چگونه فرصت های پیوند داخلی را با جاسازی های برداری پیدا کردم


همین کار را برای هر پیوند بعدی “URL # پیوند به A” انجام دهید؟ ردیف ها
ارجاع به ستون B “پیوندها به URL هدف” تغییر نخواهد کرد، اما ارجاع به ستون URL مرتبط تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال:
در F2 (“URL 2 links to A?”) شما به دنبال URL E2 در لیست URL های B2 خواهید بود:

=IF(ISNUMBER(SEARCH(E2, B2)), "Exists", "Not Found")

این فرمول را در ستون F کپی کنید. در H2 شما به دنبال URL G2 در لیست URL ها در B2 خواهید بود:

=IF(ISNUMBER(SEARCH(G2, B2)), "Exists", "Not Found")

این فرمول را در ستون H کپی کنید. این فرآیند را برای هر یک از “URL # پیوندها به A؟” تکرار کنید. ستون ها

برای بررسی آسان، پیوندهای گمشده را برجسته کنید

  • من ستون های D:L را انتخاب کردم و به Format -> Conditional Formatting در Google Sheets (یا Excel) رفتم.
  • من یک قانون برای قالب بندی سلول های حاوی “Not Found” به رنگ صورتی برای شناسایی آسان تنظیم کردم.

این باعث شد که به راحتی بتوان مکان هایی را که لینک های داخلی گم شده بودند شناسایی کرد.

داده ها را اعتبار سنجی کنید

من چند ورودی را به صورت دستی بررسی کردم تا مطمئن شوم همه چیز دقیق است. اکنون، من یک لیست کامل دارم که نشان می دهد هر URL مورد نظر در ستون A، 5 URL مرتبط برتر، و اینکه آیا آن URL ها به URL مورد نظر پیوند دارند یا خیر.
صفحه گسترده نهایی من به این شکل بود، با “Exists” یا “Not Found” نشان می دهد که آیا هر URL مرتبط به URL مورد نظر مرتبط است یا خیر:

بخوانید:   نحوه استفاده از Google Trends برای سئو


منبع: https://moz.com/blog/internal-linking-opportunities-with-vector-embeddings