در SMX Advanced به تبلیغ کنندگان نشان داده شد که چگونه استراتژی های بازاریابی YouTube خود را با روش های مقرون به صرفه، پرتأثیر، آزمایش شده و آزمایش شده بهبود دهند.
هنکه با تأمل در رویکرد خود برای هدف گیری و هدف گیری مجدد، ابزار هدف گیری مورد علاقه اش را گزارش ترکیبی دقیق جمعیت شناختی نشان داد که بر سن، جنسیت، وضعیت والدین و درآمد خانوار تمرکز دارد.
انتخاب نوع پیشنهاد مناسب می تواند به بازاریابان کمک کند تا در YouTube به موفقیت در سطح تلویزیون دست یابند. با این حال، نوع پیشنهادی که برای کمپین شما بهترین است، به اهداف و اهداف برند شما بستگی دارد. دو نوع پیشنهادی که هنکه برای مقایسه ارائه کرد عبارتند از:
- انواع پیشنهاد پاسخ مستقیم: در درجه اول دسکتاپ
- انواع پیشنهاد برندینگ: مینیمال دسکتاپ
تحقیقات کامل برای شناسایی قصد کاربر به بازاریابان مزیت مهمی در درک مشتریان مرتبط با محصول یا خدمات شما می دهد. هدف گذاری مجدد یکی دیگر از فرصت های ضروری و بزرگ برای برندهایی است که می خواهند دامنه خود را گسترش دهند.
این مهم است که بتوانید علل برد و باخت را در کمپین خود شناسایی کنید تا تصمیمات آگاهانه و تنظیمات لازم اتخاذ کنید.
چهار متغیری که بازاریابان باید به عنوان اولویت اصلی به آنها توجه کنند عبارتند از:
- نوع تبلیغ / نوع پیشنهاد: هنکه توصیه کرد که این زمینه ها مهم ترین متغیرها هستند و به طور خاص بازاریابان را تشویق به استفاده از انواع تبلیغات جدید کرد و اشاره کرد که او شخصاً با تبلیغات ویدیویی یوتیوب که اخیراً راه اندازی شده است، موفقیت چشمگیری داشته است. او همچنین بر اهمیت انتخاب نوع پیشنهاد مناسب برای کمپین شما برای تبدیل بهینه تاکید کرد.
- خلاق تغییر: متغیرهای خلاقانه زیادی وجود دارد، بنابراین تبلیغ کنندگان باید عاقلانه آزمایش کنند. طول ویدیوها همیشه یک راه عالی برای شروع است، اما متغیرهای خلاقانه نیز باید در نظر گرفته شوند. هنکه توصیه کرد به عواملی مانند مرد در مقابل زن، بازیگران مختلف، معرفی های مختلف، موسیقی متفاوت، نمایش محصول در مقابل خنده دار و غیره توجه شود.
- هدف با قصد: با مخاطبان سفارشی تحقیق و استراتژی کنید، با هدف هدف گذاری کنید و با اطلاعات جمعیتی دقیق بهینه شده، مخاطبان YouTube خود را افزایش دهید. هنکه گفت این رویکرد باید به بازاریابان کمک کند تا به بهبود عملکرد قابل توجهی دست یابند.
- تحلیل داده ها (اسناد): برای سنجش موفقیت کمپین خود، چندین حوزه مهم را مرور کنید و مطمئن شوید که آنها حوزه های مناسبی هستند.
به افکت هالو فکر کنید. هنکه برخی از استراتژی های پیاده سازی را در اینجا ارائه کرده است:
- هدف گیری دقیق: زمانی که من در مورد هدف گیری دقیق صحبت می کنم، این بدان معناست که واقعاً به جزئیات جمعیت شناسی نگاه می کنیم و تقریباً بلافاصله شماره گیری می کنیم، زیرا اگر به مخاطبان هدف خود ضربه بزنید، آنها رفتارهای کاربر را از نوع اثر Halo ایجاد می کنند. برای رفتن و جستجو، او توضیح داد. "آنها به پلتفرم دیگری می روند و برند شما را در اینستاگرام یا لینکدین پیدا می کنند. آنها چیزهای دیگری را ایجاد می کنند که لزوماً شامل کلیک مستقیم نیست. و این مهم است. شما می خواهید مخاطبان با کیفیت شما آنجا باشند. . مورد دیگر بررسی گزارش محل قرارگیری خود است تا مطمئن شوید تبلیغات شما در کانال های کودکان اجرا نمی شود و بیشتر در مکان هایی اجرا می شوند که می خواهید اجرا شوند."
- تحلیل روند: این برای هر تبلیغ کننده متفاوت خواهد بود. سوال بزرگ اینجاست که این تجربه با خلاقیت رقابتی با اولین بازدید وب سایت چیست؟ و دوم اینکه، ویدیوی شما با کسی که برای اولین بار به وب سایت شما می آید چگونه مقایسه می شود؟ هنکه افزود:
- "من معتقدم که ویدیوی شما باید رقابتی باشد و احتمالاً باید تجربه بهتری ارائه دهد زیرا در پلتفرم است و فرم طولانی دارد."
شروع شدن
برای شروع با رویکرد کم هزینه هنکه برای تبلیغات YouTube آماده اید؟ این چیزی است که او پیشنهاد کرد:
- هدف گذاری: او گفت: «با این ترکیب، مخاطبان از دروازه خارج می شوند.
- دستگاه: برای دسترسی بالا، توصیه می شود رایانه ها و تبلت ها را حذف کنید - اما اگر می خواهید فوراً کاربر را تبدیل کنید، این گزینه ها را حفظ کنید. او گفت: «در نهایت، این یک استراتژی کم هزینه بالا است و ما احتمالاً برای آن دستگاه ها حق بیمه پرداخت می کنیم».
- نوع پیشنهاد: این باید یا CPV یا CPM باشد.
- طول و تنوع آگهی: به عنوان یک قاعده کلی، هر چه مدت زمان تبلیغات بیشتر باشد، برای کمپین شما بهتر است. با این حال، هنکه تاکید کرد که شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و دریابید که چه چیزی برای برند شما بهتر عمل می کند. او گفت: "این به طور بالقوه می تواند هزینه بسیار خوبی را باز کند."
- نوع تبلیغ: انواع تبلیغات خود را به صورت in-feed، قابل رد شدن، غیرقابل پرش یا شورت نگه دارید.
منبع: https://searchengineland.com/youtube-ads-unlocking-high-impact-minimal-cost-428567
او گفت که نگاه به جمعیت شناسی، در ترکیب با خلاقیت، به کسب حداکثر موفقیت کمک می کند: