چگونه پروکسی ها می توانند نظارت بر سئو را بهبود بخشند؟

سپس می‌توانید از آن داده‌ها برای ایجاد بهترین محتوا با ترکیب مناسب کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید (در نتیجه محتوای خود را با نکات دردناک مشتری همراستا کنید)، بدانید که کدام بک لینک‌های با کیفیت را باید در محتوای خود بگنجانید (بنابراین نشان دهنده قدرت و تخصص است)، یا بدانید کدام یک بخشی از وب سایت شما برای بهبود (برای افزایش رضایت مشتری).

2. برای نظارت بر رقابت

این وب‌سایت‌ها از کلمات کلیدی خاصی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود کاربران اینترنت وارد آن شوند زیرا می‌توان آن‌ها را به عنوان پاسخ‌هایی که به دنبال آن هستند در نظر گرفت.

ترکیب صحیح کلمات کلیدی همان چیزی است که ترافیک قابل توجهی را برای برخی وب سایت ها ایجاد می کند.

معمولاً، کاری که شرکت‌های بزرگ انجام می‌دهند، ایجاد چندین کمپین بازاریابی است که بر روی چندین پلتفرم اجرا می‌شوند و چندین مکان را نیز هدف قرار می‌دهند.

همچنین، بک لینک های با کیفیت مهم هستند زیرا محتوای بیشتری به محتوا و صفحات وب شما اضافه می کنند.

بازیابی چنین داده های مفیدی از وب سایت مسابقه نیز مستلزم نوعی از خراش دادن وب است که رقبا نیز به راحتی با آن برخورد نمی کنند.

ما نحوه عملکرد سئو پروکسی ها را دیده ایم و حتی به طور خلاصه اهمیت آنها را دیده ایم. اکنون، بیایید آن را با جزئیات ببینیم – چرا آنها برای نظارت بر سئو مهم هستند:

1. برای استخراج داده ها

ما قبلاً اسکراپینگ وب را معرفی کردیم و اینکه چگونه به ما کمک می کند حجم زیادی از داده های مرتبط را از وب سایت های هدف جمع آوری کنیم.

این کمپین ها باید چندین بار در روز تبلیغ شوند و این می تواند هرزنامه محسوب شود، البته به جز اینکه از یک سرور پروکسی استفاده می شود.

هنگامی که داده ها می توانند به درستی تجزیه و تحلیل شوند و برای پیش بینی استفاده شوند، استراتژی هایی مانند قیمت گذاری پویا می توانند اجرا شوند.

دانستن میزان تقاضا برای اقلام خاص در سال های آینده یا دانستن اینکه چه روندهای احتمالی در راه است، همگی به دلیل تجزیه و تحلیل پیش بینی دقیق امکان پذیر است.

اگر شما یک شرکت بزرگ را اداره می کنید، ممکن است موافق باشید که اجرای چندین کمپین به طور همزمان برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و اطمینان از تبدیل بهتر مهم است.

اگر کسب‌وکارها بتوانند دقیقاً پیش‌بینی کنند که بازار چگونه خواهد بود یا در آینده چه مسیری را طی خواهد کرد، سریع‌تر رشد می‌کنند.

بنابراین، پروکسی ها به شما کمک می کنند تا هنگام نظارت بر داده های رقیب، ناشناس باقی بمانید. داده هایی که سپس می توانید برای بهبود برند خود از آنها استفاده کنید.

3. برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی و یافتن بک لینک های با کیفیت

پروکسی ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که داده ها را از هر وب سایتی با خطرات صفر حذف کنید.

شما باید وب سایت هایی با بک لینک های مرتبط و با کیفیت را پیدا کنید، آنها را بازیابی کنید و در محتوای خود بگنجانید.

این به این دلیل است که مشتریان بالقوه شما در پلتفرم های مختلف و در مکان های مختلف هستند.

این داده های بزرگ برای نظارت بر SEO بسیار مهم هستند، اما دسترسی مکرر به وب سایت های هدف می تواند منجر به مسدود شدن موقت یا دائمی IP شود.

استفاده از یک کمپین که فقط یک پلتفرم یا مکان را هدف قرار می دهد، اگر رشد چیزی باشد که به دنبال آن هستید، کافی نیست.

با این حال، جمع‌آوری چنین داده‌هایی جز از طریق استفاده از پراکسی‌ها، فقط خیال باطل خواهد بود، زیرا آنها نفوذ به چندین وب‌سایت را که این داده‌ها در آنها فراوان است، ممکن می‌سازند.

5. برای ترویج سایر فعالیت های کمپین

پروکسی ها در تسهیل هر دو فرآیند مفید هستند. آنها حتی به این دلیل شناخته شده اند که هم تحقیق کلمات کلیدی و هم مدیریت بک لینک با کیفیت را بسیار آسان و بدون درز می کنند.

4. برای تجزیه و تحلیل دقیق پیش بینی

از طرف دیگر، شما ممکن است این کلمات کلیدی را ندانید، مگر اینکه کمی وب را انجام دهید.

بخشی از نظارت بر سئو این است که رقابت را بررسی کنید تا ببینید آنها چه کاری انجام می دهند. چه چیزی برای آنها کار می کند و چه پیشرفت هایی که مرتباً انجام می دهند.

سرورهای پروکسی آدرس های IP و پروکسی را می چرخانند تا مطمئن شوند که هر تبلیغی با IP و پروکسی متفاوتی انجام می شود.

به این ترتیب، همه تبلیغات به عنوان هرزنامه علامت گذاری نمی شوند، به مخاطبان هدف می رسند و به افزایش ترافیک و تبدیل کمک می کنند.


منبع: https://www.thewebhospitality.com/how-can-proxies-improve-seo-monitoring/

بخوانید:   ژاپن بدنبال خرید بیش از ۵۰۰ موشک تام هاوک آمریکا تا پایان سال ۲۰۱۷