غذای آماده بزرگ. Google نام «سیستم بررسی محصول» خود را به «سیستم بررسی» تغییر داده است و زبان را در بخشهای مختلف مستندات راهنمای خود در مورد بررسیهای محصول تغییر داده است تا اکنون برای همه انواع بررسیها اعمال شود.
Google همچنین داشبورد وضعیت جستجوی خود را در ساعت 9:08 PDT با این موارد به روز کرد: «آپریل 2023 منتشر شد. به روز رسانی بررسی ها، که اکنون مرورهای مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش می دهد. بیشتر بدانید چگونه تیo نظرات با کیفیت بالا بنویسید”
بررسی تغییر نام سیستم صفحه «سیستم بررسیهای جستجوی Google و وبسایت شما»، قبل از این بهروزرسانی، «سیستم بررسی محصولات جستجوی Google و وبسایت شما» نام داشت. آن صفحه اکنون 301 در حال تغییر مسیر به صفحه جدید است.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما هر نوع محتوای نقدی را منتشر می کند، این به روز رسانی مهمی برای تماشا خواهد بود. رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ترافیک ارگانیک شما بهبود می یابد، کاهش می یابد یا ثابت می ماند.
گوگل در بررسی های با کیفیت بالا. بنابراین گوگل چه چیزی را یک بررسی با کیفیت بالا در نظر می گیرد؟ گوگل به اشتراک گذاشته است 14 بهترین شیوه (توجه داشته باشید که این موارد جدید نیستند):
- از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
- نشان دهید که در مورد آنچه که مرور می کنید آگاه هستید – نشان دهید که متخصص هستید.
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را در مورد آنچه مرور می کنید ارائه دهید.
- اندازه گیری های کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
- توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
- موارد قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشد.
- مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه دهد، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیمگیری خرید کمک کند.
- بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در آن زمینه ها ارزیابی می کنند).
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
- برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
- پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
- وقتی چیزی را بهعنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه میکنید، با شواهد پشتیبان دست اول، دلیل اینکه آن را بهترین میدانید، ذکر کنید.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها بتوانند به تنهایی بایستند، حتی اگر بخواهید نظرات جداگانه و عمیق بنویسید.
شما می توانید بسیاری از تغییرات را در اینجا مشاهده کنید، همانطور که توسط به اشتراک گذاشته شده است ماری هاینز در توییتر:

در اینجا جدول زمانی تمام بهروزرسانیهای بررسیهای قبلی Google آمده است: