بر اساس یک پست وبلاگ منتشر شده همراه با گزارش درآمد سه ماهه اول این شرکت، این همکاری چند ساله، آمازون را به اولین شریک تبلیغاتی شخص ثالث در Pinterest تبدیل می کند.
با استفاده از قابلیتهای تبلیغاتی قوی آمازون و پایگاه کاربران بزرگ Pinterest، تبلیغکنندگان میتوانند به طور بالقوه به نرخ تبدیل بالاتر و افزایش بازده هزینههای تبلیغاتی دست یابند و برندهای خود را برای موفقیت در یک چشمانداز دیجیتال پویا قرار دهند.
منبع: https://searchengineland.com/pinterest-and-amazon-team-up-for-multi-year-ads-partnership-399220
تو عمیق تر در مورد مشارکت بیشتر بخوانید وبلاگ پینترست.
آنچه پینترست می گوید. در یک پست وبلاگ، Pinterest گفت:
جدول زمانی. ادغام تبلیغات آمازون طی چندین فصل اجرا خواهد شد، بدون هیچ جزئیات خاصی در مورد محل تبلیغات یا پیش بینی درآمد کوتاه مدت. پینترست انتظار ندارد تا سال آینده تأثیر قابل توجهی بر درآمد خود داشته باشد.
چگونه کار می کند. هنگامی که کاربران پینترست با تبلیغ آمازون مواجه می شوند، برای تکمیل خرید خود به وب سایت آمازون هدایت می شوند.
پینترست به تازگی از همکاری تبلیغاتی قابل توجهی با آمازون خبر داده است.
دور شدن از ابزارهای سازنده و خرید کردن. برخی از ابتکارات متمرکز بر سازندگان که اخیراً معرفی شدند، قبل از عملکرد ناامیدکننده درآمد Pinterest در سه ماهه قبل، کاهش یافتند.
بیل ریدی، مدیر عامل Pinterest گفت: “این همکاری نقطه عطفی به برندهای بزرگی که در حال حاضر در پلتفرم هستند اضافه می کند و جامعیت بیشتر، قابلیت خرید، و بهترین تجربه خرید در کلاس را برای کاربران، همراه با عملکرد بیشتر برای برندها و تبلیغ کنندگان فراهم می کند.” . “این با هدف ما برای خرید هر پین مطابقت دارد، به طوری که ما بتوانیم تا حد امکان کاربران را قادر به تحقق رویاهای خود کنیم.”