این مشتریان به جای اینکه معتبر در نظر گرفته شوند، ممکن است احساس کنند که این شرکتها از فراگیری به عنوان یک تاکتیک بازاریابی برای به دست آوردن فروش بیشتر استفاده میکنند.
با این کار، مشتریان هدف و نامزدهای ایدهآل شما شاهد خواهند بود که شما به جای استفاده از اقلیتها، تفاوتهایشان را در آغوش میگیرید.
در نتیجه، ممکن است آنها را تشویق کنید تا از برند شما حمایت کنند و آنها را تشویق کنید تا محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در رسانه های اجتماعی ایجاد کنند.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/how-to-build-an-inclusive-brand-strategy/
به جای انتشار آگهیهای پولی با یک عضو گروه حاشیهای، باید افراد بیشتری را با پیشینههای مختلف استخدام کنید.
به عنوان مثال، آنها ممکن است این استراتژی را تنها با وارد کردن فردی از گروهی که کمتر از آنها نمایندگی می شود اتخاذ کنند، که ممکن است به برخی از مخاطبان توهین کند.
هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی فراگیر، ایده های جدید و دیدگاه های مختلف ایجاد کنید.
پس از آن، باید تمایزات مخاطبان ایدهآل خود را بیاموزید و همچنین پیامهای خود را مطابق با اولویتهای آنها تنظیم کنید، مانند جمعیتشناسی معمولی.
برای جلوگیری از برچسبگذاری جعلی توسط صنعت، باید از صحت ابتکار عمل خود در ترویج جامعیت در سازمان خود اطمینان حاصل کنید.