بنابراین، نه تنها آموزنده تر است، بلکه پیدا کردن آن آسان تر است. این استراتژی از چند جهت مفید است.
سئو ممکن است نیاز به سرمایه گذاری زیادی داشته باشد، اما پس از ایجاد آن، به مرور زمان هزینه هر خرید شما را کاهش می دهد.
در کانال های دیگر به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید
در نتیجه، وب سایت شما به خودی خود به یک ماده بازاریابی موثر تبدیل می شود.
سئوی SaaS بیشتر محتوا محور است.
به عنوان مثال، می توانید یک مقاله بسیار آموزنده را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. شما می توانید همین کار را برای بازاریابی ایمیلی یا ایجاد بک لینک انجام دهید.
سئوی SaaS در جایی موفق خواهد شد که تبلیغات پولی شکست بخورد.
علاوه بر این، زمانی که به مخاطبانی دسترسی پیدا کردید که احتمالاً خریدی انجام می دهند، تبلیغات پولی چندان مؤثر واقع نمی شوند.
اگر تبلیغات پولی را در تلاش های بازاریابی خود ادغام کنید، هر کلیکی که به وب سایت شما منتهی می شود برای شما هزینه خواهد داشت.
بنابراین، حتی با گسترش کسب و کارتان از مزایای آن بهره مند می شوید.
دوم، مردم محتوای شما را مفیدتر می یابند، که تجربه کاربر را افزایش می دهد و وفاداری به برند را تشویق می کند.
یکی از راههای متعددی که میتوانید از محتوای خود برای توسعه کسبوکار استفاده کنید، دسترسی به مشتریان بالقوه در کانالهای دیگر با آن است.
این مانند یک بیلبورد آنلاین است که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و آنها را به مشتریان پولی تبدیل می کند.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/seo-strategies-for-saas-companies/
اول، رتبهبندی جستجوی وبسایت شما را افزایش میدهد، که برند شما را در مقابل مخاطبان هدف شما جلوتر از رقبا قرار میدهد.
در این مرحله، می دانید که بازاریابی SEO برای شرکت های SaaS می تواند دید آنلاین شما را افزایش دهد.
یک نقطه اشباع وجود دارد که فراتر از آن، هر مقدار پولی که برای تبلیغات خرج می کنید، نتایج کافی برای توجیه هزینه ایجاد نمی کند.
در حالی که رسانه پولی ابزار خوبی برای افزودن به استراتژی بازاریابی شما است، اما پایدار نیست.
بخش بزرگی از سئوی SaaS بهینه سازی محتوای شماست.
اگر این کار را به درستی انجام دهید، سئو می تواند رشد مداوم ترافیک را از ماه به ماه برای شما به ارمغان بیاورد. کاملاً قابل پیش بینی است و می توانید برای ارائه نتایج مثبت روی آن حساب کنید.
هرچه کلیک های بیشتری دریافت کنید، بیشتر پرداخت می کنید و این دقیقاً نحوه عملکرد این کانال است.
با دستیابی به مخاطبان گسترده تر، می توانید سرنخ های بیشتری ایجاد کنید، فرصت های بیشتری برای تبدیل داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید.
ایجاد روابط قوی با مشتری
البته این رویکرد زمان و انرژی زیادی می طلبد، اما چیزی است که به دلایل زیادی ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد.
در عوض، هزینه به ازای هر خرید شما را افزایش می دهد، و این چیزی است که با گذشت زمان بدتر می شود.
با این حال، این یک استراتژی است که به زمان، تلاش و دلارهای بازاریابی نیاز دارد. حال سوال این است که آیا ارزشش را دارد؟
این بدان معناست که هر چه مقالات، اینفوگرافیک ها و سایر منابع مرتبط بیشتری ارسال کنید، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب می کنید.
که، اثرات ترکیبی نیز دارد. هر کاری که انجام می دهید بر اساس کارهایی است که قبلا انجام داده اید.
نکته دیگری که باید در مورد این استراتژی بدانید این است.
در اینجا برخی از دلایل زیادی وجود دارد که سرمایه گذاری در یک استراتژی سئوی قوی SaaS ایده خوبی است:
این رشد مقیاس پذیر و پایدار را ترویج می کند
همانطور که در بالا ذکر شد، ارسال محتوای با کیفیت بالا به طور مداوم سنگ بنای یک استراتژی SaaS SEO خوب است.
به عبارت دیگر، هنگامی که استراتژی سئو شما راه اندازی و اجرا می شود، می توانید انتظار رشد مقیاس پذیر و تصاعدی را داشته باشید.
هزینه جذب مشتریان یا مشتریان جدید را کاهش دهید