از معیارها گرفته تا لحظات مهم اعلامیه های اخیر گوگل در کنفرانس نرم افزاری سالانه خود، تغییر قابل توجهی در چشم انداز جستجو و بازیابی اطلاعات نشان می دهد. در مقایسه با نمایشهای هوش مصنوعی بسیار کنترلشده در سال گذشته که با هدف اطمینان دادن به سرمایهگذاران انجام شد، اعلامیههای امسال به طور گستردهتری بر انتشار تجربی و ملموس هوش مصنوعی در مجموعه Google متمرکز بود.
پست کنفرانس I/O 2024 گوگل: آنچه برندها باید درباره جستجو بدانند اولین بار در Terakeet پدیدار شد.
منبع: https://terakeet.com/blog/what-brands-need-to-know-about-google-io/