قابل خواندن و اشتراک گذاری ایجاد کنید. مبتکرانه ترین راه برای ایجاد بک لینک های مرتبط با محتوا، تولید وبلاگ ها/مقالات با کیفیت بالا است.
همچنین تجربه مشتری با کیفیتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. همچنین معماری سایت شما را ایجاد می کند و به موتورهای جستجو اجازه می دهد دامنه شما را به راحتی بخزند.
اگر میخواهید در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری داشته باشد، به سراغ محتوای طولانی بروید. نوشته شما باید جذاب، معنادار و از نظر گرامری دقیق باشد.
لینک سازی داخلی مزایای منحصر به فرد خود را دارد. برجسته ترین آنها این است که بازدیدکنندگان را به صفحه ای در دامنه خود پیوند می دهید.
سپس از خود بپرسید: «چگونه می توانم چیزی حتی بهتر خلق کنم؟ محتوا فقط شامل اطلاعات متنی نمی شود.