چگونه در دنیای بدون کوکی اعتماد مصرف کننده ایجاد کنیم

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


ایجاد اعتماد مصرف کننده برای بازاریابان بسیار مهم است. اما چگونه این اعتماد در آینده بدون کوکی ایجاد می شود؟

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-how-to-build-consumer-trust-in-a-cookieless-world-427699این وبینار به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه برندها می‌توانند از انتخاب، کنترل و شفافیت برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی شده و مبتنی بر مجوز استفاده کنند که خطر انطباق را به حداقل می‌رساند و ROI بازاریابی را بدون تکیه بر کوکی‌های شخص ثالث هدایت می‌کند.

Shutterstock 1968951361 1 800x450

جدید در زمین موتورهای جستجو