دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
در مورد تغذیه دو پرنده با یک اسکون صحبت کنید. شما هدف گذاری مخاطبان شبه مشابهی را دریافت می کنید و دیده شدن به مشتریان بالقوه رقبای شما
اساساً از همان منطقی استفاده میکند که مخاطبان مشابه هستند، یعنی «افراد بیشتری را برای من پیدا کن که رفتاری مشابه این ویژگیها از خود نشان میدهند».
Google بخشهای مخاطب انتخابی را که درخواست میکنید، میگیرد و هدف شما را به گونهای گسترش میدهد که بخشهایی را در انواع مختلف (مثلاً بخشهای سفارشی، بخشهای درون بازار) که شبیه آنهایی هستند که بهطور خاص انتخاب کردهاید، شامل شود.
این به سیستم آموزش میدهد تا این اقدامات تبدیل آفلاین با کیفیت بالا را جستجو و بهینهسازی کند و در نهایت کاربران جدیدی را پیدا کند که بیشتر شبیه مشتریان فعلی شما رفتار میکنند.
افزودن مقادیر تبدیل به کنشهای تبدیل موجود در حسابهای Google Ads شما میتواند به گسترش هدفیابی برای شامل کاربران با ارزش بالاتر کمک کند.
در حالی که شاهد از بین رفتن بسیاری از ویژگیهای Google Ads هستیم، این بدان معنا نیست که ابزارهای ما تمام شده است. این فقط به این معنی است که ما باید راه های جدید یا متفاوتی برای استفاده از راه هایی که داریم پیدا کنیم.
نحوه استفاده از مناقصه هوشمند را با ارائه داده های شخص اول با کیفیت بالا افزایش دهید.
بر اساس این گزارش، آگهیدهندگانی که از هدفیابی بهینهشده در کمپینهای نمایش و Video 360 خود استفاده میکنند، در هنگام استفاده از دادههای شخص اول، 55 درصد پیشرفت را نسبت به اهداف کمپین مشخصشده خود و با استفاده از مخاطبان Google، 25 درصد بهبود مییابند. گوگل.
اما در این مورد، ویژگیهای تعریفشده، اقدامات تبدیلی هستند تا لیستهای اولیه شخص اول تعریفشده توسط تبلیغکننده.
مخاطبان مشابه ابزار ارزشمندی برای گسترش تلاشهای جستجوگر و بهبود مقیاس و کیفیت کمپینهای Google Ads بودهاند – و از اول آگوست از بین میرود.
خبر خوب این است که تأثیر آن احتمالاً قابل غلبه خواهد بود.
اینها می توانند ابزارهای بسیار قدرتمندی باشند که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرند.
هنگامی که ارزشهایی را به اقدامات تبدیل خود اضافه میکنید، به طور موثر به اتوماسیون مناقصه هوشمند میگویید: «این اولویتی است که من برای هر یک از این نوع اقدامات قائل هستم.»
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/how-to-maintain-targeting-capabilities-even-without-google-ads-similar-audiences-428038
برای شناسایی نزدیک ترین رقبای خود و ایجاد یک بخش سفارشی با استفاده از گزینه “افرادی که وب سایت های مشابه را مرور می کنند” با مشتری، تیم داخلی و غیره خود همکاری کنید.
در اینجا گزینه های جایگزین و استراتژی های جدید برای حفظ قابلیت های هدف گیری PPC شما وجود دارد.
من در اینجا موفقیت را عمدتاً از طریق افزودن مقادیر تبدیل و استفاده از وارد کردن تبدیل آفلاین دیدهام.
شما می توانید این کار را از طریق لیست های مطابقت مشتری انجام دهید که می تواند مستقیماً در Google Ads در مدیر مخاطبان بارگذاری شود.
آزمایش واردات تبدیل آفلاین یک استراتژی ارزشمند است.
جمع آوری این داده ها توسط:
به عبارت ساده، وارد کردن تبدیل آفلاین به معنای گرفتن دادههایی است که کسبوکار پس از یک اقدام تبدیل PPC دریافت میکند و آنها را از طریق برخی حلقههای بازخورد در Google Ads به اشتراک میگذارد.
فرض کنید از 1 آگوست برای این نوع کمپین مخاطبان مشابهی دارید. در این صورت، شما به طور خودکار استفاده از هدفیابی بهینهشده را انتخاب میکنید، که جای تعجب نیست که تصمیم Google برای استفاده از آن است.
این مزیت افزوده ارائه سیگنال با بالاترین کیفیت به الگوریتم مزایده هوشمند/یادگیری ماشینی است.
آیا همچنان میتوانیم سیگنالهای باکیفیت و راهنماییهای هدفیابی را به Google Ads ارائه کنیم تا نتایج را برای کسبوکارها و مشتریان خود حفظ کنیم و به بهبود آنها ادامه دهیم؟ کاملا.
من دیده ام که این استراتژی به چند روش مختلف استفاده می شود که می تواند در این شرایط مفید باشد.
در 1 آگوست، هر کمپین ویدیویی که در این سطل قرار میگیرد، بهطور خودکار در گسترش مخاطبان شرکت میکند. این استراتژی احتمالاً از نظر نحوه عملکرد بیشتر شبیه مخاطبان مشابه است.
حرکت گوگل به سمت مخاطبان مشابه غروب آفتاب با هدف آن برای تمرکز بیشتر بر حریم خصوصی کاربران سازگار است.
هدفگیری بهینه از دادههای شما (هدفگیری محتوا، بخشهای انتخاب شده مخاطب و غیره) به عنوان نقطه پرش استفاده میکند. همچنین جستجوی خود را برای کاربران واجد شرایط فراتر از این مرزها گسترش خواهد داد.
این تضمین میکند که فرآیندهای مختلف اتوماسیون، یادگیری ماشینی و الگوریتمی موجود به اندازه کافی از آن برخوردار باشند درست اطلاعات برای هدایت به سمتی که می خواهید
برای استفاده حداکثری از واردات تبدیل آفلاین که مربوط به غروب مخاطبان مشابه است، باید آن را در کنار استراتژیهای پیشنهاد قیمت هوشمند بهعنوان یک اقدام تبدیل اولیه به کار ببرید.
فراتر از توصیههای Google، در اینجا استراتژیهایی وجود دارد که میتوانید آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که حجم ترافیک یا فرصت هدفیابی را در تاریخ 1 آگوست از دست نمیدهید.
آیا روش جستجوی کاربران جدید را تغییر خواهد داد؟ آره.
ارائه دادهها و سیگنالهای با کیفیت بالا به Google Ads برای حفظ هدفگذاری مؤثر مخاطبان حتی بدون مخاطبان مشابه، کلیدی است.
انتخاب 1: هدفگیری بخش سفارشی مبتنی بر کلمه کلیدی را ایجاد کنید که شامل عبارتهای جستجوی با عملکرد برتر حساب شما باشد: یکی برای برند و جداگانه برای دستههای غیر مارک مرتبط.
هنگامی که این مقادیر را اضافه میکنید و از استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند «به حداکثر رساندن ارزش تبدیل» استفاده میکنید، اتوماسیون از دادههای تبدیل همزمان برای جستجوی کاربران جدیدی استفاده میکند که به احتمال زیاد در بالاترین ارزش (بالاترین اولویت) اقدامهای تبدیل شما را تبدیل میکنند.
پس از ایجاد این لیست ها، می توانید آنها را در انواع کمپین خود اعمال کنید تا کاربرانی را جذب کنید که:
هدف گذاری بهینه استراتژی گسترده تری نسبت به مخاطبان مشابه است. بهجای ساختن پرسونا از فهرستهای اولیه ارائهشده توسط تبلیغکننده، از دادههای تبدیل بلادرنگ برای ساختن پرسونای افرادی استفاده میکند که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.
به مخاطبان مشابهی فکر کنید که از داده های شخص اول به عنوان فهرست اولیه استفاده نمی کنند.
این به گوگل میگوید که میخواهید به افرادی مانند کسانی که در حال مرور سایتهای رقبای شما هستند دسترسی پیدا کنید.
گزینه 2: با استفاده از وبسایتهای رقبا، هدفگیری بخش سفارشی مبتنی بر URL ایجاد کنید.
استراتژیهای مناقصه هوشمند به طور خودکار از این دادههای شخص اول برای جستجوی فعالانه مشتریان ارزشمند و مشتریان بالقوه با استفاده از اتوماسیون Google استفاده میکنند.
این به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا دید عمیقتری داشته باشند که تاکتیکهای هدفگیری در واقع به جای تبدیلهای بالا، عملکرد پایینتری را هدایت میکنند.