پایگاه دانش سئوجم

هزینه کردن ماهانه بر روی سئو برای سایت هایی که دارای کلمات رقابتی هستند و یا سایت هایی که در یک یا دو کلمه کلیدی در صفحه اول قرار دارند و قصد دارند در سایر کلمات کلیدی نیز آرام آرام در صفحه اول قرار گیرند نیز بسیار مناسب سایت linkoor است. دی ایندکس کردن راهکاری است برای صاحبان وبسایت که یک صفحه وب را از موتور جستجو حذف کنند. اکنون که نقشه سایت را با جزئیات مورد نظر و مطلوب خود ایجاد کرده اید، وقت آن است که آن را در وب سایت خود آپلود کنید. اگر تاریخ تغییر پستی جدیدتر از آخرین باری است که ایندکس شده است، گوگل می تواند دوباره آن را فهرست کند و نتایج خود را با تغییرات مطابقت دهد. با این حال تجربه به ما، درک خوبی از آنچه برای کسب نتایج برتر در صفحه نتایج جستجو( SERP )، لازم است، داده است. یکی از مهم ترین نشانه های یک محتوا که دارای کیفیت است، اشتراک بسیار آن محتوا در شبکه های اجتماعی است. برندینگ حوزه شما را قویتر خواهد کرد و برای مشتری یک عامل تاثیرگذار است. سلیقه مخاطب تغییر کرده است و دیگر هر حرفی را بسادگی نمیپذیرد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در سئو خارجی، سیگنال های اجتماعی مانند لایک و اشتراک گذاری است.

یکی از تکنیک های کارآمد در بازاریابی استفاده از موشن گرافیک است و اکثر برندها برای معرفی محصولات خود از موشن گرافیک در شبکه های مختلف اجتماعی استفاده می کنند. مزیت این کار این است که گوگل به شما خطاهای فایل نقشه ی سایت، اندیس ها و داده های آماری دیگر را نشان خواهد داد که این داده ها برای شما به عنوان یک وب مستر می تواند بسیار کارآمد باشد. دریافت آخرین نسخه به این معنی است که سایت شما همیشه تا حد امکان سریع، کارآمد و بهینه خواهد بود. بجای این کار می توانید URL صفحه ی نقشه ی سایتتان را در فایل robots.txt وارد نمایید. مکان ثبت شده شما در نتایج گوگل (حالت دسکتاپ) به صورت مشخص همراه با تصویر در صفحه اول نمایش داده می شود. مکان ثبت شده شما در نتایج گوگل (حالت موبایل) در ابتدا نمایش داده می شود. مکان شما در هر نقشه ای (مثلا نرم افزارهایی موبایل که دارای نقشه هستند مانند اسنپ و…) قابل مشاهده می شوند. اگرچه خزنده های موتورهای جستجو این اطلاعات را هنگام پیمایش سایت ها مورد استفاده قرار می دهند اما ممکن است سایتی که از مقدار “ساعتی” استفاده کرده است را با فرکانس کمتری(مثلا هر 12 ساعت) مورد پیمایش قرار دهد .

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال یک کسب و کار در یک محل خاص میگردید، مثلا در گوگل عبارت ” رستوران در شمال تهران” را سرچ میکنید. شاید مدیریت گوگل ریویو و جواب دادن به کاربران در گام نخست کمی زمان بر و مشکل باشد، ولی مطمئنا ارزش زمانی را که صرف می نمایید، خواهد داشت. صفحاتی که قبلا ایجاد کرده اید و پاک کرده اید، شاید یک لینک داخلی را به آن ارجاع داده باشید. تا به الان ایجاد فایل به صورت استاتیک و دستی بوده و هر دفعه با ایجاد تغییراتی در لینک های سایت می بایست فایل را به روزرسانی کنیم.

هدف اصلی کمپانی گوگل از انجام این عمل، نمایش بهتر نتایج با اولویت بندی کسب و کارها میباشد. با این حال توصیه می کنیم که نقشه ی سایتتان را با استفاده از Google Webmaster tools به گوگل ارسال نمایید. با این حال، همه تغییرات گوگل بزرگ نیستند. این موضوعی است که خیلی از متخصصین سئو هم میگویند اصلاً همچین چیزی نیست. در اصل موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات، نگاه ویژهای به محتوای قرار گرفته درون آنها دارند و با توجه به محتوا است که موضوع صفحات سایت را تشخیص میدهند و آن را برای کلمات کلیدی مرتبط رتبهبندی میکنند.

گوگل گزینه پولی هم دارد: سیستم تبلیغاتی گوگل (Google Ads) این امکان را میدهد تا با پرداخت پول به صدر نتایج جستجو قرار بگیرید. در این باره باید گفت که 86 درصد از افراد از این ابزار به منظور پیدا کردن محصولات و سرویس هایی که به آنها نیاز دارند، استفاده می نمایند. قبل از خرید، از هر 10 نفر، 9 نفر از مردم نظرات و نقدهای نوشته شده توسط سایر کاربران در مورد محصولات یک شرکت را میخوانند و سپس در خصوص خرید و یا عدم خرید آن محصول تصمیم گیری می نمایند. 58 درصد از کاربران به منظور یافتن شرکت های مختلف از تلفن هوشمند استفاده می نمایند. است. هزینه طراحی سایت شرکتی و یا سایر خدماتی که seoedu به مخاطبان خود ارائه می دهد در مقایسه با کیفیتی که این خدمات دارند کاملا مناسب است و افراد با خیالی آسوده می توانند به متخصصین این شرکت مراجعه نمایند.

URL صفحه. این URL باید با پروتکل(مانند http)شروع شود و با یک اسلش تمام شود. در سمت راست صفحه دکمه ای با عنوان add sitemap وجود دارد. سئو داخلی میتواند بازدیدکنندگان را جذب کند و سئو خارج از صفحه میتواند قدرت را افزایش دهد، اما اگر میخواهید شانسی برای رسیدن به جایگاه اول در صفحه یک گوگل داشته باشید، به سئو فنی نیز نیاز دارید. در حال حاضر برندهای زیادی از ویدیوها در صفحههای فرود و سایر صفحات دیگر وبسایتهای خود استفاده میکنند تا بازدیدکنندگان را درگیر خود کنند و در نهایت، آنها را متقاعد به خرید کنند. به هر صورت اگر می خواهید تعداد URL های بیش از 50000 تا را در نقشه ی سایت لیست کنید باید از یک نقشه ی سایت چندگانه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که مقدار این تگ تنها یک اشاره (hint) می باشد و نباید به عنوان دستور قلمداد شود. هر چند تاثیر این مورد کمتر از لوکال پک میباشد، ولی گوگل ریویو و گوگل مپ در رتبه بندی وب سایت ها طبق جستجوی محلی نیز تاثیر بسزایی خواهند داشت و تنوع، کیفیت و کمیت نظرات کاربران و همینطور سیگنالهای My Business ، شانس سایت شما جهت نمایش کسب و کارتان پس از لوکال پک را تا 14 درصد افزایش خواهد داد که این رقم باز هم بیشتر از تاثیر سیگنال های شبکه های اجتماعی خواهد بود و این بی نظیر است.

در این صورت، شانس شما برای حضور در نتایج جستجوی تصویری نیز افزایش مییابد. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است از مفهوم کلیدی یا کلمات LSI در طول محتوا استفاده کنید. در توضیحات alt تصویر دقت کنید؛ شما کلمه ی کلیدی مورد نظر خود را اضافه می کنید. به سادگی URL نقشه ی سایتتان را در اینجا اضافه نمایید و تمام. در صورتی که از یک Sitemap Index file استفاده می کنید نیازی نیست که تک تک سایت مپ ها را در اینجا وارد نمایید. تمام کاری که نیاز است انجام دهید این است که یک خط را به کد این فایل اضافه کنید. اغلب برند هایی که در این زمینه فعال بوده و از طریق Google Reviews تعامل زیاد تری با کاربران دارند هم نزد این موتور جستجو معتبرتر به حساب می آیند. در حقیقت پاسخ دادن به نظرات کاربران باعث افزایش اعتبار سایت شما نزد گوگل و کاربران خواهد شد و نشان خواهد داد برای آنها و نظرات شان ارزش قائل میباشید. بااینحال، کارهای ساده زیادی وجود دارد که میتوانید برای افزایش شانس رتبه سایت خود انجام دهید.

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! در واقع در آغاز هر سایتی باید از یک نقطه ای فعالیتش را شروع کند و امکان دارد ترافیک در ابتدا روی آن اصلاً وجود نداشته باشد و یا کم باشد. همین الان نیز بینگ یک موتور جستجوی کاربردی است. در واقع لوکال پک (Local Pack) قسمتی از نتایج جستجوی گوگل محسوب می شود که در آن، 3 کسب و کار برتر مرتبط با عبارت جستجو شده به وسیله شما عزیزان در زیر نقشه نمایش داده خواهد شد. 2. محتوا را طوری طراحی کنید که افراد آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و لینک بدهند. سپس ، می خواهید از لینک های داخلی هدف دار به صفحات با اولویت بالا در وب سایت خود استفاده کنید. در حقیقت امکان دارد این ارقام آنقدر ها هم وسوسه کننده به نظر نیاید، اما به مراتب تاثیر بالاتری در مقایسه با منشن ها، سوشیال سیگنال، نرخ پرش و مواردی از این دست خواهند داشت. می توانید این موارد را در قسمت معرفی نقشه سایت به گوگل که در زیر آورده شده است بررسی کنید. درصورتی که در مقاله قبلی همراه ما نبودید، میتوانید با استفاده از لینک زیر به مقاله دستیابی داشته و با مفهوم نقشه سایت آشنا شوید.

وحتی سایتی که با مقدار “سالانه” مشخص شده است را ممکن است هر چند ماه یک بار مورد اندیس گذاری قرار دهد. سئو سایت یا بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اقدامات برای دیده شدن صفحات یک وبسایت توسط کاربران و بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجوست. بر اساس بررسی های صورت پذیرفته به وسیله Moz، نقد ها و نظرات ثبت شده به وسیله کاربران، شانس دیده شدن کسب و کارها در لیست Local Pack را تا 13 درصد و ابزار Google My Business را تا 19 درصد افزایش خواهد داد. باعث بیشتر دیده شدن و در نتیجه فروش کسب و کار و سایت شما می شود.

با این وجود، هر کسب و کاری که در فضای مجازی فعالیت دارد، میبایست قادر باشد خود را با گوگل و سازوکار آن منطبق نماید. در این بین، Google Maps و Google Reviews از ابزارهای حائز اهمیتی به حساب می آیند که چناچه به صورت صحیح از آن ها استفاده نمایید، قادرید وضعیت سئو سایت و کسب و کار خود را به صورت چشمگیری بهبود دهید. هنگامی که وب سایت خود را در Google My Business ثبت می نمایید، گوگل طبق اطلاعات دریافتی از اینترنت شما، موقعیت کسب و کار شما عزیزان را به شکل خودکار الصاق می نماید. گوگل ابزاری پیشنهاد داده تا از طریق آن بتوانید به سادگی سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.

در ادامه چند راهکار ارائه می شود که می توانید با کمک آن ها شانس خود را برای قرارگرفتن در صدر لیست نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید. خدمات سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در طراحی و کدنویسی سایت و تدوین استراتژی محتوایی نظیر تولید محتوا و لینک سازی خارجی انجام می دهیم تا وبسایت جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب نموده و در پی آن باعث افزایش بازدیدکننده برای سایت شود. تولید محتوای سئو شده یکی از مهم ترین عوامل در کسب موفقیت نتایج جستجوی گوگل است. لازم به ذکر است که پاسخ این سوال واضح است: زیرا نظرات مشتریان شما منبعی مطمئن تر از اطلاعاتی میباشد که شما روی وب سایت کسب و کار خود قرار خواهید داد. در دوره سئو غیر حضوری تمام تلاش ما بر این است بدون کاهش کیفیت آموزش و بهره وری شما عزیزان در آرامش کامل و به صورت ویدئویی، وبینار و جلسات متعدد رفع اشکال و پرسش و پاسخ و تعریف پروژههای متعدد سئو سایت کلاس ها برگزار گردد . کلاس های آموزش خصوصی سئو به صورت حضوری در روزهای جمعه هفته برگزار می گردد. در حقیقت باید گفت که سلطه گوگل بر فضای وب، مسئله ای انکار نشدنی به حساب می آید.

معمولا، نظرات مشتریان در گوگل مپ نوعی از Online Social Proof یا همان مدارک اجتماعی آنلاین به منظور تایید شما به شمار آمده و توسط آن ها، تایید سایر اطلاعات موجود در فضای وب در مورد کسب و کارتان برای گوگل امکان پذیر خواهد شد. تجربه کاربری: گوگل از زمانی که به وجود آمده است در پی ایجاد فضای بهتر و راحت تری برای استفاده کاربران بوده است به همین جهت همواره الگوریتم هایی را انتشار می کند که زمینه این کار ایجاد شود. اشتباه نکنید، این اعتبار همان برندینگ نیست. راه های ارتباطی و اطلاعات مفید و خلاصه را در همان ابتدا به کاربر نشان میدهد. مثلاً می توانید در این جدول راه های مختلف برای: سئو on-page، سئو off-page، سئو کلاه سیاه، استراتژی محتوا و غیره را قرار دهید. در این ویدئو با سومین فعالیت یعنی سئو یا بهینهسازی موتورهای جستجو آشنا میشویم. الگوریتم های رتبه بندی با گذشت زمان پیچیده تر شده اند، به همین دلیل است که باید به هر قیمتی از روشهای کلاه سیاه خودداری کنید. اسناد فنی ما در مورد نقشه های سایت XML به روز شده است تا همه تغییرات را منعکس کند.