بروزرسانی: 22 آذر 1404
چه چیزی برای سئو بهتر است؟| BrightEdge
«محتوای کوتاه» معمولاً به صفحات فرود، مقالات و پست های وبلاگ کمتر از 500 کلمه یا بیشتر اشاره دارد. "محتوای طولانی" هر چیزی در بالا است. این پارامترها دقیق یا رسمی نیستند، اما به طور کلی توسط SEO ها به عنوان معیار شناخته می شوند.
در نهایت، شما باید محتوای طولانی را با سرفصل های منسجمی ساختار دهید که با سؤالات جستجوگر مطابقت داشته باشد، شامل رسانه و فضا برای شکستن دیوارهای متن، در نتیجه خوانایی بهتر شود، و مطمئن شوید که طول آنچه را که فکر می کنید برای خواننده مناسب است مطابقت دهید. هضم
بهینه سازان موتورهای جستجوگر (SEO) برای چرخاندن چشمان خود در این مرحله بخشیده می شوند. این بحثی است که تقریباً از زمان ظهور موتورهای جستجویی مانند گوگل به وجود آمده است.
به عنوان مثال، نظرات معمولاً حد وسطی بین 600 تا 800 کلمه را اشغال می کنند. دیگر، و خطر از دست دادن علاقه خوانندگان را دارید. از سوی دیگر، یک دستور غذا به راحتی می تواند کمتر از 200 کلمه باشد و در عین حال عملکرد خود را به خوبی انجام دهد.
دموکراتیک سازی سئو: راهنمای عملی
ارزش آن را دارد که به صورت قوی بیان کنیم که مطالب طولانی بد نیست این پیامی نیست که ما سعی در انتقال آن داریم. این فقط یک سلاح است که باید هوشمندانه از آن استفاده کرد.
درک قصد می تواند به طور قابل توجهی بر تصمیم گیری در مورد طول تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، افرادی که به دنبال دستور العمل ها هستند، معمولاً یک محتوای ساده و مختصر می خواهند. کسانی که به دنبال راهنماهای عمیق چگونه با تجزیه و تحلیل آماری همراه هستند ... خوب، طول ایده آل محتوا باید کاملاً بدیهی باشد.
3. کار در ساختارهای موجود
در گذشته، سئوکاران محتوای طولانی را ترجیح می دادند زیرا به نظر می رسد در موتورهای جستجو بهتر عمل می کند. تعداد انگشت شماری از مطالعات، که بسیاری از آنها چندین سال پیش و با مجموعه داده های محدود انجام شده اند، از این فرض حمایت می کنند.
این فهرست جامعی نیست، اما باید مبنایی برای تفکر در مورد آنچه کاربران به دنبال آن هستند، فراهم کند. اطمینان از مهارت در چارچوب های مختلف در تیم محتوای شما، یکی از مطمئن ترین راه ها برای تضمین این است که طول به یک هدف سئو دلخواه تبدیل نمی شود.
تولیدکنندگان برتر محتوا معمولاً از اکثر این قالب ها استفاده می کنند. در نتیجه، می توانند نیازهای مشتریان را مستقیماً و به طور انعطاف پذیر هدف قرار دهند، و اغلب رتبه بندی هایی را در سراسر صفحه مشاهده می کنند، نه فقط برای محتوای نوشتاری طولانی.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک کلمه کلیدی به بهترین وجه از طریق محتوای نوشتاری مورد هدف قرار گیرد، تمرین خوبی است که سایر قالب های بالقوه را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال، اگر می خواهید کفش های نایک بخرید، نیازی به متنی 2000 کلمه ای ندارید که ویژگی ها و تاریخچه جفت مورد نظر شما را توضیح دهد. به طور مشابه، اگر در حال تحقیق در مورد میله های ماهیگیری هستید، ممکن است به راهنمایی و بررسی سوالات متداول برای کمک به شما نیاز داشته باشید، اما احتمالاً از صفحات بیش از حد طولانی اجتناب خواهید کرد.
اینجا در BrightEdge برای ما آسان است که پاسخ کوتاهی بدهیم و «پرونده بسته شده» را اعلام کنیم. اما ما فکر می کنیم که واقعیت پیچیده تر است. در واقع، ما معتقدیم که بازاریابان سوال اشتباهی می پرسند.
به طور خاص، یک افسانه طولانی در صنعت سئو وجود دارد که ایجاد صفحات اختصاصی برای کلمات کلیدی، احتمال رتبه بندی آنها را افزایش می دهد.
واضح است که موتورهای جستجو مانند گوگل طول را با کیفیت یکی نمی دانند. قبل از اینکه شروع به ایجاد الزامات کلمه برای فرآیند تولید محتوای خود کنید، به این فکر کنید که مخاطبان شما به دنبال چه کاری با آن محتوا هستند و مطمئن شوید که با هدف آنها مطابقت دارید.
منابع بیشتر
سئوکارها تمایل دارند محتوای طولانی مدت را ترجیح دهند زیرا از نظر آماری در گذشته عملکرد خوبی داشته است و تصور می شود که باند بیشتری به شما بدهد و کلمات کلیدی بهینه تری را وارد کنید.
محتوای کوتاه در مقابل محتوای طولانی: موتورهای جستجو چه می خواهند؟
در عوض، طول محتوا باید پس از ارزیابی قصد جستجوگر تعیین شود. به طور خاص، چهار عامل برای تصمیم گیری در مورد طول محتوا وجود دارد: رسانه ارتباط (نوشته، ویدئو، دارایی های بصری، و غیره)، هدف کلمه کلیدی، قالب های ممکن برای محتوا، و پیچیدگی و عمق موضوع مورد بحث. . بیایید به ترتیب به هر یک از این موارد نگاهی بیندازیم.
1. به طور انحصاری در زمینه محتوای نوشتاری فکر نکنید
نتیجه گیری در مورد موفقیت محتوای طولانی به دور از قطعیت است. اما روش سنتی تفکر همچنین به یک تصور غلط عمیق تر در مورد طول محتوا اشاره می کند - که هنوز یک عامل رتبه بندی مهم است.
درک قوی از قالب های مختلف هم برای هدف ملاقات و هم برای تعیین طول یک قطعه محتوا ارزشمند است.
در اینجا مروری بر فرمت های اصلی است که همه آنها می توانند در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند:
- فیلم ها و فیلم های کوتاه
- اینفوگرافیک
- مدخل های واژه نامه
- کاغذهای سفید
- بررسی ها
- نمودارها و جداول
- وبینارها
- مطالعات موردی
- چک لیست ها
- گزارش های تحقیقاتی
- گزارش های خبری و اطلاعیه های مطبوعاتی
9 نکته برای سئوی ضد گلوله: الگوریتم استراتژی سئوی خود را اثبات کنید
منبع: https://www.brightedge.com/blog/short-vs-long-contentwhat%E2%80%99s-best-seo
مطمئن شوید که تیم محتوای شما با انواع محتوای زیر آشنا است:
- قطعات عقیده
- بخش های خبری
- صفحات فرود محصول
- چگونه راهنمایی کنیم
- پست های مبتنی بر فهرست (یا فهرست ها)
- بررسی ها
- مقالات مقایسه (مانند Pixel در مقابل iPhone)
- دستور پخت
- تعاریف و مدخل های واژه نامه
- نمودارها و محتوای بصری
سازمان های بیشتری در حال اتخاذ یک مدل سئو دموکراتیک هستند، که در آن بخش هایی که قبلاً حذف شده بودند، انتظار می رود برای برآوردن شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) همکاری کنند. تیم سئو/رشد باید همکاری با سازندگان محتوا را برای ایجاد درک درستی از انواع محتوای ذکر شده در بالا در نظر بگیرد تا راه مناسبی برای بهینه سازی کار در این زمینه پیدا کند.
4. از محتوای طولانی برای موضوعات پیچیده استفاده کنید
یک آگاهی عمومی در میان جستجوگران از چارچوب های محتوای مختلف وجود دارد - «چگونه» مقالات، نظرات، مدخل های واژه نامه، و غیره. در نتیجه، مردم اغلب به دنبال انواع خاصی از مقالات و صفحات وب هستند. گاهی اوقات، کلمات کلیدی خاصی در عبارت های جستجو برای نشان دادن این موضوع گنجانده می شوند.
بحث طولانی در مقابل کوتاه، پارادایم اشتباهی است که از طریق آن می توان به محتوا نگاه کرد. در عوض، سئوکاران باید بر قصد کاربر و تجزیه و تحلیل بی طرفانه صفحات وب مبتنی بر متن که در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، تمرکز کنند.
صفحات وب مبتنی بر متن تنها نوعی نیستند که در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند. آنها همیشه بهترین راه برای انتقال هر نوع اطلاعاتی نیستند. گوگل بسیاری از اشکال محتوا را، اغلب در ارتباط با صفحات متنی، رتبه بندی می کند.

نتیجه
هدف جستجوی کلمه کلیدی چیست؟
این مورد، مخصوصاً در مورد عملکرد برجسته سازی کروم در سایت Google (برجستگی فوکوس سریع)، همراه با قطعه های برجسته که جستجوگران را مستقیماً به بخش مربوطه یک صفحه وب می برد، صادق نیست.
و به روزرسانی اخیر «محتوای مفید» به طور فعال در شرایط خاص ارزش محتوای طولانی را کاهش می دهد. را مستندات ایالت ها: «آیا برای تعداد کلمات خاصی می نویسید زیرا شنیده اید یا خوانده اید که Google تعداد کلمات ترجیحی دارد؟ (نه، ما نداریم).»
آنچه مسلم است این است که موتورهای جستجو بدون در نظر گرفتن طول محتوا، تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهند. معیارهای شناخته شده EAT Google (تخصص، اقتدار و اعتماد)، برگرفته از Google رهنمودهای ارزیابی کیفیت جستجو، طول را ذکر نکنید.
محتوای طولانی یا کوتاه کدام یک برای رتبه بندی در موتورهای جستجو بهتر است؟ اگر بیش از یک دقیقه در بازی جستجو بوده باشید، با این سوال مواجه خواهید شد.
ما توضیح خواهیم داد که چرا تفکر در شرایط "کوتاه در مقابل طولانی" گمراه کننده است. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه طول محتوای ایده آل را برای دستیابی به بهترین رتبه ممکن تعیین کنید.
محتوای کوتاه چیست؟
ابزارهای فهرست جهانی BrightEdge را می توان برای نظارت بر انواع فهرست های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) از جمله قطعه های برجسته، فیلم ها، تصاویر و داستان های خبری استفاده کرد. این عملکرد عملکرد را در بسیاری از انواع محتوا ردیابی می کند و به ایجاد یک استراتژی محتوای چند وجهی کمک می کند.
2. هدف کلمه کلیدی را درک کنید
نمونه هایی از محتوای طولانی مدت عبارتند از: مقاله های دقیق، سرمقاله ها و تفکیک های آماری. محتوای کوتاه شامل دستور العمل ها، محتوای سبک پرسش و پاسخ (Q&A) و نظرات است. مدخل های فرهنگ لغت ممکن است به عنوان کوتاه ترین محتوای کوتاه در نظر گرفته شود.
چرا بحث طولانی تر در مقابل کوتاهتر اشتباه است؟
برای تشخیص مؤثر قصد، سه سؤال وجود دارد:
- یک کلمه کلیدی در کدام دسته هدف قرار می گیرد؟ به طور کلی، یک عبارت کلیدی در یکی از سه دسته قرار می گیرد: «یادگیری و درک کردن»، «مرور و در نظر گرفتن» یا «خرید و تبدیل». البته استثناهایی هم در این قاعده وجود دارد.
- عملکرد محتوای موجود شما چگونه است؟ محتوای سایت شما که سطوح بالایی از تعامل را به خود اختصاص می دهد، می تواند برای تعیین هدف کلمات کلیدی مشابه با کلمات کلیدی مورد نظر مفید باشد.
- چه نوع محتوایی قبلاً رتبه خوبی دارد؟ رتبه بندی های موجود سایت های رقیب، وقتی همراه با عوامل دیگر مشاهده شوند، می توانند شاخص های ارزشمندی از ارزش موتورهای جستجو باشند. آنها نکاتی را در مورد اینکه کدام قالب ها را در نظر بگیرید و اینکه آیا محتوای نوشتاری طولانی یا کوتاه ایجاد کنید یا خیر ارائه می دهند.
داده های BrightEdge نشان می دهد که بهتر است از کلمات کلیدی فرعی به عنوان بخشی از محتوای طولانی تر به جای ایجاد تعداد زیادی مقاله کوتاه تر، هوشمندانه استفاده کنید. با ارزیابی دقیق قصد کاربر و عملکرد صفحات وب موجود، تعیین کنید که آیا کلمات کلیدی باید یک صفحه جداگانه یا زیربخشی طولانی تر را تشکیل دهند یا خیر.
شما همیشه باید کلمات کلیدی را از دریچه قصد کاربر ارزیابی کنید. اگر نقشه برداری هدف کلمه کلیدی در حال حاضر بخشی از فرآیند ایده پردازی محتوای شما نیست، تقریباً مطمئناً فرصت ارائه آنچه مخاطبان خود به دنبال آن هستند را از دست می دهید و ارتباط را افزایش می دهید.