کتاب راهنمای مدیریت شهرت آنلاین ما
انتشار: اردیبهشت 05، 1402
بروزرسانی: 22 آذر 1404

کتاب راهنمای مدیریت شهرت آنلاین ما

علاوه بر راه اندازی بهترین استراتژی های ORM، تصمیم گرفتیم که بسیاری از محتوای جدید را شناسایی کرده و تا جایی که می توانیم محتوای موجود را به روزرسانی کنیم. برنامه عملیاتی برای هر موقعیت کسب و کار به رتبه بندی آن برند اختصاص دارد.

این می تواند شریکی باشد که دامنه ای کاملاً متفاوت از شما دارد یا برند دیگری که در گذشته با آن کار کرده اید و رابطه خوبی با آن دارید. تماس با این افراد معتمد برای ایجاد مطبوعات مثبت جدید پیرامون موضوع می تواند به دریافت چیز جدیدی در SERP کمک کند.

در برو فیش دیجیتال، تیم ما از نزدیک با مشتریانمان همکاری می کند تا مشکل حساسی را که آنها با آن روبرو هستند درک کنند تا بتوانیم به اهداف آنها برسیم و شهرت آنلاین آنها را اصلاح کنیم.

موقعیت

مدیریت شهرت آنلاین می تواند برای برندها یا افرادی که نمایش های موتور جستجوی خود را درگیر محتوای شخص ثالث می بینند – اما سودمند – دلهره آور باشد و می خواهند کنترل را در دست بگیرند. وقتی رسانه ها روایت را کنترل می کنند، می تواند منجر به برداشت های نادرست و احساسات جانبدارانه تر شود.

یکی دیگر از تاکتیک های مفید، بهره گیری از فرصت های پیوندی از وب سایت اصلی برند به آدرس های اینترنتی مثبتی است که می بینیم در 30 نتیجه اول برند رتبه بندی می شوند. این به Google کمک می کند که نشان دهد آنها مرتبط، مهم هستند و باید با نام تجاری مرتبط باشند.

تیم جستجوی نرخ کلیک (CTR).

زمانی که برندهای بزرگ به ما مراجعه می کنند و نتایج جستجوی خود را با ما در میان می گذارند عوارض، تیم ما قبل از اینکه تصمیم بگیریم آن را بپذیریم به طور کامل وضعیت را بررسی می کند. فرآیند بررسی ما شامل انجام بررسی های لازم برای هر مشتری است تا مطمئن شویم که می توانیم موضوع را تأیید کنیم. اغلب اوقات، یک نام تجاری موضوع یا داستانی بحث برانگیز در چرخه خبری فعلی دارد که نتایج جستجوی آنها را پر می کند. در چنین مواردی، اهداف پروژه معمولاً شامل دو چیز است: تغییر احساس روایت و حذف هر گونه مقاله منفی از نتایج جستجوی صفحه اول برای برند آنها.

در زیر، می توانید استراتژی های ORM ما را ببینید که به سه دسته مختلف شامل محتوای از قبل موجود، محتوای موجود و تاکتیک های تعامل تقسیم می شوند.

استراتژی های محتوای از قبل موجود

راه اندازی ساب دامنه در وب سایت مشتری

با این حال، این استراتژی نیست که تفاوت زیادی برای برند بزرگی مانند LuLaRoe ایجاد کند، اما می توان از آن برای تمیزتر و جمع آوری شهرت کلی آنها استفاده کرد.

ایجاد وبلاگ های کوچک

به طور خاص برای مورد LuLaRoe، در اینجا برخی از داده هایی است که ما از SERP پیدا کردیم:

رویکرد ما

در سپتامبر 2021، دو سایت خبری بسیار معتبر، فوربس و گاردین، داستان هایی را در مورد "سقوط شرکت" بر اساس این مستند منتشر کردند. ظهور و سقوط LuLaRoe، که در دسامبر منتشر شد. در حالی که این لزوماً شرکتی نیست که ما آن را به عنوان مشتری قبول کنیم، ما از آنها به عنوان مثال استفاده می کنیم زیرا استراتژی های ORM خاصی وجود دارد که می توانیم برای کمک به بهبود SERP برای نام تجاری آنها شناسایی کنیم.

تحقیق ما

هدف در اینجا ارسال کلیک به برخی از اهداف مثبت در SERP ها برای کمک به انتقال آنها به بالای منفی است. مانند سایر تاکتیک ها، این نیز در مورد ارسال سیگنال هایی به گوگل است که نشان می دهد هدف، محتوای ارزشمندی برای قرار دادن در صفحه اول SERP است. توصیه می کنیم کلیک های با ارزش، ایالات متحده یا محلی را به آدرس های اینترنتی هدفی که شناسایی می کنید ارسال کنید. برای LuLaRoe اینها شامل آدرس های اینترنتی Amazon Storefront، thredUP، Poshmark، LuLaRoe Bless، Twitter، YouTube، eBay و Pinterest است.

تحقیق در مورد رقبا

تاکتیک دیگری که ما توصیه می کنیم این است که نگاهی به رقبا در صنعت خود بیندازید. جمع آوری تصویری بزرگتر از آنچه در SERP برندهای مشابه رتبه بندی می شود، می تواند ایده هایی را در مورد آنچه که باید تکرار کنید به شما ارائه دهد. گاهی اوقات، حتی ممکن است یک رتبه بندی تصادفی پروفایل برای رقیبی پیدا کنید که پروفایلی در آن ندارید. LuLaRoe باید نگاهی به سایر برندهای بزرگی که با مناقشات مشابهی روبرو هستند بیندازد تا درباره اینکه کجا و چگونه واکنش نشان داده و به جلو حرکت کرده اند، آگاهی پیدا کند.

تعامل اینفلوئنسر

نتایج حاصل از اجرای استراتژی های ORM در بالا از برندی به برند دیگر متفاوت است. همه چیز به نحوه تعیین هر فاکتور رتبه بندی توسط گوگل بستگی دارد. اعتبار و ارتباط یک مقاله نیز تفاوت زیادی در نحوه قرار دادن آن ایجاد می کند. تیم ما در هنگام اجرای بسیاری از آنها موفقیت های زیادی را در استفاده و استراتژیک بودن آنها دیده است، اما برخی از تکنیک های ما به دلیل صنعت بهتر از سایر تکنیک ها کار می کنند. این اهمیت انجام تحقیق برای یافتن اینکه چه تاکتیک هایی برای یک برند معین کسب و کار مناسب هستند - و بیشترین سود را خواهند داشت - نشان می دهد.



منبع: https://moz.com/blog/our-online-reputation-management-playbook

همانطور که در بالا توضیح دادم تیم ما وقت گذاشت و همه جنبه های نتایج جستجوی برند را با دقت بررسی کرد. از آنجا تاکتیک هایی را که فکر می کردیم تفاوت ایجاد می کند به کار بردیم و با توجه به صنعت منطقی بود. استراتژی هایی که در این مورد موفقیت آمیز بودند شامل افزایش نرخ کلیک، ایجاد لینک و تعامل اجتماعی بود. راهبردهای دیگری که به انتقال پیوندهای منفی به صفحه دو کمک کرد شامل ایجاد نمایه جدید و به روز رسانی محتوای از قبل موجود بود که دارای تاریخ بود.

برای اینکه به شما ایده بهتری درباره نحوه برخورد تیم ما با چنین موقعیتی بدهیم، اجازه دهید نگاهی به پیچیدگی SERP نیمه فعلی که برای LuLaRoe، یک شرکت بازاریابی چند سطحی که لباس های زنانه می فروشد، بیندازیم.

اما باز هم، این مینی وبلاگ ها ممکن است پتانسیل بالایی برای ایجاد تفاوت قابل توجه برای برند بزرگتری مانند LuLaRoe نداشته باشند.

مالکیت دامنه های دیگر را در اختیار بگیرید

بدون ارائه هیچ یک از جزئیات پروژه مشتری قبلی خود، می خواستیم در مورد برخی از نتایجی که پس از اعمال تاکتیک های خود دیده ایم، ایده ای به شما ارائه دهیم. وضعیت مشکوک در آن زمان حول یک آگهی تجاری درباره موضوعی بحث برانگیز بود. پس از پوشش خبری منفی، دیدیم که چند مقاله منفی در نتایج صفحه اول برای برندشان «چسبیده» شدند. با استفاده از فناوری اختصاصی خود برای ردیابی مدیریت شهرت، آنچه را که «امتیاز احساسات» در نتیجه جستجو نامیده می شود، 91 محاسبه کردیم.

ما خدمات مدیریت شهرت را برای هیچ شرکتی که کلاهبردار بوده یا در فعالیت های کلاهبرداری یا گمراه کننده شرکت کرده است، انجام نمی دهیم. قبل از پذیرش مشتری، ما به طور کامل در مورد کسب و کار تحقیق می کنیم و مطمئن می شویم که در کمک به آنها برای حل مشکلشان 100٪ راحت هستیم.

در برخی موارد، توصیه می کنیم ساب دامنه هایی را راه اندازی کنید که به طور خاص به بحث ها رسیدگی کنند. برای LuLaRoe، ما به آنها کمک می کنیم تا یک زیر دامنه در وب سایت خود ایجاد کنند.

شناسایی مقالات خبری

هدف ORM همچنان کنترل 30 نتیجه اول تا جایی که می توانستیم و همچنین حذف مقالات منفی از نتایج صفحه اول باقی ماند. پس از انجام جمع آوری داده ها همانطور که در بالا نشان داده شده است، مناطقی را که می توانستیم تحت تأثیر قرار دهیم، یادداشت کردیم. به عنوان مثال، می توانید ببینید که رتبه بندی لینک آمازون در جایگاه هشتم دارای بک لینک صفر است، بنابراین ایجاد بک لینک های با کیفیت جدید در اینجا یک استراتژی است که ما برای افزایش کیفیت این سیگنال به گوگل توصیه می کنیم.

در مورد LuLaRoe، ما همچنین توصیه می کنیم با افزودن ویدیوهای جدید با احساس «نور جدید» و غیرفعال کردن همه نظرات روی هر ویدیو، از حضور یوتیوب آن نهایت استفاده را ببرید. از آنجایی که می بینیم نمایه YouTube آنها در نتایج جستجوی صفحه دوم آنها رتبه بالایی دارد، این دامنه ای است که می تواند بالاتر از رتبه بندی داستان های منفی در صفحه یک باشد.

استراتژی های محتوای جدید

در سایت هایی که با آنها رابطه دارید (یا متعلق به آنها) پست کنید

استفاده از روابط موجود، یا ایجاد روابط جدید، استراتژی است که به طور بالقوه می تواند برای LuLaRoe کارساز باشد.

دایرکتوری مقالات تحقیق

همچنین، ایجاد نمایه های جدید در سایت هایی مانند Medium، یا انجام مصاحبه IdeaMensch، می تواند به محتوای کنترل شده مثبت کمک کند تا در نتایج شما رتبه بالایی داشته باشد.

استراتژی های تعامل

لینک بیلدینگ

ما توصیه می کنیم تعدادی وبلاگ کوچک در WordPress، Blogger، Posterous و Tumblr و همچنین چند سایت وردپرس MU راه اندازی کنید که با پتانسیل رتبه بالا شناسایی کرده ایم.


به عنوان بخشی از فرآیند ما، مهم است که تحقیق و بررسی کنیم همه متغیرها قبل از کنار هم قرار دادن برنامه بهبود ما. همانطور که در بالا ذکر شد، ما با جمع آوری رتبه بندی نتایج جستجو و ارزیابی هر URL که در 30 موقعیت اول می بینیم شروع می کنیم. تیم ما همه عوامل و سیگنال هایی را که Google هنگام تعیین اینکه کدام URL را برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می کند، بررسی می کند. برخی از این عوامل عبارتند از ارتباط صفحه، خود کلمه کلیدی، داده های بک لینک، نرخ کلیک و تعامل اجتماعی. جمع آوری این داده ها را می توان با استفاده از ابزارهایی مانند MozBar یا Moz Keyword Explorer انجام داد. هنگامی که نقاط داده مهم را از هر پیوند در سه صفحه اول یا 30 موقعیت با استفاده از اسکرول بی نهایت برای کلمه کلیدی خود جمع آوری می کنیم، وقت آن است که رویکرد خود را جمع آوری کنیم.

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

دیدن نتایج مثبت کار ما بسیار عالی بود، اگرچه به دلیل مرتبط بودن مقاله زمان بر بود. مشتری همچنین در رویدادهای خیریه شرکت کرد که به ایجاد مطبوعات جدید برای احاطه برند کمک کرد، که حتی به رسیدن به هدف نهایی آنها کمک کرد.

ما به شدت تاکتیک ساخت لینک را برای همه برندها، به خصوص LuLaRoe توصیه می کنیم. وقتی صحبت از احساسات مثبت می شود که تعداد داده های بک لینک پایینی دارند، ایجاد پیوند می تواند به افزایش این تعداد کمک کند. برای انجام این کار، ما با وبلاگ نویسان خاص کار می کنیم تا پیوندهای جدیدی به URL هایی ایجاد کنیم که در زیر لینک های منفی صفحه اول قرار دارند. هدف ایجاد بک لینک برای بیش از یک هدف است تا این پست های وبلاگ همه در مورد یک نام تجاری خاص به عنوان موضوع نباشند، بلکه نام تجاری را به طور گذرا ذکر کنند.

به هم پیوستگی

کار با اینفلوئنسرها و سایر فعالان رسانه های اجتماعی در این فضا بسیار مهم است. نه تنها به ایده هایی که می خواهید تبلیغ کنید آگاهی می بخشد، بلکه به افزایش تعامل با مقالاتی که نام تجاری شما دوست دارد در نتایج جستجو بالاتر باشد کمک می کند. LuLaRoe واقعاً می تواند از کار کردن با هر تأثیرگذار که از مسیر کسب وکار جدید خود حمایت می کند و مایل است به پاکسازی شهرت خود کمک کند، سود ببرد.

مطالعه موردی و پیگیری پیشرفت

ما توصیه می کنیم نسخه های .com، .net، و .org دامنه های منطبق دقیق را برای عبارت جستجو –از جمله brandnamecharity.com خریداری کنید. محتوای کلی که ما اضافه کردن به این صفحات را توصیه می کنیم شامل توصیه های مشتری، داستان های مثبت، اطلاعات کلی درباره شرکت، تضمین رضایت، پست هایی که اطلاعات نادرست را از بین می برند، و سایر داستان هایی است که یا اصلاً به موضوع مربوط نمی شوند یا جنبه های مثبتی را نشان می دهند. در مورد مشتری ما

سایت های دایرکتوری تصادفی را نباید فراموش کرد. در انجام تحقیق در مورد صنعت خاصی که به دنبال تأثیرگذاری آن هستید، می توانید فهرست های دایرکتوری را برای گسترش حضور خود در آن جستجو کنید.

برای LuLaRoe، ما این استراتژی را توصیه نمی کنیم، زیرا مقدار زیادی از مطبوعات منفی وجود دارد. آنها به طور بالقوه می توانند با یک سایت خبری معتبر همکاری کنند تا قسمتی از جزئیات داستان خود یا محل کسب و کارشان را منتشر کنند، اما ما پیشنهاد می کنیم این کار را بعد از فرونشستن گرد و غبار از مطبوعات بد انجام دهید. این می تواند پتانسیل رتبه بندی را ایجاد کند زیرا می تواند چیزی منحصر به فرد برای نتایج برند باشد.

بررسی ویکی ها و سایر صفحات نمایه

یکی از مزایایی که یک کسب و کار در کانون توجه قرار دارد این است که ممکن است در حال حاضر مطبوعات جریان اصلی زیادی داشته باشند. ما می توانیم هر مقاله مثبتی را از سایت های خبری با اعتبار دامنه بالا (DA) و سایر نشریات صنعتی برای تبلیغ شناسایی کنیم.

توصیه می کنیم از ویکی ها و صفحه های نمایه موجود که یک برند قبلاً در آنجا وجود دارد، حساب کنید. به عنوان مثال، LuLaRoe می تواند نمایه Crunchbase خود را به طور منظم به روز کند. انجام این کار ممکن است این پتانسیل را داشته باشد که نمایه را در SERP برند به سمت بالا حرکت دهد.

هنگام تحقیق در مورد LuLaRoe، دیدیم که هر دو مقاله فوربس و گاردین در پایین صفحه یک نتایج جستجو، درست زیر صفحه فیس بوک و درست بالای فهرست نمایه فروشگاه آمازون آنها قرار دارند. ما ثبت کردیم که هر پیوند چه بود، موقعیتی که در آن رتبه بندی می شد، و احساس هر کدام برای 30 نتیجه اولی که پیدا کردیم.

این ابتکارات منجر به امتیاز احساسات 100 کامل بدون هیچ منفی در صفحه یک شد. می توانید درباره نحوه محاسبه نمره کلی احساسات برای یک پرس و جو بیشتر بخوانید اینجا.

نتیجه