همه نظرسنجی ها و نظرسنجی ها روشنگر نیستند. برای به دست آوردن اطلاعات خوب، به یک ساز خوش ساخت نیاز دارید.
1. تفاوت بین نظرسنجی ها و نظرسنجی ها و زمان مناسب برای استفاده از هر یک را بدانید
روشی که یک سوال را بیان می کنید می تواند نوع پاسخ هایی را که می گیرید کاملاً تغییر دهد.
متقابلا، نظرسنجی ها جزئی تر و بازتر هستند. آنها ممکن است شامل یک یا ده ها سوال در مورد یک یا چند موضوع باشند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/polls-survey-great-content-407960
اینها معادن طلا برای کلمات کلیدی هستند.
- به دنبال عبارات تکراری باشید که برای موضوع بزرگتر اهمیت دارند.
- به دنبال چرخش های منحصر به فرد عبارات یا روش های جایگزین برای عبارت عبارات رایج باشید.
- به دنبال روندهایی باشید که چگونه مخاطبان شما عبارات موضوعی را بیان می کنند – آیا همه آنها به چیزی به یک روش اشاره می کنند یا از کلمات مشابه استفاده می کنند؟
برای جمع بندی:
- استفاده کنید نظرسنجی ها برای دریافت درک سریع از احساسات کلی مخاطبان خود در مورد یک سوال یا موضوع خاص.
- استفاده کنید نظرسنجی ها برای کاوش عمیق تر در انگیزه ها، ترجیحات و نظرات خود.
بینش عمیق مخاطب در مورد سخت ترین موانع آنها می تواند خوراک خوبی برای محتوا باشد.
نظرسنجی ها و نظرسنجی ها می توانند شما را در مورد همه این موارد به روشی مقیاس پذیر روشن کنند.
بینش منحصر به فرد کسب و کار و مخاطبان خود را دریافت کنید
حال، چگونه از نظرسنجی ها و نظرسنجی ها برای اطلاع رسانی تولید محتوا استفاده می کنید؟
به علاوه، میتوانید از این دانش برای اطلاعرسانی موضوعات محتوای بیشتر در آینده استفاده کنید. آیا موضوعات مرتبطی برای پرداختن وجود دارد؟ احتمالاً مخاطب شما نیز این موارد را جالب خواهد یافت.
چالش های مهم مخاطبان خود را کشف کنید و آنها را در محتوای خود حل کنید
این یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای استفاده از نظرسنجی برای ایجاد محتوا است.
هیچ راهی بهتر از این نیست که مستقیماً از آنها بپرسید. و نظرسنجیها و نظرسنجیها به شما امکان میدهند این کار را در مقیاسی با 100، 1000 یا حتی 10000 بزرگنمایی کنید، بسته به اندازه مخاطب و دامنه برند شما.
فرا گرفتن چرا به جای فقط چی
یک نظرسنجی به تنهایی – یا یک نظرسنجی به موقع و با کلمه بندی مناسب – می تواند به شما کمک کند تا حجم عظیمی از محتوا را به دست آورید. پس برای چی منتظری؟
اکنون که میدانید در یک نظرسنجی یا نظرسنجی چقدر پتانسیل وجود دارد، نادیده گرفتن آنها به عنوان ابزاری در بازاریابی محتوا احمقانه است.
نظرسنجیها و نظرسنجیها اساساً متفاوت هستند و استفاده از یکی بر دیگری بینش بسیار متفاوتی به شما میدهد.
اگر به بینش عمیق در مورد یک موضوع عمیق نیاز دارید، قطعا از یک ابزار استفاده کنید و یک نظرسنجی رسمی ایجاد کنید.
تصور کنید که یک مشاور کسب و کار هستید و تشخیص دهید که مخاطبان شما با برنامه ریزی تجاری مشکل دارند. میتوانید آن موضوع را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید، هر کدام موضوعی برای یک پست وبلاگ (هزینههای راهاندازی، تحقیق در مورد بازار، کشف مجوزها و ثبتنام، تنظیم حسابداری و غیره).
در اینجا نمونه ای از ساده ترین نظرسنجی قابل تصور است. در انتهای یک پست وبلاگ ظاهر می شود و از خواننده می پرسد که آیا مطالبی که اخیرا خوانده اند مفید بوده است یا خیر:
اگر آنها را بشناسید، آنها را درک کنید و بتوانید دردها، چالش ها و رویاهای عمیق آنها را ریشه کن کنید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که شخصاً با آنها صحبت کند و به قلب آنها ضربه بزند.
یک نظرسنجی یا نظرسنجی خوش ساخت می تواند نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد، از جمله یک خط مستقیم به افکار مشتری ایده آل شما در مورد جایگاه و برند شما.
نظرسنجی ها اغلب شامل چندین نوع سوال هستند: بله/خیر، پاسخ کوتاه، چند گزینه ای، رتبه بندی و غیره.
نظرسنجی ها سریع هستند، شامل یک سوال واحد هستند و شامل مجموعه ای منتخب از پاسخ های از پیش نوشته شده هستند. تنها کاری که شرکت کننده در نظرسنجی باید انجام دهد این است که پاسخی را که بیشتر با آن موافق است، که بیشتر شبیه آن ها به نظر می رسد، یا با ترجیحاتش مطابقت دارد، انتخاب کند.
فرض کنید در تصمیم گیری بین سه موضوع مختلف برای پست بعدی وبلاگ خود گیر کرده اید. شما مطمئن نیستید که مخاطب شما به کدام یک بیشتر علاقه مند باشد.
به طور مشابه، فرض اصلی که میخواهید صحت را ثابت کنید – یا رد کنید چیست؟
پاسخهای کتبی را به زبان مخاطبان خود دریافت خواهید کرد، با اصطلاحات و عبارات کلیدی که آنها به طور مرتب در فرهنگ لغات خود هنگام بحث در مورد صنعت خود استفاده میکنند.
هیچ دو مخاطب برندی دقیقاً شبیه هم نیستند.
این باعث میشود نظرسنجیها برای دریافت نظرات، جمعآوری بینش، اندازهگیری ترجیحات مخاطبان و درک انگیزههای اساسی آنها عالی باشد.
اما فقط از یک نفر نپرسید. پرسیدن زیاد. از قدرت جمعیت بیرون بکش.
همچنین میتوانید یک راهنمای نهایی برای برنامهریزی کسبوکار ایجاد کنید و در حین پیوند دادن به موضوعات فرعی خود، تمام جزئیات را بررسی کنید.
با این حال، اگر فقط میخواهید یک ایده کلی از احساس مردم در مورد چیزی داشته باشید، یک نظرسنجی یا نظرسنجی غیررسمی و فوری ایجاد کنید. برای این کار لازم نیست از ابزاری استفاده کنید:
- از فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی سوالی بدون پایان بپرسید یا موضوعی را برای بحث در نظرات باز کنید. پاسخ ها را تجزیه و تحلیل کنید.
- سریع ایجاد کنید نظرسنجی رسانه های اجتماعی در فیس بوک یا توییتر
- در پایان خبرنامه ایمیل خود، برای یک سوال خاص پاسخ و بازخورد بخواهید.
در اصل، بازاریابی محتوای شما به اندازه دانش شما از مخاطبان است.
نظرسنجی ها و نظرسنجی ها به شما در انجام این کار کمک می کنند.
4 نکته برای ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی که داده های مفیدی به دست می دهد
به این ترتیب، نظرسنجی ها برای درک احساسات عمومی مخاطبان عالی هستند. با یک نظرسنجی خوب، نظر اکثریت را به خوبی دریافت خواهید کرد.
توجه داشته باشید که سوال اول بسیار شبیه یک نظرسنجی است. با این حال، از آنجایی که چندین سؤال و انواع سؤال وجود دارد، از جمله یک سؤال باز، این قطعاً یک نظرسنجی است.
آیا می خواهید بدانید مشتریان شما از محتوای شما چه نیاز دارند و چه می خواهند؟
شما قادر خواهید بود به آنها ارزش بی نظیری در محتوا بدهید زیرا محتوای شما برای آنها طراحی شده است.
اما اغلب، آنچه مهمتر است درک این است چرا آنها رفتار خاصی دارند و آمار نمی تواند این را به شما بگوید. برای مثال:
- چرا مخاطبان ما با این موضوع طنین انداز می شوند اما آن موضوع نه؟
- چه دردهایی را برای آنها حل نمی کنیم؟
- آنها برای ارائه چه نوع اطلاعاتی به ما متکی هستند – و چه چیزی باعث می شود در جای دیگری نگاه کنند؟
- بزرگترین چالش آنها در صنعت ما چیست؟
- مخاطبان ما می خواهند به چه اهداف نهایی برسند؟
این هدف شماست. به خصوص برای نظرسنجی ها، اگر قبل از ایجاد هدف مشخصی دارید، مطمئناً نتایج بهتر و بینش قوی تری خواهید داشت.
4. سوالات درست بپرسید
بیایید همه چیز را به هم بریزیم.
ببینید چه موضوعی از همه جالب تر است
برای مثال، یک نظرسنجی میتواند به شما کمک کند تا بزرگترین چالشهایی را که آنها با آنها روبرو هستند و مربوط به کسبوکار شما یا آنچه میفروشید، مشخص کنید. این چالش ها را می توان به تکه های کوچکتر تقسیم کرد و با محتوا برطرف کرد.
در اینجا مثال دیگری از Nextdoor آمده است که با یک نظرسنجی کوتاه و چهار سؤالی، در مورد تجربه مرکز راهنمایی خود بازخورد می خواهد:
برای انجام این کار، ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی را در نظر بگیرید – و سپس از اطلاعاتی که از آنها به دست می آورید برای ایجاد محتوای عالی استفاده کنید.
اول، چرا باید نظرسنجی و نظرسنجی انجام دهید؟ تنظیم کردن آنها کمی برنامه ریزی و کار می کند – پس چرا وقتی می توانید فقط به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید یا آمار را از منابع دیگر جمع آوری کنید، باید زحمت بکشید؟
بنابراین، از آنها بپرسید! یک نظرسنجی سریع ترتیب دهید و به مخاطبان خود اجازه دهید در مورد موضوعی که بیشتر به آن علاقه دارند رأی دهند. برنده کسی است که در ادامه درباره آن می نویسید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.