یوتیوب ویدیوها را برای افرادی که مسدود کننده تبلیغات فعال دارند غیرفعال می کند

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

چگونه کار می کند. در حال حاضر، این آزمایش بر روی گروه کوچکی از افراد در سراسر جهان که مسدودکننده‌های تبلیغات را فعال کرده‌اند، در حال آزمایش است. وقتی برای تماشای محتوا وارد سیستم می‌شوند، همه ویدیوها مسدود می‌شوند، مگر اینکه تنظیمات خود را تغییر دهند تا مسدودکننده آگهی مجاز نباشد یا در YouTube Premium ثبت‌نام کنند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-disables-videos-ad-blocked-enable-428899

YouTube ویدیوها را برای افرادی که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند به عنوان بخشی از آزمایشی جدید غیرفعال می‌کند.

شیرجه عمیق: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خط مشی تبلیغات YouTube، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید تبلیغات یوتیوب هاب


پلتفرم رسانه‌های اجتماعی از کاربران می‌خواهد که مسدودکننده‌های تبلیغات را خاموش کنند یا اگر می‌خواهند به کتابخانه ویدیویی گسترده آن دسترسی داشته باشند، ماهانه ۱۱.۹۹ پوند برای YouTube Premium بپردازند.

بخوانید:   راهنمای سئو برای کاربران جدید

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر این آزمایشی به عموم مردم گسترش یابد، همه کاربران YouTube که می‌خواهند به تماشای ویدیوها به صورت رایگان ادامه دهند، مجبور خواهند شد به تبلیغات اجازه پخش کنند. این خبر خوبی برای بازاریابان است زیرا باعث افزایش دسترسی به کمپین ها می شود که در نهایت می تواند منجر به تبدیل بیشتر شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

یوتیوب چه گفته است؟ اولوا فالودون، سخنگوی گوگل به این موضوع گفت آستانه در یک بیانیه:

  • «تشخیص مسدودکننده آگهی جدید نیست و ناشران دیگر مرتباً از بینندگان می‌خواهند که مسدودکننده‌های آگهی را غیرفعال کنند».
  • “ما غیرفعال کردن بازپخش را بسیار جدی می‌گیریم و تنها در صورتی پخش را غیرفعال می‌کنیم که بینندگان درخواست‌های مکرر برای مجاز کردن تبلیغات در YouTube را نادیده بگیرند.”
  • “در مواردی که بینندگان احساس می‌کنند که به‌طور نادرست به‌عنوان استفاده از مسدودکننده تبلیغات علامت‌گذاری شده‌اند، می‌توانند این بازخورد را با کلیک بر روی پیوند موجود در درخواست به اشتراک بگذارند.”
  • ما می خواهیم به بینندگان اطلاع دهیم که مسدود کننده های تبلیغاتی یوتیوب را نقض می کنند و اجازه دادن به تبلیغات در YouTube را برای آن‌ها آسان‌تر کنید یا YouTube Premium را برای تجربه‌ای بدون آگهی امتحان کنید.»

چرا حالا؟ یوتیوب گفته است که این اقدامات را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که سازندگان محتوای خود برای کار خود غرامت دریافت می کنند. این شرکت در بیانیه ای گفت: «مدل پشتیبانی شده از تبلیغات یوتیوب از اکوسیستم متنوعی از سازندگان پشتیبانی می کند و میلیاردها نفر را در سراسر جهان به صورت رایگان به محتوا با تبلیغات دسترسی می دهد.

بخوانید:   بینگ چت در دسترس کاربران بیشتری است، پاسخ‌های بصری بیشتری به دست می‌آورد، سابقه چت و قابلیت‌های توسعه‌دهنده شخص ثالث