10 آگهی تعطیلات عاطفی جذاب سال 2024
انتشار: آذر 30، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

10 آگهی تعطیلات عاطفی جذاب سال 2024


هیجان انگیزترین تبلیغ فصل تعطیلات 2024، تبلیغ Teleflora است که یک پسر بستری در بیمارستان و یک آدم برفی جادویی را نشان می دهد.

طبق تحقیقات DAIVID، این تبلیغ الهام بخش بالاترین سطوح مثبت در بین بینندگان بود.

آگهی قدرت آرزوها توسط آژانس شگفت انگیز ایجاد شد و کمک های مالی را برای کمک به اعطای آرزوهای متحول کننده برای کودکان مبتلا به بیماری های وخیم تشویق می کند.

در کنار تله فلورا، 9 برند دیگر نیز وجود دارند که بیشترین احساسات مثبت را برای ایجاد تبلیغات هیجان انگیز برانگیختند.

1. قدرت آرزوها توسط Teleflora

همانطور که در توضیحات ویدیو آمده است: «به قدرت آرزوها ایمان داشته باشید. در این فصل تعطیلات، Teleflora مفتخر است که با @MakeAWish همکاری می کند. یاد بگیرید که چگونه می توانید حمایت خود را در Teleflora.com/wish نشان دهید و فیلم جدید ما را تماشا کنید.

تجزیه و تحلیل DAIVID نشان داد که 57.1٪ از بینندگان واکنش مثبت شدیدی را به کمپین تجربه کردند و رتبه اول آن را در رتبه بندی تبلیغات تعطیلات پلتفرم حفظ کردند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=1mavVeVbgKI[/embed]

2. جرقه شما می تواند جهان را روشن کند توسط Erste Group

در رتبه دوم تبلیغ Erste Group قرار دارد.جرقه شما می تواند جهان را روشن کند،که داستان اصلی سرود کریسمس "شب خاموش" را جشن می گیرد.

همانطور که در توضیحات ویدیو آمده است، «از Silent Night الهام بگیرید و اجازه دهید جرقه شما جهان را روشن کند.»

و 56.4 درصد از بینندگان احتمالاً احساسات مثبت شدیدی را احساس می کردند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Cn70NLCCopc[/embed]

3. ساعت هدیه نوشته جان لوئیس

"ساعت هدیه دادن"، یک تبلیغ کریسمس جان لوئیس، آخرین فصل از سه گانه Saatchi & Saatchi است. این فیلم با داستان تکان دهنده خود در مورد دو خواهر در جستجوی جادویی برای یافتن هدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

شایان ذکر است که توضیحات ویدیو بیش از 800 کلمه است - و مانند یک فیلمنامه خوانده می شود.

و با توجه به اینکه 56.4 درصد از بینندگان احتمالاً احساسات مثبت شدیدی را احساس می کنند، این «ساعت هدیه» را به یکی از جذاب ترین تبلیغات کریسمس جان لوئیس در شش سال اخیر تبدیل کرده است.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=55ghIHTaRzM[/embed]

4. سفر مارکس و اسپنسر

"سفر" توسط خرده فروش بریتانیا Marks & Spencer (M&S) مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

در این تبلیغ، کمدین داون فرنچ، نقش خود را به عنوان پری کریسمس تکرار کرد و با اکراه یک مهمانی تعطیلات را برای همسایگانش برگزار کرد.

این باعث ایجاد احساسات مثبت شدید در 55.4٪ از بینندگان شد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=oZtjxadzZcI[/embed]

5. آمازون Midnight Opus توسط آمازون

"آمازون Midnight Opus – تعطیلات 2024" با توضیحاتی که می گوید "رویاها را در این فصل تحقق بخشید، با کمی جادوی تعطیلات آمازون" جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

نسخه 90 ثانیه ای این تبلیغ احساسات مثبت شدیدی را در 55.2 درصد از بینندگان ایجاد کرد.

من همچنین نسخه 30 ثانیه ای تبلیغات را در تلویزیون دیده ام و تأثیر احساسی خود را از دست می دهد. نسخه طولانی تر بسیار بهتر است.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ecV3E779MfU[/embed]

6. The Sanctuary توسط شورلت

"پناهگاهیک تبلیغ تعطیلات سال 2024 توسط شورلت، در جایگاه ششم قرار دارد.

در توضیحات ویدیو آمده است: «در این فصل تعطیلات، به یاد داشته باشید که هیچ یک از ما نمی توانیم به جایی که می خواهیم برسیم، بدون حمایت دیگری، به ویژه از جانب کسانی که بیشتر دوستشان داریم.

تماشا کنید که پدر و پسری روی نیمکت Chevy Silverado C10 1978 خانواده خود گرد هم می آیند تا به گذشته مشترک خود و اینکه چگونه آنها را به جلو می برد نگاه کنند.

این تبلیغ احساسات مثبت شدیدی را در 54.9 درصد از بینندگان ایجاد کرد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=zmNT9XEIesQ[/embed]

7. داستان کریسمس توسط Suchard

سوچارد”یک داستان کریسمسبه عنوان «داستانی که نشان می دهد کریسمس هر جا می آید» در جایگاه هفتم قرار دارد.

این تبلیغ باعث ایجاد احساسات مثبت شدید در 54.7 درصد از بینندگان شد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=H88T7pVsSNA[/embed]

8. Waldo Anthom By Etsy

تبلیغات تعطیلات Etsy "سرود والدو” در جایگاه هشتم قرار دارد. توضیحات این ویدیو صرفاً نشان می دهد که والدو کجاست؟

با این وجود، 54.6٪ از بینندگان احتمالاً احساسات مثبت شدیدی را احساس می کردند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=eYgOUJIgd7c[/embed]

9. 40 سال کریسمس در شبکه ملل توسط Vodafone UK

وودافون انگلستان با 40 سال کریسمس در جایگاه نهم قرار دارد. و سفر از اولین تلفن همراه در سال 1984 و نمایی نوستالژیک از فناوری را در 40 سال نشان می دهد.

در توضیحات ویدیو آمده است: «تبلیغ ما برای سال 2024 نشان می دهد که چگونه فناوری تغییر کرده است، اما احساس ارتباط با عزیزان در کریسمس یکسان است. ”

این تبلیغ احساسات مثبت شدیدی را در 54.5 درصد از بینندگان ایجاد کرد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=zKxfIAR_k3s[/embed]

10. کریسمس جادویی توسط Lidl

و در نهایت "Lidl Presents: A Magical Christmas"در جایگاه دهم قرار دارد و بینندگان را تشویق می کند تا یک اسباب بازی را به بانک اسباب بازی Lidl هدیه کنند و "جادو را به اشتراک بگذارند."

و 53.7٪ از بینندگان احتمالاً احساسات مثبت شدیدی را احساس می کردند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=S3NwjQ-H5NQ[/embed]

احساسات بزرگ کریسمس

اکنون که هیجان انگیزترین تبلیغات کریسمس امسال را دیده اید، چه چیزی را متوجه می شوید؟ تعجب می کنید؟

برای تبلیغات جشن، موضوعات رایجی که در بین مخاطبان طنین انداز می شود، همیشه احساسات اصلی خواهند بود: گرما، شادی و هیجان.

و امسال، برنده بزرگ - نوستالژی.

به گفته مدیر عامل DAIVID. حدود 85 درصد از تبلیغات آزمایش شده در سال جاری امتیاز بالاتر از میانگین را برای آن احساس کسب کردند.

نوستالژی

همراستا با داده ها، متوجه شدم که 9 مورد از 10 آگهی فوق به نوستالژی ضربه زده اند و آن را به عنوان یکی از 5 احساس برتر خود رتبه بندی می کنند.

یادآوری ارواح گذشته کریسمس به مردم همیشه برنده خواهد بود. این یک راه آسان برای برندها برای دسترسی به احساسات زیادی در مدت زمان بسیار کوتاه است که آن را بسیار قدرتمند می کند.

برندهایی که امسال عملکرد خوبی داشتند عبارتند از:

  • شورولت - 162 درصد بالاتر.
  • Vodafone - 152٪ بالاتر.
  • جان لوئیس - 95٪ احساسات بالاتر.

اینها تنها برخی از نمونه های قابل توجه هستند.

درباره 39 احساسی که بازاریابان دیجیتال می توانند در تبلیغات و بازاریابی نوستالژی از آنها استفاده کنند و آنچه می توانیم از تبلیغات جان لوئیس بیاموزیم بیشتر بخوانید.

غم و اندوه

اما برندهایی که احساسات دیگر را در ترکیب می پاشند، بهتر عمل می کنند. به همین دلیل است که "قدرت آرزوها" از Teleflora، که تقریباً پنج برابر غم انگیزتر از تبلیغات متوسط \u200b\u200bاست، از سایر تبلیغات احساسی در کریسمس بهتر عمل کرد.

اکنون، زمانی بود که "تبلیغات" در کریسمس یک روند بزرگ بود، اما امسال نه چندان. نمی دانم آیا برندها بعد از چنین سال وحشتناکی سعی می کنند ما را شاد کنند؟

شایان ذکر است که تنها 12 آگهی از 125 تبلیغی که DAIVID آزمایش کرده است، امتیازی بالاتر از حد معمول برای غم و اندوه کسب کرده است.

اشتباه نکنید - مارک هایی وجود داشتند که ما را به گریه انداختند.

مثلاً تبلیغی که بیشتر از همه ما را به گریه انداخت دنیای خودمان از پناهگاه این تبلیغ باعث ایجاد غم و اندوه شدید در بین 31 درصد از بینندگان شد که بسیار جلوتر از هر تبلیغ دیگری در سال جاری و بیش از پنج برابر غم انگیزتر از میانگین صنعت است.

موارد دیگری که باعث گریه ما شدند عبارتند از "PETA\'s تبلیغ کریسمس" همانطور که توضیحات ویدیو به ما هشدار می دهد، "تبلیغ کریسمس 2024 PETA اینجاست - و داستان این گاو قلب شما را خواهد شکست."

و سپس وجود دارد #روح کریسمس خود را تغذیه کنید از تسکو اما تلاش این تبلیغ برای تلخ و شیرین بودن عجیب به نظر می رسد.

سرگرمی

خنداندن مردم نیز یکی از موضوعات کلیدی امسال بوده است. باز هم فکر می کنم برندها و آژانس هایشان سعی می کنند ما را شاد کنند.

یک مثال قابل توجه از این در 10 مورد برتر، "سفر" از M&S است. Dawn French یک گنجینه ملی بریتانیا است - و بسیار دوست داشتنی است.

با این حال، خنده دارترین تبلیغات تعطیلات امسال به 10 مورد برتر راه پیدا نکردند.

تبلیغی که احتمالاً مردم را می خنداند این است:کلاسیک تعطیلات وات” از DICK\'s Sporting Goods.

جی جی وات، بازیکن سابق NFL، که صحنه هایی از فیلم های جشن نمادین را پس از گیر افتادن در فروشگاه دیک پس از بسته شدن، بازسازی می کند. این تبلیغ باعث خنده 37 درصد از بینندگان شد که بسیار بالاتر از حد معمول صنعت است.

یکی دیگر از آگهی های جشنی که امسال ما را به خنده می اندازد، نقطه ای از سوپرمارکت های زنجیره ای بریتانیایی به نام «Sweet Suspicion»: رمز و راز Waitrose” توسط ویتروز. این تبلیغ باعث خنده 34.1 درصدی بینندگان شد.

کمی جادو بپاشید

امسال از جادوهای زیادی استفاده شد. این یک موضوع بسیار رایج در سراسر نمودار بود. آیا فکر می کنید مردم سعی می کنند فراموش کنند که جهان در حال حاضر چگونه است؟

اما کمبود افراد مشهور وجود داشت. من فکر می کنم تنها یک (Dawn French) در بین 10 مورد برتر وجود دارد. این باعث می شود تبلیغات جشن بسیار متفاوت از تبلیغات Super Bowl باشد. اما این موضوع برای یک روز دیگر است.

روش شناسی

در مجموع 125 آگهی تعطیلات از سراسر جهان در این مطالعه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تبلیغات بر اساس درصد بینندگانی که انتظار می رود احساسات مثبت قوی را در پاسخ به محتوا تجربه کنند، ارزیابی شدند. همانطور که اشاره شد، دیوید 39 احساس متمایز را با شدت آنها در مقیاسی از 1 تا 10 اندازه گیری می کند. نمرات بین 8 تا 10 به عنوان "شدید" طبقه بندی می شوند. داده های نمودار در ساعت 7:00 صبح 3 دسامبر 2024 جمع آوری شد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: نیکولتا یونسکو/Shutterstock



منبع: https://www.searchenginejournal.com/top-ten-emotional-holiday-ads/534349/