چگونه رسانه های اجتماعی می توانند سئوی شما را افزایش دهند؟

شما کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید.

  • با این اطلاعات، شما اکنون مسلح هستید که بیرون بروید و این اتفاق را برای خودتان بسازید! از این به عنوان فرصتی برای ارتباط با تیم رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید و راه های جدید و نوآورانه ای برای همکاری و ایجاد نتایج برای هر دو رسانه اجتماعی و SEO پیدا کنید.




  • منبع: https://moz.com/blog/how-social-media-can-supercharge-your-seo

    ما می دانیم که اکثر مردم برای آموزش مبتدی سئو به Moz می آیند، بنابراین ما باید آن منابع را واقعا برجسته کنیم، مانند راهنمای مبتدیان برای سئو یا چک لیست نحوه رتبه بندی ما، زیرا می دانیم که همیشه موارد زیادی را مشاهده خواهند کرد. ترافیک و تعامل

    روابط بین رسانه های اجتماعی و تیم های سئو خود را ایجاد کنید

    پنج راه وجود دارد که حضور قوی در رسانه های اجتماعی می تواند به بهبود سئوی شما کمک کند:

    محتوای وب سایت را از طریق کانال های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان جدید تقویت کنید

    در حالی که لینک های بدون فالو مانند لینک های فالو شده به پروفایل بک لینک سایت شما کمک نمی کنند، گوگل همچنان دوست دارد آنها را به عنوان بخشی از نمایه بک لینک سایت شما ببیند و منبع ارزشمندی از ترافیک ارجاع را ارائه می دهد.

    مزایای سئو افزایش آگاهی از برند

    رسانه‌های اجتماعی شامل داشتن حساب‌ها و حضور فعال در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین، تیک تاک و یوتیوب با هدف افزایش آگاهی و تعامل برند یا افزایش ترافیک و تبدیل است. از سوی دیگر، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مجموعه ای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک است که منجر به افزایش ترافیک وب سایت و قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما می شود.

    آیا لینک های رسانه های اجتماعی سئوی شما را بهبود می بخشد؟

    این استراتژی چیزی است که ما روی خود استفاده می کنیم اینستاگرام. به جای اینکه دائماً پیوند را بر اساس آنچه در آن روز تبلیغ می کنیم تغییر دهیم یا فقط فرصتی را که پیوند در بیو فراهم می کند هدر دهیم، ما یک ابزار پیوند در بیو از طریق آن داریم. جوانه اجتماعی که به ما امکان می دهد تمام پیوندهایی را که به هر یک از پست های ما گره خورده اند را به نمایش بگذاریم.

    کاربرانی را هدف قرار دهید که احتمال بیشتری برای تبدیل به سایت شما دارند. معیارهای تبدیل و تعامل برای سئو عالی هستند!

    استراتژی رسانه های اجتماعی سندی است که اهداف رسانه های اجتماعی سازمان شما را به همراه نحوه دستیابی به آنها، هم از طریق استراتژی سطح بالا و هم از طریق تاکتیک های روی زمین (یعنی آنچه در واقع انجام می دهید) مشخص می کند. استراتژی پایه و اساس نحوه رویکرد سازمان شما به حضور در رسانه های اجتماعی است.

    بخوانید:   آزادی بیان در رسانه های اجتماعی: محدودیت ها چیست؟

    رسانه های اجتماعی در مقابل بهینه سازی موتورهای جستجو

    لینک‌های پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند فیس‌بوک، لینک‌های «بدون فالو» هستند، به این معنی که آن‌ها اعتبار پیوند را مستقیماً به سایت شما ارسال نمی‌کنند. PageRank الگوریتم گوگل است که صفحات وب را بر اساس کمیت و کیفیت بک لینک های خارجی رتبه بندی می کند. با این حال، به دست آوردن لینک های بدون فالو از دامنه های با کیفیت بالا همچنان بسیار مهم است.

    یکی از اصول اصلی رسانه های اجتماعی این است که یک خیابان دو طرفه است. همانطور که شروع به کار می کنید، شما به عنوان یک برند باید محتوای ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید بدون اینکه در ازای آن چیزی از آنها بخواهید. هنگامی که حسن نیت را با مخاطبان خود پرورش دادید، اکنون رابطه ای دارید که در آن ارزش ارائه می کنید، آن ارز مطلوب را ایجاد می کنید و سپس می توانید در ازای ترافیک یا پیگیری های CTA خود، از آن پول نقد کنید.

    محتوای وب سایت شما ممکن است عالی باشد، اما باید به نوعی به آن توجه کنید! به اشتراک گذاری محتوای خود، مانند وبلاگ ها یا راهنماها، در رسانه های اجتماعی یک برد-برد-برد است:

    • پاسخ مثبت به محتوای شما در رسانه های اجتماعی سیگنال هایی را به الگوریتم های اجتماعی ارسال می کند و بنابراین اغلب آن را به افراد جدید نشان می دهد.

    یک رابطه قوی بین رسانه های اجتماعی و تیم های سئو بسیار مهم است. شما می توانید اطلاعاتی در مورد موضوعات با عملکرد بالا که می تواند استراتژی هر دو طرف را مشخص کند یا به شما امکان می دهد تا بر اساس فرصت ها تغییرات واکنشی در تاکتیک های خود ایجاد کنید، مبادله کنید. برای ارتباط و تکمیل اطلاعات مربوطه به یکدیگر، ماهانه یک به یک با همتای مربوطه خود در سازمان خود برنامه ریزی کنید.

    در حالی که فلسفه رسانه‌های اجتماعی ما این است که هر چیزی که در رسانه‌های اجتماعی قرار می‌دهیم به نوعی برای مخاطبانمان ارزش دارد، ما همچنین به ایجاد محتوایی که صراحتاً چیزی مانند کلیک کردن روی لینک‌ها یا خرید محصولمان درخواست نمی‌کند، اهمیت می‌دهیم. گاهی اوقات این اطلاعات به آنها ارائه می شود و گاهی اوقات می تواند باعث خنده آنها شود.

    بخوانید:   بیانیه Google درباره پشتیبانی از Canonical Cross-Domain Canonical

    پروفایل های خود را در کانال های اجتماعی بهینه کنید و مخاطبان را به سمت وب سایت خود هدایت کنید

    مزیت اصلی سئوی آگاهی از برند که استراتژی رسانه های اجتماعی شما می تواند ایجاد کند، افزایشی است که می توانید در حجم جستجوی ارگانیک “مارک” و کلیک مشاهده کنید.

    در تجربه من، مردم در رسانه های اجتماعی چیزی را بیشتر از یک اینفوگرافیک کلاسیک دوست ندارند. به اشتراک گذاری اطلاعات به روش های کوچک، رنگارنگ و از نظر بصری جذاب منجر به اشتراک گذاری، تعامل و ترافیک وب سایت شما می شود. به علاوه، آنها همه کاره هستند – آنها را در وبلاگ خود قرار دهید، و می توانید از آنها در پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید! هر قسمت جمعه تخته سفید که در اینجا در Moz منتشر می کنیم، اینفوگرافیک همراه خود را دریافت می کند. این یک راه عالی برای بازنمایی یک اپیزود محبوب و دادن ارزش بیشتر به مردم در جلو است.

    ایجاد روابط با مشتریان

    هنگامی که در رسانه های اجتماعی کار می کنید، می توانید احساس کنید که دنیاهایی دور از SEO وجود دارید. و به عنوان یک سئو، رسانه های اجتماعی ممکن است چیزی شبیه به چیزی باشد که در روز شما کاملاً مرتبط نیست. اما مانند همه چیزهای بازاریابی، هر دوی این تاکتیک های بازاریابی دیجیتال پتانسیل افزایش موفقیت جمعی را دارند. به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، من اینجا هستم تا به شما بگویم شما به عنوان یک SEO چگونه می توانید با تیم رسانه های اجتماعی خود همکاری کنید تا به تلاش های سئوی خود کمک کنید.

    استراتژی رسانه های اجتماعی چیست؟

    هر کاربری که با نام تجاری شما در فید اینستاگرام یا TikTok خود روبرو می شود، به سایت شما کلیک نمی کند – در واقع، اکثر آنها این کار را نمی کنند. اکثر مردم به صورت ذهنی نام برند و محصولات شما را حذف می‌کنند تا پس از این واقعیت، نام شرکت یا محصولات شما را در گوگل جستجو کنند، یعنی جستجوی برند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که پیام های اجتماعی شما قوی و به یاد ماندنی باشد.

    بخوانید:   آفریقا؛ عرصه رقابت اقتصادی-تجاری غول‌های اقتصاد آسیا

    در گذشته، بازاریابان پیوندهای “بدون فالو” را نادیده می گرفتند، زیرا آنها هیچ تاثیری بر رتبه بندی ارگانیک نداشتند، اما ویژگی “عدم دنبال کردن” کاملاً بی فایده نیست. یک نمایه بک لینک متعادل متشکل از پیوندهای دنبال شده و بدون فالو شده برای گوگل و سایر موتورهای جستجو طبیعی تر به نظر می رسد.

    با رسانه‌های اجتماعی، همیشه باید بدانید که می‌خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید و چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید. یکی از مخاطبانی که باید در رسانه‌های اجتماعی هدف قرار دهید، افرادی هستند که می‌دانید آماده تبدیل شدن هستند. به عنوان بخشی از ترکیب محتوای خود، پست‌های متفاوتی برای مخاطبان مختلف داشته باشید و سرنخ‌های بالغ‌تر را در پایین‌تر قیف قرار دهید. اینها برنده‌های آسانی می‌شوند زیرا پس از ورود به وب‌سایت تبدیل می‌شوند و درگیر می‌شوند، که برای معیارهای SEO مفید است.

    یک راه ساده اما موثر برای هدایت مخاطبان به وب سایت شما این است که دسترسی به آن را آسان کنید! اطمینان حاصل کنید که کانال های اجتماعی خود را بهینه کرده اید و در هر نمایه یک پیوند به وب سایت خود دارید. اگر نیاز دارید چندین پیوند را در خود جای دهید، از سرویس “پیوند در بیو” استفاده کنید، اما همیشه مطمئن شوید که میانبر سریع به وب سایت شما در جلو و مرکز قرار می گیرد.

    برای بسیاری از سایت‌ها، به‌ویژه سایت‌های جدیدتر، جستجوی برند می‌تواند بخش بزرگی از ترافیک ارگانیک شما را نشان دهد.

    5 روشی که رسانه های اجتماعی می توانند سئوی شما را بهبود بخشند

    شما با ارائه محتوایی که به سؤالات مردم پاسخ می دهد، احساسات مثبت برند ایجاد می کنید.

  • یکی از راه هایی که ما این کار را در Moz انجام می دهیم همین وبلاگ است! هر چیزی که وبلاگ Moz منتشر می‌کند در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ما تبلیغ می‌شود، که نه تنها باعث افزایش ترافیک می‌شود، بلکه محتوای ارزشمندی را درست در مقابل مخاطبان ما قرار می‌دهد تا بینش‌های فوری را از آن‌ها دریافت کنند.

    اینفوگرافیک ها را در پست های اجتماعی و مقالات وبلاگ ایجاد و به اشتراک بگذارید

    یکی دیگر از مزایای پیوندهای “بدون فالو” ترافیک ارجاعی است که می توانند ارائه دهند. اگرچه موتورهای جستجو پیوندهایی با ویژگی HTML پیوست شده “بدون دنبال کردن” را دنبال نمی کنند، کاربران می توانند روی آنها کلیک کنند تا به سایت شما برسند و به شما ترافیک بیشتری می دهند!