اکنون شما با موفقیت یک تبلیغ برای یک مشتری جدید ارائه کرده اید، آنها را ترغیب کرده اید که از داده های خود صرف نظر کنند و آن اطلاعات را جمع آوری کرده اید تا دوباره برای آنها بازاریابی کنید.
علاوه بر این، هنگامی که خریدارانی که برای اولین بار اقدام به تبدیل میکنند، از طریق کمپین تکرار خریدار در آینده به آنها خدمات داده میشود.
اجرای مشوق
من ترجیح میدهم در سطح کمپین بخشبندی کنم (برای حداکثر عملکرد لازم است)، اما میتوان آن را در سطح گروه تبلیغاتی نیز انجام داد. بنابراین به خاطر این توضیح، این کار را در سطح کمپین انجام خواهیم داد.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشتریان قبلی و فعلی خود را به لیست مخاطبان فعال جدا کنید و LTV آنها را شناسایی کنید.
آگهی تشویقی باید تبلیغاتی را منعکس کند، فقط با مشتریانی که برای اولین بار از کار افتاده یا اولین بار هستند به اشتراک گذاشته شود تا آنها را ترغیب کند که یک بار از شما خرید کنند (قبل از اینکه آنها را با ایمیل شکار کنید).
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/how-to-use-incentives-in-your-ppc-ads-to-drive-more-sales-406621
من توصیه نمیکنم که با انگیزهای که دارید، برنده شوید، اما اگر به دلیل قیمتتان برنده نمیشوید و تجربه کاربری آن بیمصرف است (از یک نوجوان 13 ساله بخواهید در سایت بررسی کند، آنها بیجهت به شما بیرحمانه میشوند. صداقت از اینکه چقدر بد است)، آن را واقعاً ارزشش را داشته باشد.
وقتی همه چیز هزینه بیشتری دارد، فروش سخت تر می شود. به خصوص اگر ارزان ترین گزینه نیستید، یا بدتر از آن، وب سایت شما برای تشویق خرید ایده آل نیست.
نکته کلیدی که باید روی آن تمرکز کرد این است که در حالی که دو کمپین یکسان به نظر می رسند، در واقع تبلیغات را به مخاطبان متفاوت و غیر همپوشانی نشان می دهند. این اجازه می دهد تا خلاقیت منحصر به فرد نیز به هر مخاطب ارائه شود.
علاوه بر این، من طرفدار ایجاد لیست مخاطبانی از افرادی هستم که خرید خود را در سایت انجام دادهاند (از همان مدت زمانی که شما برای آپلود CRM استفاده میکنید استفاده کنید)، که این امکان را میدهد که اساساً مانند یک لیست پویا بازیافت عمل کند. (درست مانند پست کوارتربک نیویورک جتز، یک نقش دائما در حال چرخش و بازسازی با طول عمر دو فصل قبل از اینکه بازیکن از آن حذف شود و یک نقش جدید به آن اضافه شود.)
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.