چگونه با دزدان دریایی برند مبارزه کنیم (و از آن استفاده کنیم

به علاوه، زمانی که دارایی‌های کنترل‌شده شما بر نتایج جستجو تسلط پیدا می‌کند، دزدان دریایی برند را که داستان اشتباهی را بیان می‌کنند، از بین می‌برند و به جای اشخاص ثالث، نظرات را به سمت برند هدایت می‌کنند.

پلتفرم های بررسی کاربران

رویکرد دارایی متعلق به کنترل بیشتر بر روایت بررسی کمک می‌کند و به برندها اجازه می‌دهد بر گفتگو تأثیر بگذارند.

سایت های بررسی تخصصی

هنگامی که این زیرساخت محتوا را ایجاد می کنید، توجه دوباره را به خود جلب می کنید، کنترل داستان خود را به دست می گیرید و یک دفاع فعال برای برند خود ایجاد می کنید. در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که چگونه این رویکرد به طور منحصربه‌فردی به مشکل توجه رقبا می‌پردازد.

رقبای خود را بشناسید

چه تعداد از برندها مجبور شده اند روابط خود را قطع کنند و به اعتبار رفتار بد اینفلوئنسر آسیب وارد کنند؟ خطر همیشه وجود دارد.

توقف آسیب ناشی از دزدان دریایی برند که روایت شما را ربوده و سهم بازار را از بین می برند، یک گام حیاتی است. این به برقراری ارتباط مجدد و ایجاد روابط معتبر با مشتریان شما کمک می کند. صرفاً رقابت با رقبای محصول خود، بخش عظیمی از مردم را از دست می دهد. همچنین بازار در دسترس برند شما را محدود می کند.

آنها اکنون در حال رقابت با تعداد بیشماری از اشخاص ثالث برای توجه مصرف کننده و املاک آنلاین هستند. درک اینکه چه کسی توجه را از برند شما می‌دزدد و چگونه این کار را انجام می‌دهد، اولین قدم برای بازپس‌گیری این توجه است.

گرافیک برند دزدان دریایی 2

چگونه دارایی های متعلق به مشکل دزدان دریایی برند را حل می کند

دو نوع بررسی اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه داشت:

  1. سایت هایی را که بینش تخصصی در مورد محصولات مختلف ارائه می دهند، بررسی کنید
  2. پلتفرم های بررسی ارسال شده توسط کاربر

دستیابی به این فضاهای مرتبط منبع اصلی رشد مخاطب و ارزش ویژه برند است، به افزایش بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی کمک می کند و رقبای مستقیم و غیرمستقیم را دفع می کند.

مراکز محتوا و ناشران: سهم بازار و کنترل روایت

پس از ایجاد دارایی های با رتبه بالا برای جلب توجه، برند شما می تواند به طور انتخابی با شرکت های وابسته کار کند تا دیگر رقبای ناخواسته، کمتر مثبت یا قابل کنترل را مسدود کند. شرکت‌های وابسته دزدان دریایی برند هستند، اما می‌توانند از نظر استراتژیک به عنوان موانعی برای ورود در برابر رقبای شما نیز استفاده شوند.

بررسی سایت ها و پلتفرم ها: کنترل روایت

رویکرد دارایی اول و بینش مبتنی بر هدف جستجوی آن:

  • رقبای منطقه خاکستری یک برند را شناسایی می کند
  • نشان می دهد که مخاطبان آنلاین به دنبال چه چیزی هستند
  • اطلاع می دهد که چه ارزشی برای این مخاطبان فراهم کند
  • زیرساخت دارایی مورد نیاز برای هدف قرار دادن مناطق خاکستری محتوا را ایجاد می کند
  • ساختار و نقاط تماس مصرف کننده مورد نیاز برای جلب توجه در مناطق خاکستری محتوا را فراهم می کند

محتوای رسانه های اجتماعی به طور برجسته در نتایج جستجو نمایش داده می شود و ماهیت ناپایدار این محتوا کنترل روایت برند را از بین می برد. محتوای ویدیویی ارسال شده توسط اشخاص ثالث نیز رتبه بالایی دارد و به طور بالقوه اجازه می دهد تا انواع منفی و اطلاعات نادرست ظاهر شود.

با این حال، برندها می‌توانند آنچه را که پست می‌کنند، چه چیزی خرج می‌کنند و اینکه چگونه خود را در رسانه‌های اجتماعی قرار می‌دهند – و نحوه تغذیه شبکه‌های اجتماعی آنها به شبکه دارایی گسترده‌ترشان را کنترل کنند.

بخوانید:   شورای حقوق بشر سازمان ملل از برگزاری نشست در مورد سین کیانگ اجتناب کرد

اینها فقط چند نمونه هستند، یک ممیزی گسترده خیلی بیشتر را نشان می دهد. برندها دیگر فقط برای تبدیل در برابر رقبای سنتی در فضای بازار خود رقابت نمی کنند.

نگرانی مراکز محتوا و ناشران مشابه رقابت منطقه خاکستری است، زیرا این نهادها نیز سهم ارزشمندی از بازار را به خود اختصاص می دهند.

کنترل فضای آنلاین خود از طریق دارایی های خود به شما امکان می دهد کمتر به اینفلوئنسرهای غیرقابل پیش بینی اعتماد کنید زیرا:

  • دارایی های شما از داده های هدف جستجو برای برآوردن نیازهای مصرف کننده و ارتباط مستقیم با آنها استفاده می کند
  • محتوای موجود در دارایی‌های شما (پست‌های اجتماعی و ویدیوها نیز) ارزش ارائه می‌کند و کنترل روایت را افزایش می‌دهد
  • اینفلوئنسرهای «اصالت» که به فروش می‌رسند، زمانی که دارایی‌های شما به طور واقعی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند، اهمیت کمتری دارند.

در اینجا آمده است که چگونه یک رویکرد دارایی اول، مشکلات منحصر به فردی را که هر نوع دزد دریایی ایجاد می کند، حل می کند:

رقابت منطقه خاکستری: سهم بازار

برندهایی که بیش از حد روی تأثیرگذاران اجتماعی که ارزشمند هستند سرمایه گذاری می کنند، ریسک های غیرضروری را نیز متحمل می شوند. اینفلوئنسرها مانند شرکت های وابسته، دسترسی به توجه را می فروشند. مشکل این است که اینفلوئنسرها خارج از کنترل شما هستند و اغلب مستعد جنجال و رسوایی هستند.

اگر شما اطلاعات را به راحتی در دسترس ندارید، شخص ثالث این کار را خواهد کرد – اما برند باید همیشه منبع مستقیم حقیقت باشد تا از بررسی های اشتباه یا ادعاهای نادرست بکاهد.

هنگامی که دارایی های متعلق به خود را به استراتژی متحد کننده تمام تلاش های بازاریابی خود تبدیل می کنید، دزدان دریایی اهرمی را که توسعه داده اند از دست می دهند. و این تنها یکی از راه‌هایی است که دارایی‌های متعلق به برندها را برای تسلط بر قرار می‌دهد.


منبع: https://terakeet.com/blog/how-to-combat-brand-pirates/

همچنین می‌توانید دارایی‌های کنترل‌شده با نام تجاری را بسازید که در آن مشتریان بتوانند نظرات خود را بنویسند و به شما بینش بیشتری نسبت به نیازها و چالش‌هایشان بدهد. یا، دارایی‌هایی ایجاد کنید تا مشتریان را به زمانی که از خرید خود راضی هستند هدایت کنید و از نظرات مثبت بیشتر و بیشتر اطمینان حاصل کنید.

رسانه های اجتماعی: کنترل روایت

هدف خلاص شدن از شر شرکت های وابسته نیست. در عوض، این در مورد کاهش اتکای برند به شرکت های وابسته و برگرداندن تعادل به نفع برند است. این توسط:

  • افزایش سرمایه گذاری در ایجاد دارایی های با عملکرد بالا که در جستجو رتبه بندی می شوند
  • عملکرد بهتر از وابستگان با این دارایی ها
  • جلب توجه مخاطب و ایجاد اعتماد مستقیم
  • کاهش سرمایه گذاری در برنامه های وابسته

برندهایی که به مراکز محتوا از دست می‌دهند، بخش‌های بزرگی از املاک و مستغلات آنلاین را واگذار می‌کنند و توجه مصرف‌کننده‌ای که با آن همراه است را از دست می‌دهند. به جای اینکه اجازه دهند ناشران توجه را بدزدند، برندها می توانند با یک رسانه انتشار عملکرد خود رقابت کنند. این امر از حضور آنلاین برند محافظت می کند و به طور مستقیم توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند.

پولی که روی اینفلوئنسرها ذخیره می شود را می توان در اولویت بهینه سازی دارایی های متعلق به خود قرار داد. دارایی های متعلق به یک راه پایدار و قابل پیش بینی برای ارتباط با مصرف کنندگان و رشد کسب و کار شما است.

بخوانید:   تقویت نوشتن محتوای SEO با هوش مصنوعی

افکار نهایی

بهترین رویکرد برای مهار دزدان دریایی برند، بهینه سازی تمام ویژگی های دیجیتالی است که برند شما بر اساس خواسته های مخاطبان شما دارد.

با وجود این، محبوبیت بازاریابی وابسته برای برندها همچنان در حال افزایش است، که خیره کننده است ارزش بازار 17 میلیارد دلار انتظار می رود در سال 2023

دارایی‌های برند بهینه‌شده، نتایج جستجو را با وجود ذهنیت غرب وحشی رسانه‌های اجتماعی، به گونه‌ای است که برای برند مناسب‌تر باشد. به‌علاوه، وقتی حساب‌های اجتماعی برند شما با سایر دارایی‌های شما همسو می‌شوند و مرتباً محتوای ارزشمندی را پست می‌کنند، می‌توانید هرج و مرج اجتماعی را از بین ببرید و شروع به تأثیرگذاری بر محتوای تولید شده توسط کاربر کنید.

نوسانات اینفلوئنسر

دزدان دریایی برند به روش های مختلفی کار می کنند تا توجه برند شما را جلب کنند و روایت شما را دیکته کنند. تمرکز بر بهینه سازی دارایی های متعلق به شما یک استراتژی یکپارچه ارائه می دهد که به موارد زیر می پردازد:

  1. سهم بازار – مالکیت کل فضای جستجوی دیجیتال. رویکرد اول دارایی، به طور کلی، کل اقتصاد توجه را در نظر می گیرد. با یادگیری آنچه که مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند، شروع کنید، سپس محتوا و نقاط لمسی مصرف‌کننده را ایجاد کنید تا از طریق جستجو بیشتر با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کنید.
  2. کنترل روایت – مالکیت واقعی داستان برند شما. حفظ توجه و سهم بازار بسیار مهم است، اما گفتن داستان درست و محافظت از روایت برند شما به همان اندازه مهم است.

وقتی سایت‌های بررسی پیشنهادات مختلفی را پوشش می‌دهند، ادعاها و مطالب را از هر کجا که این اطلاعات به آسانی در دسترس است، تهیه می‌کنند، و این همیشه داستان ترجیحی یک برند نیست. برندهایی که دارایی لازم برای ارائه آن اطلاعات را ندارند و آن را به طور مداوم در دارایی های دیجیتال خود انجام می دهند، توانایی تأثیرگذاری بر روایت بررسی های کارشناسان را از دست می دهند.

هاب های محتوا و سایت های رسانه ای همگی بد نیستند و اغلب محتوای مثبتی را برای برندها نیز منتشر می کنند. مسئله این است که حتی زمانی که پوشش خوب باشد، خود برند اعتماد مستقیم رو به رشد با مخاطبان خود را از دست می دهد.

سایت های وابسته: سهم بازار

اگرچه همه چیز وارونه نیست. شرکت‌های وابسته برای فهرست‌ها پول می‌گیرند، هزینه‌های فروش را دریافت می‌کنند و توجه را می‌دزدند، زیرا تمایل دارند در جستجو رتبه‌بندی خوبی داشته باشند. کاربران اغلب به آنها اعتماد دارند زیرا آنها بی طرف یا مستقل به نظر می رسند.

برندها در واقع نه “مالک” حساب های رسانه های اجتماعی خود هستند و نه دنبال کنندگانی که جمع می کنند. این پروفایل ها، بر خلاف یک سایت یا وبلاگ شرکتی، تحت تعدیل پلت فرم هستند.

رقبای منطقه خاکستری معمولاً وبلاگ ها یا مراکز محتوایی هستند که متعلق به برندهای بزرگی هستند که در مجاورت برند شما هستند. پیشنهادات آنها در مسیر شما نیست، اما فضای اطلاعاتی آنها با فضای شما متقاطع است – همچنین به عنوان مناطق خاکستری محتوا شناخته می شود. به همین دلیل، رقبای منطقه خاکستری در درجه اول بر سهم بازار آنلاین تأثیر می گذارند.

اولین قدم این است که بفهمید واقعاً با چه کسی رقابت آنلاین دارید. در سراسر دسته‌های دزدان دریایی – رقابت منطقه خاکستری، مراکز محتوا و ناشران، سایت‌های وابسته، رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های بررسی – برندها باید چشم‌انداز دیجیتالی خود را بررسی کنند تا شناسایی کنند چه کسی توجه مصرف‌کنندگان را می‌دزدد.

بخوانید:   رزمایش سایبری پلیس توکیو در آستانه نشست گروه ۷

با شناسایی رقبای منطقه خاکستری و رویکردی جامع برای حمله به مناطق خاکستری، یک برند می تواند بر فضا تسلط داشته باشد، در اوایل سفر خود با مخاطبان اعتماد ایجاد کند و زمانی که مصرف کنندگان به ناچار پیشنهاد خاص آن برند را در نظر می گیرند، در سرلوحه کار قرار بگیرند.

بازاریابان وابسته و مراکز محتوا اغلب یکسان هستند، اما روش‌های منحصر به فردی وجود دارد که رویکرد اول دارایی با شرکت‌های وابسته برخورد می‌کند. تفاوت این است که شرکت‌های وابسته واقعاً می‌توانند ارزشی برای برندها ایجاد کنند، کلیک‌ها را به صفحات معاملاتی فشار دهند و پیشنهادات برند را ارائه دهند.

دزدان دریایی برند – رقبای غیر سنتی که داستان شما را ربوده و توجه مصرف کننده را می دزدند – یک مشکل هستند. اما می توان با آنها مقابله کرد، یا با برتری دادن به آنها یا ورق زدن اسکریپت و استفاده از آنها به نفع خود.

با داشتن یک شبکه دارایی کاملاً بهینه، نام تجاری شما می‌تواند جزئیات، ادعاها و روایت‌های ثابت و غنی در مورد محصولات و خدمات شما ارائه دهد. اگر هر دارایی که یک بازبین احتمالی از آن بازدید می‌کند، تجربه استثنایی و اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهد، دقت را تضمین می‌کند و می‌تواند مرور را در یک نور مثبت رنگ آمیزی کند.

ایجاد یک تجربه شگفت‌انگیز که به طور مداوم در املاک دیجیتال شما ارزشی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند، می‌تواند نظرات منفی شدید را کاهش دهد. اگر یک مشتری ناراضی پس از خرید برای کمک بخواهد، دارایی‌های شما ارزش درخواستی را ارائه می‌کند و آن لحظه کوچک مثبت ممکن است رتبه ۲ ستاره را به ۳ ستاره برساند.

تفاوت این است که این شامل سایت‌های رسانه‌ای می‌شود، و این بدان معناست که کنترل روایت وارد عمل می‌شود. سایت‌های رسانه‌ای که اعتماد گسترده‌ای را به خود جلب می‌کنند، می‌توانند به راحتی داستان یک برند را از مسیر خارج کنند، به شهرت آسیب برسانند و مشکلات طولانی‌مدت ایجاد کنند.

غیرقابل کنترل بودن پلتفرم های بررسی کاربران یک واقعیت واقعی است، اما دارایی های متعلق به آنها می تواند به دستیابی به رتبه بندی کلی بهتر در پلتفرم ها کمک کند.

برای مثال، بانک آمریکا ممکن است منابع کاهش توجه زیر را شناسایی کند:

  • مسابقات منطقه خاکستری: Allstate، autotrader.com، realtor.com
  • مراکز محتوا: bloomberg.com، reuters.com، marketwatch.com، investopedia.com، thecollegeinvestor.com، financebuzz.com، wallethacks.com
  • شرکت های وابسته: nerdwallet.com، thepennyhoarder.com
  • اجتماعی: @HumphreyTalks در TikTok، @mrmoneymustache در توییتر، r/finance، r/banking، r/personalfinance در Reddit
  • بررسی ها: depozitaccounts.com، bankrate.com، customersreports.org، money.usnews.com، wallethub.com

یک وبلاگ کاملاً بهینه شده محتوای ثابت و با ارزشی را تولید می کند که توسط داده های هدف جستجو تامین می شود. این مکان را برای حل مشکلات مخاطب فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا در آگاهی از مرحله تحقیق پیشرفت کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد داستان خود را بگویید و روایت برند خود را دیکته کنید – وقتی درست انجام شود، می‌تواند از سایت‌های رسانه‌ای بزرگ پیشی بگیرد.

راه حل بهینه سازی دارایی از یکی از قدرتمندترین دارایی های متعلق به برند شما – وبلاگ شما – استفاده می کند و آن را به مرکز محتوای تحت کنترل برند شما تبدیل می کند.

رسانه های اجتماعی شامل تمام پلتفرم ها (یوتیوب، توییتر و غیره)، کاربران اجتماعی و تأثیرگذارانی است که در آن شبکه های مختلف پست می کنند.