چگونه پیوندها بر نتایج ارگانیک و بسته های محلی تأثیر می گذارند - جمعه تخته سفید
انتشار: آذر 23، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

چگونه پیوندها بر نتایج ارگانیک و بسته های محلی تأثیر می گذارند - جمعه تخته سفید


حالا، قبل از اینکه کمی به آن بپردازیم، می خواهم مطمئن شوم که وقتی می گویم رتبه بندی بسته های محلی، همه متوجه می شوند در مورد چه چیزی صحبت می کنم. بنابراین وقتی در گوگل جستجو می کنید، فرض کنید جستجوی شما «لوله کش نزدیک من» است، مجموعه ای از نتایج جستجو به نظر می رسد که شبیه به این است، و دو بخش مجزا وجود دارد که می خواهیم مطمئن شویم که به آنها رسیدگی می کنیم. .

اولین مورد چیزی است که من آن را بسته محلی می نامم. در بالا قرار دارد، پر از نمایه های Google Business است، و معمولاً نظراتی روی آن ها دارند، و شما می توانید مستقیماً با کسب وکار تماس بگیرید، و آنها مانند صفحه ای برای آن کسب وکار عمل می کنند، و سپس در پایین، همه موارد سنتی را داریم، نتایج ارگانیک که من فقط ارگانیک می نامم.

اکنون، مهم است که به یاد داشته باشید که این دو بخش با الگوریتم های مختلف اجرا می شوند. فاکتورهای رتبه بندی یکسانی وجود دارند، اما وزن آنها متفاوت است، و کمی متفاوت عمل می کنند، بنابراین وقتی می بینم افرادی در مورد لینک بیلدینگ می پرسند، واقعاً می خواستم بدانم آیا لینک بیلدینگ به همان اندازه که روی این بخش تأثیر می گذارد، تأثیر دارد. بخش؟ برابر است؟ آیا یکی از دیگری بیشتر است؟



منبع: https://moz.com/blog/how-links-impact-results-whiteboard-friday