گسترش پیوند: ایجاد ارتباطات معنادار

برای جمع‌بندی نکته اصلی که می‌خواهم بدانم، ایجاد ارتباطات معنی‌دار تنها راه دسترسی موفق به ایمیل است. به همین دلیل است که تمام تلاش شما باید به سمت ایجاد لیستی از مشتریان بالقوه مرتبط باشد که برند شما را می شناسند و آن را به شیوه ای مثبت درک می کنند.

اگر این مورد شماست، من قویاً به شما توصیه می کنم که جستجوی خارج از ارتباطات فعلی خود را شروع کنید و در عین حال در نظر داشته باشید که مشتری ایده آل باید چیزی مشترک با برند شما داشته باشد.

البته، برای افزایش شانس خود برای دریافت پاسخ، باید موضوعی را پیدا کنید که باعث ایجاد ارتباط بین شما و مشتری شود. موضوع می تواند مبتنی بر مکان یا مربوط به علایق مشترک باشد. همچنین می‌تواند چیزی به سادگی پرسیدن از یک شخص در مورد تصویر پس‌زمینه‌اش باشد.

همچنین می‌خواهم اضافه کنم که بررسی پیوندهای تازه به‌دست‌آمده مؤثرتر از بررسی همه دامنه‌های به‌دست‌آمده است. دلیل آن ساده است – این پیوندها اخیرا اضافه شده اند، بنابراین شانس بیشتری برای دریافت پاسخ دارید.

2. اهداف بازاریابی مشترک

اگر خبرنامه دارید، می توانید لیست مشترکین را بررسی کنید. طیف گسترده ای از ابزارها برای این منظور وجود دارد، از جمله GetResponse و Mailchimp. آنها به شما امکان می دهند از طریق داده های مشترک، که شامل موارد زیر است، عبور کنید:

  • آدرس ایمیل
  • سابقه ایمیل
  • فعالیت

همچنین می توانید اطلاعات مشترکین را فیلتر کنید تا اطلاعات جمعیتی و جزئیات شرکت آنها را دریافت کنید.

قبل از هر چیز، توصیه می کنم نگاه دقیق تری به دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی داشته باشید. برای برندهای B2B، بیشتر لینکدین و توییتر هستند. در آنجا، ممکن است کسب‌وکارهایی از همان صنعت و جایگاه خاص پیدا کنید، که می‌تواند چشم‌انداز بالقوه شما باشد.

در نهایت، برای تکمیل جستجوی خود برای وب‌سایت‌هایی که به طور فعال در ساخت لینک فعالیت دارند، به آدرس زیر بروید Majestic Bulk Backlink Checker برای شناسایی صفحاتی که قبلاً برخی از پیوندها را ایجاد کرده اند. این گزارش به این صورت است:

کجا دیگری می توانید به دنبال چشم انداز بالقوه دسترسی باشید؟

گزینه عالی دیگر این است که در مورد فعالیت اخیر در صفحه لینکدین خود صحبت کنید – پستی که آنها گذاشته اند، مقاله ای که به اشتراک گذاشته اند یا نظری که در حساب شخصی گذاشته اند.

مرحله سوم: خودتان ارتباطات ایجاد کنید

اگر در مورد لینکدین می‌پرسید، به شما اجازه نمی‌دهد لیست فالوورها را صادر کنید، اما می‌توانید آن را در بخش Analytics نگاه کنید. پیش نمایش هر نمایه شامل عنوان شغلی فرد و نام شرکتی است که در آن کار می کند:

چندین راه وجود دارد که می توانید برای یافتن ارتباطات احتمالی دنبال کنید. بگذارید آنها را برای شما خلاصه کنم:

  • فهرست دنبال کنندگان یا مشترکین SMM خود را مرور کنید
  • تماس با شرکای خود برای کمک به شما در یافتن چشم انداز دسترسی
  • یافتن فردی با اهداف لینک سازی مشترک
  • ارتباط با افرادی که از همان جایگاه/صنعت در رسانه های اجتماعی آمده اند
  • ایجاد فعالیت های بازاریابی برای گرفتن نوع مناسب از سرنخ ها

این نکات همچنین برای همه افراد تازه کار در ارتباط با ایمیل کار می کند، زیرا به شما کمک می کند از همان ابتدا به این استراتژی به درستی برخورد کنید.

به همین دلیل است که من همیشه می‌گویم بهترین زاویه جستجوی پیوند، زاویه‌ای است که به شما امکان می‌دهد به وب‌سایت‌هایی که:

  • برند خود را بشناسید
  • نسبت به آن نگرش مثبت داشته باشید

یک قانون مهم در اینجا این است که به دنبال وب سایت هایی باشید که نماینده شرکت هایی با یک محصول یا خدمات واقعی هستند. طبق تجربه من، این وب سایت ها بهترین پتانسیل رشد را دارند.

در اینجا، شما می توانید هر کاری که لازم است انجام دهید تا شما را به افرادی که برای برندها با وب سایت های مرتبط با شما کار می کنند، نزدیک کنید. ساده ترین راه این است که به یک مکالمه جذاب در لینکدین یا توییتر بپیوندید و سپس با افراد درگیر در آن ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید یک مکالمه را خودتان جرقه بزنید:

بنابراین، تنها راه برای کاهش این سر و صدا این است که دقیقاً برعکس این کار را شروع کنید، یعنی زوایای جستجوی پیوند خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که گروه مناسبی از افراد را هدف قرار دهند، به زبان آنها صحبت کنند و در نهایت به شما کمک کنند تا با آنها رابطه برقرار کنید. .

با ایجاد لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما شروع کنید. همچنین مهم است که به دنبال عبارات جستجویی باشید که افراد در صنعت شما می خواهند برای آنها رتبه بندی کنند. برای انجام این کار، می‌توانید از ابزار Rank Ranger Keyword Research استفاده کنید – به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را بر اساس ارتباط بررسی کنید:

درباره نویسنده

الکساندرا تاچالووا

الکساندرا بنیانگذار کنفرانس دیجیتال مارکتینگ و آژانس DigitalOlympus.net است. او یک سخنران و مشارکت کننده مکرر در وبلاگ های بازاریابی دیجیتال پیشرو، از جمله Moz، SEJ، Salesforce، و Hubspot است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/linkbuilding-email-outreach

بنابراین، بدیهی است که تاکتیک غلبه کردن گیرنده خود با ایمیل‌ها تا زمانی که آنها غار کنند، دیگر کارساز نیست. همین امر به ویژه در مورد رسانه های اجتماعی و لینکدین صدق می کند.

اساساً، آنچه من می گویم این است که شما باید به دنبال نقاط تماس خاصی باشید که به شما کمک کند برندی را که می توانید با آن یک رابطه معنادار ایجاد کنید، شناسایی کنید. بیایید این نقاط تماس را یکی یکی مرور کنیم.

1. شرکای مشترک

وقتی وب‌سایت‌هایی را با بهترین پتانسیل برای دسترسی انتخاب می‌کنید، گام نهایی این است که با آنها تماس بگیرید و ببینید که آیا می‌توانید با آنها در بخش پیوند بیلدینگ همکاری کنید یا خیر. ایمن ترین گزینه این است که به لینکدین بروید، فردی که مسئول بازاریابی/SEO/مشارکت در شرکتی است که صاحب وب سایتی است که می خواهید با آن همکاری کنید پیدا کنید و مستقیماً برای او بنویسید.

کجا باید به دنبال چنین ارتباطاتی بگردید؟

برای این مرحله، من همچنین توصیه می کنم با مراجعه به تنظیمات مرورگر خود، تعداد صفحات نتیجه موتور جستجو را افزایش دهید. به این ترتیب، گزینه های بیشتری برای کار خواهید داشت:

برای افزایش شانس خود برای دریافت پاسخ واقعی به ایمیل ارتباطی خود، توصیه می کنم بر روی وب سایت هایی با جریان اعتماد کمتر تمرکز کنید. به عنوان مثال، می توانید ببینید که postaga.com در مقایسه با سایر نتایج، جریان اعتماد کمتری دارد، اما همچنان موفق به ایجاد پیوندهایی به صفحه خود شده است:

مردم هر روز با صدها ایمیل بمباران می شوند و این اغراق نیست. طبق آخرین آمار، یک فرد دریافت می کند 200 ایمیل در روز به طور متوسط. مطمئناً، می‌توانید انتظار داشته باشید که برخی از این پیام‌ها مستقیماً به پوشه سطل زباله بروند، اگر گیرنده آنها را نامربوط بیابد – به ندرت کسی قادر به نوشتن این تعداد پاسخ باشد.

در اینجا منظور من این است که شما باید وب سایت هایی را جستجو کنید که به طور فعال در ساخت لینک نیز فعالیت دارند. ممکن است چیزی فراتر از دسترس شما به نظر برسد، اما اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه می توانید آن را با چند کلیک انجام دهید.

به عنوان مثال، با نظر دادن در مورد این یک پست زیر، در حال حاضر به بیش از 130 نفر که آن را پسندیده اند و 49 نفر که در مورد آن نظر داده اند دسترسی دارید. می‌توانید پروفایل‌های آن‌ها را مرور کنید و بهترین نامزدها را برای اطلاع‌رسانی ایمیل شناسایی کنید:

اگر مطمئن نیستید که این روش در عمل چگونه کار می کند، در اینجا راهنمای کوتاهی است که می توانید دنبال کنید.

مرحله 1: فهرستی از سایت‌های مرتبط با نام تجاری خود بسازید

در صورتی که هزاران فالوور دارید و مدتی طول می کشد تا همه آنها را با دست بررسی کنید، می توانید از ابزارهایی مانند Followerwonk استفاده کنید. با توییتر کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد در بایوس کاربر جستجو کنید تا با افراد مرتبط ارتباط برقرار کنید و فالوورهای خود را بر اساس مکان، بیو یا حساب‌هایی که دنبال می‌کنند تقسیم کنید. همچنین می توانید لیست کاربرانی که در صفحه توییتر خود مشترک شده اند را دریافت کنید:

در مرحله بعد، همیشه ایده خوبی است که به گروه های صنعتی پیشرو بپیوندید و به دنبال ارتباطات احتمالی در میان شرکت کنندگان گروه باشید. فعالیت‌ها و پست‌های گروهی را بررسی کنید – این احتمال وجود دارد که کسی فرصت‌های شراکتی را پیشنهاد داده یا به دنبال آن باشد.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، Majestic به شما امکان می دهد یک بازه زمانی خاص را تعیین کنید، که در آن لیست دامنه های خارجی را دریافت می کنید که به یک وب سایت خاص پیوند دارند.

با افزودن هشتگ به پست خود، آن را برای افراد بیشتری مشاهده خواهید کرد.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، شراکت‌هایی که در حال حاضر دارید، حتی اگر تعدادشان کم باشد، می‌تواند راه را برای ارتباطات بالقوه از طریق دهان به دهان باز کند. همچنین، می‌توانید به گروهی از سایت‌ها دسترسی پیدا کنید که به وب‌سایتی متعلق به شریک خوب شما پیوند می‌دهند. برای یافتن سریع‌تر چنین سایت‌هایی، می‌توانید به Majestic بروید و لینک‌های برگشتی تازه به دست آمده از هر وب‌سایتی را که شریک خود می‌دانید بررسی کنید:

بعد، من معمولاً روی SEOquake می‌روم و از نوار ابزار آن استفاده می‌کنم تا فهرستی از رتبه‌بندی سایت‌ها بر اساس عبارات جستجوی مورد علاقه‌ام را دریافت کنم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که CSV را صادر کنید تا بتوانید بیشتر با این لیست کار کنید:

در نهایت، می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد نوع مناسبی از سرنخ‌ها را جذب کنید. چنین فعالیت هایی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • همایش ها
  • وبینارها
  • خبرنامه ها
  • جوامع بسته

به عنوان مثال، Digital Olympus سازماندهی یک کنفرانس، که در طی آن شرکت کنندگان می توانند ارتباطات مرتبط را بیابند و شبکه شرکای خود را ایجاد کنند و در عین حال دانش خود را در مورد سئو و ساخت لینک نیز بهبود بخشند.

به سوی تو

در نهایت، می توانید بالقوه های مرتبط را در شبکه های شرکای خود بیابید. در بخش بعدی کمی بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت.

مرحله 2: فراتر از حلقه های خود بروید تا سایت هایی را که با آنها مشترک هستید پیدا کنید

من می‌دانم که ممکن است مدتی طول بکشد تا کل فهرست را طی کنید، اما واقعاً می‌تواند به شما در کشف فرصت‌های دسترسی عالی کمک کند. بعداً می توانید این کار را به صورت هفتگی یا ماهانه شروع کنید و لیست فالوورهای تازه به دست آمده را مرور کنید.

بررسی فالوورها و مشترکین خود در واقع می تواند به شما در رشد شبکه ارتباطی خود کمک کند. با این حال، به سختی برای برندی کار خواهد کرد که هنوز جامعه محکمی پیرامون آن ایجاد نکرده است.

در حالت ایده آل، کیفیت شبکه شما برای توسعه مستقیماً به سطح وابستگی بین شما و شرکایتان بستگی دارد. بنابراین، به طور طبیعی، اگر می‌خواهید ایمیل‌های خود را به کار ببندید، باید سایت‌هایی را هدف قرار دهید که به نوعی به کسب و کار شما مرتبط هستند.

مردم می گویند اگر کوه به محمد نمی رسد، محمد باید به کوه برود. همین امر در مورد ایجاد شبکه ارتباطات برای دسترسی به ایمیل نیز صدق می کند – اگر فرصت های بیشتری می خواهید، باید خودتان آنها را ایجاد کنید.

بخوانید:   داده‌های تاریخی Google UA تا ۱ ژوئیه ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود