این پست به موضوعی میپردازد که دو سال پیش در سخنرانیام در MozCon در مورد آن بحث کردم: من معتقدم که زمان زیادی که صرف تحقیقات کلمات کلیدی میشود اساساً تلف میشود.
اشتباه نکنید – تحقیق کلمات کلیدی، البته، مهم است. SEO و کسب و کارها از تحقیقات کلمات کلیدی استفاده می کنند تا تصمیم بگیرند کدام بخش از کسب و کار خود را در اولویت قرار دهند، نتایج فعالیت های خود را پیش بینی کنند، فرصت های احتمالی را برای گسترش ارزیابی کنند، و البته برای نوشتن برچسب عنوان، کپی رایترهای مختصر، یا شرکت در سایر فعالیت های تاکتیکی. . نکته این است که اگر به یک مشاور غیر سئو – شاید یک مشاور مدیریت – برای این سطح از بینش استراتژیک پول میدادید، هزینه زیادی خواهید پرداخت و با دقت گوش میکردید.
و با این حال، در مشاغل سئو، تحقیق کلمات کلیدی کاری است که به احتمال زیاد به جوانترین عضو تیم واگذار میشود. این کار غرغر محسوب می شود. این خسته کننده، خسته کننده، تکراری و آسان است – بنابراین ما فکر می کنیم. من این را می دانم زیرا من به عنوان یک کارشناس ارشد SEO بارها این فرض (اشتباه) را مطرح کرده ام و در اوایل کارم درگیر آن “کار غرغر” بودم.
من فکر می کنم سه راه اصلی وجود دارد که ما آن چیزی را که باید یک تفکر استراتژیک درگیر باشد به کسل کننده تبدیل کنیم. من آنها را در زیر پوشش خواهم داد، به همراه اینکه به جای آن روی چه چیزی تمرکز کنیم.
منبع: https://moz.com/blog/how-to-do-better-keyword-research