نقشه راه داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقبا
انتشار: خرداد 11، 1402
بروزرسانی: 22 آذر 1404

نقشه راه داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقبا

درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/a-customer-data-roadmap-for-staying-ahead-of-the-competition-427797در عصری که هر برندی در تلاش است تا توجه مشتری را به خود جلب کند و وفاداری را تقویت کند، این وبینار مسیر ارائه یک CX واقعاً قابل توجه را آشکار خواهد کرد.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

با کاوش عمیق در الگوهای تعامل، رفتارها و ترجیحات معاملاتی مشتریان، برندها می توانند بینش ارزشمندی به دست آورند. این بینش ها، زمانی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرند، پتانسیل تغییر چشم انداز تجربه مشتری را دارند.

در چشم انداز رقابتی امروز، کلید جذب مشتریان در تجربیات شخصی و خارق العاده نهفته است. داده های شخص اول یک عنصر حیاتی در این سفر است.

با ثبت نام و شرکت در آن بیشتر بدانید "نقشه راه داده های مشتری شما برای جلوتر از رقابت،" ارائه شده توسط Redpoint جهانی.


وبینار زنده لپ تاپ زنانه متن قرمز 800x450