چگونه یک فرآیند سئو استراتژیک بسازیم

بنابراین باید تا حد امکان در SERP ها حضور داشته باشید.

این چیزی است که اتفاق می افتد.

پیشرفت خود را در سند خود ثبت کنید، آنچه را که پیدا کردید بنویسید و اسکرین شات بگیرید.

استراتژی درست اغلب سوخت اجرایی مناسبی ندارد.

اما این زمان را به عنوان زمان دریفت در نظر بگیرید. فقط در سایت پرسه بزنید، چیزهایی را که متوجه می شوید یادداشت کنید و با تیم خود چت کنید.

نحوه تقسیم گزینه ها کاملاً به شما بستگی دارد.

“ما رقابت را نابود خواهیم کرد.”

مشتریان نتیجه می خواهند و گاهی اوقات با بودجه ضعیف گیر می کنند. تا زمانی که آنها این را بدانند، ممکن است از سئو برای نشان دادن نحوه عملکرد آن استفاده کنند و بعداً بودجه بیشتری بخواهند.

تمام سئوی خوب از استفاده از یک فرآیند ناشی می شود. در اینجا یکی را می توانید بدزدید:

  • ایده پردازی
  • استراتژی
  • پیاده سازی
  • موفقیت

به عنوان یک SEO، شما یک سئو و یک مدیر پروژه می شوید.

این به این معنی است که چیزی بیش از تبدیل فقط در جریان است زیرا شما یک راهنما می نویسید.

خب، این مشتری است که مسئولیت را بر عهده می گیرد. آنها نمی خواهند. اما این آنها هستند که مسئول هستند.

برخی توهمات گسترده در مورد نحوه عملکرد جستجو و در واقع نحوه تبدیل افراد به صورت آنلاین وجود دارد.

از نظر ذهنی چالش برانگیز است و احتمالاً سخت ترین بخش سئو است.

شما مسئول موفقیت یا شکست کمپین هستید و به همین دلیل تخصص شما مورد تقاضا است.

مرحله 4: موفقیت

اما آنچه من می خواهم هر خواننده ای از این مقاله حذف کند این است که استراتژی در زمینه سئو مهم است.

چیزی به نام ایده بد در ایده پردازی وجود ندارد و اکنون است که با سایت، رقبای آن و جایگاه آنها بازی می کنید و سرگردان می شوید. شما می توانید این کار را به صورت تیمی یا به تنهایی انجام دهید.

شما یک برنامه سست برای رتبه بندی سایت دارید. شما بودجه دارید. شما مهارت ها را دارید.

در نهایت اندازه سایت و ارزش کسب و کار تعیین می کند که چه چیزی را شارژ کنید و چه مدت طول می کشد.

و اگر افراد معتقد باشند که این احتمال شکست را کاهش می دهد، حق بیمه پرداخت خواهند کرد.

اما راهنمای نهایی شما برای سوله های باغ، کسی را وادار به خرید آن نکرد.

و سپس دور شوید.

استراتژی های مستند من بین 3000 تا 8000 کلمه طولانی است، بدون احتساب ممیزی فنی سئو 100 امتیازی که من انجام می دهم و از ابزاری استفاده نمی کند.

بخوانید:   ویژگی های جدید Bing & Edge از هوش مصنوعی برای ساده کردن خرید استفاده کنید

همانطور که اطمینان آنها با شما به اوج می رسد، با برخی از رقبای شما نیز همین کار را می کند.

نه، بهتر است تبدیل را به عنوان لیوانی در نظر بگیرید که با اطمینان مایع پر می شود، و زمانی که این اطمینان به اوج رسید، آنها آماده خرید هستند.

شما فرآیند چهار مرحله ای من را یاد خواهید گرفت و من حتی به شما توصیه می کنم که چه چیزی را شارژ کنید.

این کار را انجام دهید و باعث موفقیت مشتریان خواهید شد.


این شما هستید که می گویید “این کار را انجام دهید و موفق خواهید شد.”

یک استراتژی سئو باید مستند باشد

بیایید این را تجزیه کنیم.

مرحله 1: ایده پردازی

گزینه 1 می تواند یک استراتژی سطح پایین باشد، گزینه 2 یک شیرجه عمیق تر و گزینه 3 می تواند به UX و موارد دیگر وارد شود.

ChatGPT بیشتر از بسیاری از استراتژی های سئو شبیه انسان است. و آنها تمایل دارند به لفاظی و شواهد واقعی تحقیقاتی سبک باشند.

مردم از برندهایی خرید می کنند که معتقدند خدمات یا کالاهایی را به آنها عرضه می کند که انتظارات آنها را برآورده می کند.

بیایید شیرجه بزنیم

چگونه یک فرآیند سئو استراتژیک بسازیم

استراتژی سئو لیستی از محصولات قابل تحویل نیست

من 500 دلار برای استراتژی دریافت کرده ام و 10000 دلار دریافت کرده ام.

اما شما فقط یک بار ماه 1 را دریافت می کنید.

اجازه دهید اطلاعات و ایده ها در مغز شما بنشیند و از آنچه در آینده اتفاق می افتد شگفت زده خواهید شد.

خواهید دید که تجربه موجود شما در پس زمینه با اکتشافات جدیدتان شروع به کار می کند.

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید یا برون سپاری می کنید. این وظیفه شماست که مطمئن شوید نتایج حاصل می شود.

قرار است سخت و چالش برانگیز باشد.

اسطوره اصلی که توسط متخصصان سئو مطرح شده است این است که مردم از طریق وبلاگ ها تبدیل می شوند.

بنابراین، شما به استراتژی رسیدید. اکنون زمان آن است که این اتفاق بیفتد.

من قبلاً این کار را با مشتریانی انجام می‌دادم که توانایی سئوی داخلی داشتند اما می‌خواستند به سئوی خود نگاه کنند.

به یاد داشته باشید، شما فقط می توانید آنچه را که می توانید با آنچه دارید انجام دهید.

مشتریان سزاوار آن هستند و شما سزاوار زمانی هستید که استراتژیک باشید.

قرار است شما سئوکار را در خط مقدم قرار دهد.

شما نیاز به یک برنامه برای رتبه بندی برای آن شرایط خریدار دارید و اصطلاحات تحقیق

اما چالش اینجاست.

و این بخشی از استراتژی سئو است. این یک متخصص است که افکار خود را می نویسد.

بخوانید:   انتشار بتا پلاگین‌های ChatGPT و مرور وب برای کاربران پلاس

اهداف سئو – یک یادآوری

اما در پایان، شما استراتژی را دارید، و این است که به مشتریان می رسد.

مرحله 3: پیاده سازی

این ترکیبی از ایده‌ها، افکار، بینش و تجربه است که همه بر روی مشتری متمرکز است تا فرآیندی مبتنی بر داده‌ها و تخصص برای موفقیت ایجاد کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/build-strategic-seo-process-427972

و شما نیاز به یک برنامه برای رتبه بندی برای محتوای دیگر دارید تا مخاطبان خود را در زمانی که در بازار نیستند به دست آورید.

واقعا مهم نیست کدام را انتخاب می کنید. مهم این است که اطمینان حاصل کنید که مشتری به تخصص شما احترام می گذارد و برای دسترسی به آن هزینه می پردازد.

مشکل زمانی پیش می‌آید که شما یک استراتژی دارید که جواب می‌دهد و به مشتریان می‌گوید که به نتیجه می‌رسند.

نه، این کار را نمی کنند. آنها ممکن است قبل از خرید روی یک وبلاگ کلیک کنند.

سایت، کلمات کلیدی، لینک ها و غیره را تجزیه و تحلیل کنید.

اینجاست که با بذر استراتژی خود به سند می آیید.

خوب، ایجاد یک استراتژی سئو خوب چقدر طول می کشد و چه چیزی باید هزینه کنید؟

قیمت استراتژی سئو

ایده پردازی بخش سرگرم کننده هر استراتژی SEO است زیرا ایده هایی بدون اصطکاک است.

مردم زمانی خرید می کنند که آماده خرید هستند.

بالاخره لیوان را برمی دارند و می نوشند. و تمام سئو و بازاریابی خود را انجام می دهید به این امید که بتوانید آنها را وادار کنید تا لیوان شما را بردارند.

و بذرهای استراتژی متولد می شوند.

مرحله 2: استراتژی

اگر این اتفاق نمی افتد، پس شاید باید آژانس را تغییر دهید.

99 درصد مواقع هیچ چیز مستند نیست.

در این مقاله دقیقاً به شما یاد می دهم که چگونه یک فرآیند سئو استراتژیک ایجاد کنید که منجر به نتیجه شود.

هدف ساده است بذر ایده خود را بنویسید…سپس سعی کنید داده هایی را برای پشتیبانی از آن پیدا کنید.

بالاخره به پایان کمپین موفق شما رسیدیم.

برای سال‌ها، من کسب‌وکار/آژانس مشاوره‌ای خودم را در زمینه فروش استراتژی‌های سئو در هر سه مدل بالا اداره می‌کردم.

به همین دلیل است که باید از آژانس خود بخواهید که شواهدی از فکری که در استراتژی شما وجود دارد ارائه دهد.

من از سئوکارانی که اهداف کمپین را برآورده نمی کنند نمی بخشم. مگر زمانی که بودجه با اهداف مطابقت ندارد.

اگر ماهانه 15000 دلار برای PPC خرج می کنید اما فقط می خواهید ماهانه 1500 دلار برای سئو هزینه کنید، حتی اگر آژانس پیشنهاد بیشتری داشته باشد.

بخوانید:   چین در اعتراض به سفر پلوسی به تایوان سفیر آمریکا را احضار کرد

برای ارائه سئو، باید با مشتریان در سفرشان ملاقات کند. از نظر عملی، سئوی موفق باید به موارد زیر منجر شود:

  • جذب هر چه بیشتر خریداران دسته امروزی.
  • قرار دادن نام تجاری در مقابل کسانی که در مورد دسته تحقیق می کنند.
  • قرار دادن نام تجاری در مقابل افراد زیادی که از برند، محصول یا راه حل آگاه نیستند.

اما در اینجا نکاتی از سنگر وجود دارد. یک استراتژی سئو خوب کار سختی را می طلبد.

اگر نمی‌توانید داده‌هایی را برای پشتیبانی از رویکرد خود پیدا کنید، آن را حذف کنید. حرکت کنید و رویکرد دیگری برای ایجاد نتایج پیدا کنید.

این کاملاً خوب است که به آنها بگویید بودجه آنها برای ایجاد نتیجه در شش یا 12 ماه کافی نیست.

اغلب اینطور است که:

  • سئو سرمایه گذاری بسیار کمی دارد.
  • SEO ها استراتژی های خود را با اهداف واقعی کسب و کار هماهنگ نمی کنند.

یک بودجه 1500 دلاری ممکن است سه سال طول بکشد تا به نتیجه برسد. با این حال، باید به مشتری اطلاع دهید.

با این حال، نکته مهم زمانی است که شما یک استراتژی مستقل را می فروشید. سه گزینه قیمت را ارائه دهید.

در موارد نادری که من یک استراتژی سئو را دیده‌ام، بیشتر شبیه یک بیانیه ماموریتی است که توسط یک دالک نوشته شده است.

اگر کارتان را خوب انجام می‌دادید، به اهداف مشتری می‌رسیدید، و اگر نه، کاملاً درست است که دلیل آن را توضیح دهید.

سه راه برای استراتژی قیمت وجود دارد.

  • یک هزینه مستقل از قبل
  • به عنوان بخشی از نگهدارنده.
  • به عنوان بخشی از هزینه راه اندازی.

من برای مدت طولانی در سئو کار کرده‌ام و هنوز هم وقتی از مشتریان جدید می‌خواهم استراتژی سئو آژانس قدیمی خود را ببینند، من را شوکه می‌کند.

اکنون است که شما متعهد می شوید.

صفحه گسترده اختراعی است که زندگی را بسیار آسان کرده است. اما وقتی صحبت از استراتژی سئو به میان می‌آید، به ابزاری تنبل تبدیل شده است که برای فریب دادن افراد به این امر که فهرستی از محصولات قابل تحویل یک استراتژی است، استفاده می‌شود.

و این هم برای مشتری و هم برای سئوکارانی است که این را می خوانند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


فرآیند 4 مرحله ای سئو استراتژیک

فرآیند 4 مرحله ای سئو استراتژیک

این چیزی است که استراتژی در مورد آن است.

نه، استراتژی کار مغز سئو است.

هر مدل به خوبی کار می کند و یک انتخاب است.