25 آگوست 2021 | ارسال شده توسط لیراز پستان
درک اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند و برای چه کسانی محتوا می نویسید بسیار مهم است. شناخت شخصیت مشتریان به شما کمک می کند تا برای انواع خاصی از افراد که پتانسیل تبدیل شدن به بازدیدکنندگان یا خریداران دائمی سایت شما را دارند محتوا بسازید.
در حال حاضر، شما باید از قدرت سئو در هنگام اتصال به استراتژی بازاریابی محتوای خود آگاه باشید. وقتی سئوی خود را درست انجام دهید، مانند اتصال خانه خود به شبکه برق است. چراغ ها شروع به سوختن می کنند و لوازم شما شروع به کار می کنند. بدون استراتژی توزیع محتوا، سایت شما شبیه شهر ارواح خواهد بود.
پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا به راحتی محتوایی را ایجاد کنید که گوگل آن را با کیفیت بالا و مرتبط با مخاطبان شما می داند.
من در طول مسیر به منابعی پیوند خواهم زد تا به شما کمک کنم.
این بدان معناست که با بهینه سازی محتوای خود برای سئو، با مخاطبان خود کار خواهید کرد و نه علیه آن.
روزها و هفته ها می گذرند، و تنها چیزی که شما برای خرکاری و اشتیاق غیرقابل توقف خود دارید، فقط یک پست وبلاگ کاملاً نوشته شده است که گرد و غبار سایبری را در گوشه ای از فهرست گوگل جمع می کند.
هیچ چی.
ارتباط.
اکنون، بیایید ببینیم که چگونه می توانید شروع به ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای SEO خود کنید.
بنابراین، به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگ برتر ایجاد کنید. بعداً باید چه چیزی را ببینند؟ شاید بتوانید یک پیوند داخلی به مرحله بعدی سفر خریدار اضافه کنید.
برای رسیدن به این هدف، باید سعی کنید سفر خریدار خود را درک کنید و آن را به محتوای خود ترسیم کنید. به عبارت دیگر، چه نوع محتوایی توجه آنها را جلب خواهد کرد؟ وقتی توجه آنها را جلب کردید، چه نوع محتوایی به آنها کمک می کند تا به سمت تصمیم خرید حرکت کنند؟ به چه محتوایی نیاز دارید تا آنها را برای خرید جذب کنید؟
اکنون با ارزش به اصطلاح ازدواج بین سئو و بازاریابی محتوا آشنا شده اید و مزایایی را که می توانید از آن به دست آورید، می دانید. گام بعدی یادگیری نحوه ایجاد یک شاهکار با استفاده از استراتژی محتوای SEO است.
همچنین جنبه دیگری از تجربه کاربری که باید روی آن تمرکز کنید سرعت سایت است. هیچ چیز به اندازه یک سایت بسیار کند، مخاطبان شما را دور نمی کند.
روش کار این است که کاربران در حال جستجوی یک عبارت یا کلمه کلیدی خاص به صورت آنلاین هستند و محتوای بهینه شده برای موتور جستجوی شما در نتیجه جستجوی آنها نشان داده می شود. با حضور در این جستجوها، محتوای شما به طور یکپارچه وارد گفتگو در سر مخاطبان شما می شود.
قدم بعدی این است که تازه شروع کنید. امیدوارم منابعی که در این پست به آنها پیوند داده ام به شما در این راه کمک کند. با این حال، موثرترین راه برای یادگیری سئو، پرش و آزمایش است.
از سوی دیگر، مخاطبان رسانههای اجتماعی به ویدیوهای گربهها (یا هر کار دیگری که مردم در رسانههای اجتماعی انجام میدهند) نگاه میکنند. آنها فعالانه به دنبال پاسخ برای سؤالات خود نیستند. با ارائه محتوای خود در رسانه های اجتماعی، در اصل مخاطب خود را قطع می کنید.
در اینجا چند نکته سئو برای شروع بهینه سازی سئو وجود دارد. با این حال، برای تسلط واقعی بر سئو، باید بیشتر از این پست وبلاگ بخوانید.
مزیت این استراتژی این است که وقتی مشتری آماده خرید است، از قبل با برند شما رابطه دارد. علاوه بر این، برند اعتماد و اقتدار را ایجاد کرده است که عناصر ضروری در فروش است.
چالش بازاریابی محتوا
این به این معنی است که درک چگونگی ایجاد محتوای مرتبط با نگاه کردن به محتوای با رتبه برتر و ایجاد چیزی بهتر و مفیدتر.
ارائه محتوای ارزشمندی که به درستی با کلمات کلیدی هدف و بک لینک های با کیفیت بالا بهینه سازی کرده اید، به کسب و کار شما کمک می کند تا به جایگاه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل دست یابد. در مورد کسب و کارهای کوچک، این یک راه عالی برای جذب موفقیت آمیز مخاطبان هدف شما است.
متقاعد؟
برای انجام موثر این کار، باید مجموعهای از محتوا را ارائه دهید تا بازدیدکنندگان خود را از طریق بخشهای مختلف دعوت کنید تا زمانی که از اشتراک در لیست ایمیل شما، علامتگذاری وبسایت یا خرید راضی شوند.
محتوای شما باید با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد. اکنون، دستیابی به ارتباط نسبتاً آسان است. به سادگی کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و ببینید که در حال حاضر چه رتبه ای دارد. گوگل محتوایی را که بیشترین ارتباط را با عبارت جستجوی کاربر میداند در بالای نتایج جستجو رتبهبندی میکند.
بنابراین، ایجاد محتوای جذاب نوشته شده در صورتی که مورد توجه عموم قرار نگیرد، چه فایده ای دارد؟ خوب، به طور وحشیانه ای صادق باشیم – اصلاً فایده ای ندارد. متن فوق العاده نوشته شده باید دیده شود و اغلب. اما، موتورهای جستجو مانند قضات نهایی عمل می کنند که تصمیم می گیرند کدام محتوا زنده بماند و کدامیک به راحتی نادیده گرفته شود. این بدان معناست که وقتی در مورد محتوای دیجیتال صحبت می کنیم، مهارت های برجسته نوشتن کافی نیست.
مزیت دیگری که کاملاً با تولید سرنخ مطابقت دارد، آگاهی از برند است. هر چه سهم صدای ارگانیک شما برای کلمات کلیدی خاصی که به کسب و کار شما پیوند دارند بیشتر باشد، مشتری شانس بیشتری برای شناسایی محتوای منحصر به فرد شما در موتورهای جستجوی Google دارد.
هنگامی که دید موتورهای جستجو را افزایش دادید، می توانید کمی استراحت کنید زیرا کسب و کار شما ترافیک ارگانیک برای مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.
برای ارائه محتوایی که در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، باید بک لینک هایی داشته باشید که بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت کند. هرچه پیوندهای جالب تری از منابع با کیفیت بالا وارد کنید، ممکن است رتبه بالاتری کسب کنید. البته عبارت موثر در اینجا “کیفیت بالا” است. پیوندها به دایرکتوری های وب سایت با کیفیت پایین که برای ایجاد لینک ایجاد شده اند مربوط به گذشته هستند و در دراز مدت به کسب و کار شما کمکی نمی کنند.
سئو، بهترین ابزار توزیع محتوا
اتصال فوری
اما اول…
بازاریابی محتوا چیست؟
شناخت مخاطبانتان همچنین به شما کمک می کند محتوای منحصر به فردی بنویسید که برای مراحل مختلف سفر خریدار طراحی شده است. به عنوان مثال، محتوای طراحی شده برای مرحله خریدار باید ساختار متفاوتی نسبت به محتوا در مرحله آگاهی داشته باشد. انواع مختلف محتوا اهداف متفاوتی دارند و باید به روش های منحصر به فردی ارزیابی شوند.
شما ساعت های بی شماری را صرف انجام تحقیقات جامع و نوشتن یک پست وبلاگ جذاب کرده اید. همتایان و ناظران شما محتوای شما را دوست دارند.
بهترین راه برای انجام این کار این است که سئو و بازاریابی محتوا با هم کار کنند. بین بازاریابی محتوا و سئو رابطه همزیستی وجود دارد.
بازاریابی محتوا یک راه قدرتمند برای فروش است.
ایجاد بک لینک با کیفیت بالا
امروزه، در این عصر فناوری مدرن، داشتن یک وب سایت مملو از کلمات کلیدی مختلف کافی نیست. شما باید کلمات کلیدی را به طور طبیعی بگنجانید و به آنها اجازه دهید در کل طول محتوا برقصند.
تجزیه و تحلیل SERP را برای ارتباط محتوا انجام دهید
کشف کلمات کلیدی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر از محتوای شما در SERP بسیار مهم است. برای این منظور، انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بررسی اینکه رقبای شما از چه نوع کلمات کلیدی برای رتبه بالاتر در گوگل استفاده می کنند، واقعاً ضروری است. همچنین باید روی معیارهای تحقیق کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید.

شما پست وبلاگ خود را با اطمینان آپلود و منتشر می کنید، منتظر ترافیک می مانید و…
با گزارش Rank Ranger Share of Voice به راحتی می توانید سهم ارگانیک صدای خود را ردیابی کنید. این گزارش برای نشان دادن میزان سهم بازار سایت شما در مقایسه با رقبای شما طراحی شده است. به آن مانند یک نمای بزرگ از رتبه بندی خود فکر کنید.
اینو تصور کن…
اگرچه راه های زیادی برای ارائه محتوای شما در مقابل مخاطبان هدف وجود دارد، سئو یک مزیت استراتژیک بزرگ نسبت به کانال های دیگر دارد. همانطور که در بالا ذکر کردم، این نوعی بازاریابی موتور جستجو است. این بدان معناست که با ایجاد محتوای سئو، به افرادی که در جستجوی پاسخ سوالات هستند کمک می کنید.
==> سه راه برای ایجاد محتوای خبرساز که لینک ها را به دست می آورد را کشف کنید
چگونه محتوا و سئو با هم کار می کنند
به عبارت دیگر، آنها یک مخاطب درگیر هستند و فعالانه به دنبال محتوایی مانند شما هستند. با بهینه سازی سئوی خود، با ارائه محتوای خود به عنوان پاسخی که به دنبال آن هستند، به آنها کمک می کنید.
بازاریابی محتوا یک استراتژی محتوای دیجیتال است که در آن بازاریاب محتوایی را ایجاد می کند که برای تعامل با کاربران خود در طی مراحل قبل از آماده شدن برای خرید طراحی شده است. این می تواند شامل محتوایی باشد که برای پاسخ به سؤالات رایج مشتریان بالقوه طراحی شده است یا حتی محتوایی که برای سرگرمی طراحی شده است. هدف از تولید محتوا ایجاد علاقه و تعامل با مخاطبان بسیار هدفمند است.
به عبارت دیگر، سایت خود را مفید و برای پیمایش آسان کنید.
با این حال، فقط تولید محتوا بدون استراتژی توزیع مناسب کاملاً بی اثر است.
بنابراین، بازاریابی دیجیتال خوب به معنای چیزی بیش از نوشتن خوب است. این مانند ازدواج بین سئو و بازاریابی محتوا است. اگر با سه نوع سئو آشنا شوید، به راحتی می توانید درک کنید که سئو و بازاریابی محتوا چگونه با هم کار می کنند:
- سئو روی صفحه، که به محتوای (اینفوگرافیک، ویدئو، وبلاگ و غیره) در سایت شما اشاره دارد. این نیاز به بهینه سازی و تحقیق کلمات کلیدی دارد.
- سئو فنی به عناصر غیر محتوایی که در وب سایت خود دارید اشاره دارد. این به معنای مواردی مانند بهینه سازی موبایل و بهینه سازی سرعت سایت است.
- سئوی خارج از صفحه به کار مشترک وب سایت شما با سایر سایت های آنلاین، معمولاً از طریق بک لینک اشاره دارد. اما شما باید همه آنها را ترکیب کنید تا رتبه بالاتری در پست آنلاین داشته باشید.
مزایای سئو برای استراتژی محتوای شما