پس از سازماندهی داده ها، باید تمام داده های مورد نیاز را جمع آوری کنید که قابل اعتماد و دقیق باشد.
5. انجام ارزیابی محتوا:
ارزیابی محتوا یکی از موارد مهمی است که در طول ممیزی محتوا باید انجام شود.
اینها به عنوان معیارهایی برای تعریف اعتبار محتوا که به عنوان علمی، قابل اندازه گیری و کیفی طبقه بندی می شوند، شناخته می شوند.
3. سازماندهی الگوی حسابرسی شما:
پس از انجام صحیح هر مرحله همانطور که در بالا ذکر شد، در پایان قرار است بر اساس نتیجه گیری خود از ممیزی محتوا توصیه هایی را ارائه دهید.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/content-audit-tools/
این به شما کمک می کند تا نتایج سازمان یافته را به شیوه ای سازنده به دست آورید.
4. جمع آوری داده ها:
سازماندهی قالب حسابرسی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در حین انجام ممیزی در نظر بگیرید.
در زمان کنونی، ابزارهای مختلفی به صورت آنلاین در دسترس هستند، اما باید ابزار مناسب را برای انجام ممیزی محتوا به روش صحیح بشناسید.
تعیین اهداف شما مهمترین چیزی است که باید در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید کدام نوع محتوا برای کمپین بازاریابی شما مناسب است.
این شامل دانستن کیفیت محتوای تولید شده و ترتیب صحیح صفحات است.
6. نتیجه گیری خود را توصیه کنید:
بدون هدف، فکر کردن به دستیابی به چیزی ممکن نیست، بنابراین باید زمان با کیفیت خود را بر روی اهداف سرمایه گذاری کنید.
2. شناخت شاخص های کلیدی عملکرد:
در حین انجام ممیزی محتوا، استراتژیست محتوا شاخص های کلیدی عملکرد را برای افزایش حیات اطلاعات در نظر می گیرد.
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در حین انجام ممیزی محتوا یک به یک در نظر گرفت: