با این حال، t همچنین به این معنی است که تمام محتوایی که کسب و کار شما منتشر می کند باید الگوریتمی را در ذهن داشته باشد تا مطمئن شود که معیارهای گوگل را برآورده می کند و بنابراین ترافیک ایجاد می کند.
الگوریتم EEAT اساسا به حفظ محتوای اصلی، دقیق، صادقانه و مفید در دسترس مصرف کنندگان کمک می کند.
اگر محتوایی که تولید میکنید دقیق نباشد و در واقع پاسخ یا راهحلی را در اختیار مصرفکنندگان قرار ندهد، طبیعتاً کیفیت صفحه وب شما کاهش مییابد.
این مفهوم برگرفته از دستورالعملهای رتبهبندی کیفیت جستجوی گوگل است و پس از بهروزرسانی Medic در آگوست ۲۰۱۸ به خوبی شناخته شد.
امانتداری هم همین نوع است. گوگل بررسی می کند که محتوا، سازنده و وب سایت شما در مقایسه با محتوا چقدر قابل اعتماد هستند.
بنابراین، مثلاً بگوییم کسبوکار شما در مورد مدلسازی مجدد آشپزخانه است و شما یک وبلاگ در مورد لولهکشی راهاندازی کردهاید، گوگل میخواهد اعتبار صفحه وب شما را در برابر محتوا بررسی کند.
بیایید آن را تجزیه کنیم تا بهتر بفهمیم.
تخصص به این معنی است که گوگل به دنبال سطحی از تخصص در محتوا است.
معیارهای EEAT
معیار EEAT یک آناگرام است که مخفف الگوریتمی است که Google برای رتبهبندی محتوایی که شما منتشر میکنید و کیفیت صفحه وب استفاده میکند.به عنوان مثال، برای راهاندازی یک وبسایت و شروع نوشتن در مورد موضوعی که انتخاب میکنید، نیازی به داشتن هیچ نوع صلاحیتی ندارید، و این میتواند برای مصرفکنندگانی که در معرض خطر دیدن محتوای گمراهکننده هستند، آسیبرسان باشد.
تجربه عامل مهمی به محتوای شما میافزاید که میتواند مقاله یا وبلاگ شما را از نظر مفید بودن و اصالت آن ارزیابی کند.
که مصرف کنندگان بر اساس آنچه نتایج جستجوی آنها پیدا می کند، تصمیمات بزرگ می گیرند. بنابراین، محتوای شما بیش از همه باید صحیح و مفید باشد.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/why-content-is-important/
این، البته، یک چیز مثبت است زیرا به مصرف کنندگان کمک می کند دقیقاً آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
با این حال، این یک چیز مهم را به ما نشان می دهد:
اقتدار به اعتبار خالق اصلی محتوا، خود محتوا و وب سایت ارائه دهنده آن است.
تجربه.
تجربه و تخصص.
اقتدار.
امانت.