فراتر از توسعه دارایی ها و محتوای کاملاً جدید، مطالبی که قبلاً انتخاب شده اند باید تکرار شوند تا تا حد امکان بهینه شوند. محتوای قدیمی و قدیمی همیشه باید تکامل یابد و استفاده روزافزون و پیچیدگی هوش مصنوعی عامل اصلی این تکامل خواهد بود. با گذشت زمان مشخص میشود که هوش مصنوعی چگونه از تازگی و ارتباط محتوای دیجیتال برای اطلاعرسانی پاسخهای خود استفاده میکند و این برای دفاع از شهرت چه معنایی دارد.
آینده هوش مصنوعی
موجودیت ها به محتوایی نیاز دارند که در جستجوی سنتی رتبه بندی کند، آنها همچنین به محتوا برای ابزارهای هوش مصنوعی نیاز دارند – اغلب اینها یکی هستند. اما تنوع بیشتر در محتوای کنترل شده کلیدی است زیرا این ویژگی های موتور جستجوی نسل بعدی شروع به تغییر چشم انداز می کنند.
هوش مصنوعی به عنوان سازنده/ناشر محتوا
هوش مصنوعی مولد، ابزار یادگیری ماشینی برای ایجاد انواع محتوای دیجیتال از هنر تا پست های کامل وبلاگ، به سرعت به عنوان یکی از پرطرفدارترین فضاها در فناوری ظاهر شد. از چت ربات های مانند ChatGPT و گوگل بارد در موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی کامل شود (بینگ چت، تجربه مولد جستجوی گوگل)، ما هنوز در همان ابتدای سفر هوش مصنوعی هستیم.
با توجه به اختلالات و نوآوریهای هوش مصنوعی، ما دیدگاه خود را در مورد آن به اشتراک میگذاریم و اینکه چرا استراتژی بهینهسازی داراییهای متعلق به اکنون بسیار مهم است، بهویژه در زمینه مدیریت شهرت برند.
تاثیر هوش مصنوعی بر مدیریت شهرت
دفاع از الان باید شروع شود. نتایج ضعیف در جستجو منجر به نتایج ضعیف در ابزارهای هوش مصنوعی مولد می شود و آسیب به روایت ترجیحی همچنان پیچیده خواهد شد.
آیا برندهای برجسته و چهره های عمومی برای صعود هوش مصنوعی آماده خواهند بود؟
مدیریت شهرت در چشم انداز هوش مصنوعی
با در نظر گرفتن هوش مصنوعی، شخصیتهای عمومی باید مجموعهای از داراییهای متعلق به خود را جمع آوری کنند که پر از جزئیات بیوگرافی، بشردوستانه، واقعی و دارای موقعیت مثبت است. برندها، سازمان ها و سایر نهادها باید اقدامات مشابهی انجام دهند.
این آینده هوش مصنوعی مستلزم آن است که برندها و شخصیت های عمومی اقدامات لازم را برای جلوگیری از فرسایش و آسیب شهرت انجام دهند. در حال حاضر بهترین دفاع یک حمله قوی است.
منبع: https://terakeet.com/blog/generative-ai-reputation-management/
امتیاز کلیدی
- هوش مصنوعی یک نوآوری بزرگ است که نحوه تفکر ما را در مورد محتوای دیجیتال، بازاریابی و آینده مدیریت شهرت و دفاع تغییر می دهد.
- برندهای ناآماده و چهره های عمومی با خطر فرسایش شهرت و از دست دادن کنترل روایت مواجه خواهند شد زیرا هوش مصنوعی نقش پیشرو در ایجاد محتوا و جستجوی ارگانیک را ایفا می کند.
- برندهای برجسته و شخصیتهای عمومی باید شبکهای از داراییهای متعلق به خود را ایجاد کنند که بهمنظور برآورده کردن خواستههای هوش مصنوعی برای افزایش عمق محتوا، تنوع و تازگی ساخته شده باشد.
خواسته های مولد هوش مصنوعی و موتورهای جستجوی هوش مصنوعی برای اطلاعات جدید و به روز مستلزم آن است که شخصیت های عمومی و برندها دیوارهای دفاعی را در قالب محتوای عالی و دارایی های بهینه سازی شده بسازند. آموزش بعدی ChatGPT – هر زمان که ممکن باشد – خواسته های مشابهی دارد.
کاربران ChatGPT و Bard به طور فزاینده ای به هوش مصنوعی متنی روی می آورند تا محتوای منحصر به فردی برای انتشار در وبلاگ ها، هاب محتوا، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر تولید کنند. از آنجایی که هر دو ابزار با استفاده از دادههای آنلاین محتوا تولید میکنند، نتایج محتوای تألیف شده توسط هوش مصنوعی آنچه را که قبلاً در آنجا وجود دارد منعکس میکند.
افراد (و برندها) باید خطراتی را که هوش مصنوعی برای شهرت آنلاین و مناظر دیجیتالی آنها ایجاد می کند، شناسایی کنند. اطلاعات منسوخ، نادرست و مخرب باعث می شود که هوش مصنوعی بیشتر از همان اطلاعات خارج شود. استفاده گستردهتر از هوش مصنوعی و محدودیتهای فنی قبلی، خطاها و خطراتی را ایجاد میکند که میتواند به شهرت آسیب برساند. این پویاییهای جدید هوش مصنوعی آسیب احتمالی شهرت را در پی جنجالها و چرخههای اخبار منفی تقویت میکند.
درک منظر دیجیتال
چند مسئله:
- ابزارهایی مانند Bing و SGE برای چهرههای عمومی با حضور محدود آنلاین نتایج مولد ارائه نمیدهند.
- تا آموزش بعدی، ChatGPT با اطلاعات قدیمی گیر کرده است. این نمی تواند تحت تأثیر اشخاص ثالث قرار گیرد.
- اگر محتوای جدید و دقیقتر در دسترس نباشد، هوش مصنوعی مولد ممکن است اطلاعات قدیمی را به دست آورد.
- هوش مصنوعی مولد می تواند اشتباه کند – توهم یا ساختن اطلاعات، یا ادغام افراد با نام مشابه.
ساختن آن کنترل با:
درک تهدید
یک استراتژی دفاعی پیشگیرانه و جامع، ایجاد محتوای گسترده و عمیق را در اولویت قرار می دهد تا از تازگی، مرتبط بودن و چسبندگی روایت ترجیحی اطمینان حاصل شود. همانطور که در بالا توضیح داده شد، هوش مصنوعی خواسته های بیشتری را برای استراتژی ایجاد می کند و تنوع بیشتری از محتوا را درخواست می کند.
تنها راه برای آماده شدن برای رشد هوش مصنوعی مولد، ایجاد و بهینه سازی محتوای شهرت در دارایی ها و پلتفرم های اجتماعی است. این تضمین می کند که هوش مصنوعی متصل به اینترنت مانند SGE و Bing Chat به روایت ترجیحی دسترسی دارند. و این شانس را افزایش می دهد که محتوای مناسب برای شهرت در آموزش بعدی ChatGPT گنجانده شود. آماده بودن با این محتوا، کنترل بسیار مورد نیاز را بر داستان هایی که هوش مصنوعی در مورد افراد و برندها در آینده می گوید، نشان می دهد.
همانطور که هوش مصنوعی مولد در پیچیدگی، قابلیت استفاده و کاربرد برای تولید محتوا افزایش مییابد، شخصیتهای عمومی و برندهایی با داراییها و محتوای محدود در وب در تلاشهای دفاعی از شهرت خود با باد مخالف مواجه خواهند شد. مدیریت شهرت متکی به داشتن انبوهی از اطلاعات جاری و با منبع خوب در دسترس آنلاین است. این در حال حاضر با ظهور هوش مصنوعی مولد، که به محتوای بیشتری در افراد و سازمانهای مورد توجه نیاز دارد، حیاتیتر است.
موتور جستجوی جدید
پیمایش در آینده اجتناب ناپذیر هوش مصنوعی مستلزم رهبری نوآورانه توسط کارشناسان شهرت است. Terakeet در خط مقدم ایجاد ارتباطات معنادار و مدیریت روایت های ترجیحی از طریق محتوا باقی می ماند. ما فعالانه از هوش مصنوعی و تغییرات لرزهای که قرار است ایجاد کند، استفاده، آزمایش و مطالعه میکنیم.
هوش مصنوعی را به عنوان یک جمع کننده هوشمند که داستانی را روایت می کند، در نظر بگیرید. حفظ شهرت اکنون مستلزم آن است که رهبران با ضربات داستان، نقاط طرح و خط مقدم آماده باشند تا مطمئن شوند که هوش مصنوعی به کامل ترین تصویر دسترسی دارد.
بهینه سازی، بازبینی و نظارت بر محتوای دارایی های موجود
اعمال کنترل بر منبع دانش هوش مصنوعی و ارائه دانش بالقوه بیشتر به آن بسیار مهم است.
مطالبات هوش مصنوعی
افراد بیشتری از ChatGPT و Bard به عنوان موتورهای جستجوی نسل بعدی استفاده میکنند و سؤالات خود را مطرح میکنند و علاوه بر Google سؤالات خود را در این ابزارهای هوش مصنوعی مطرح میکنند. نه تنها این، بلکه Google Search Generative Experience (SGE) و Bing Chat در واقع خود موتورهای جستجو هستند. بینگ چت تجربه کامل جستجو را از طریق لنز چت بات هوش مصنوعی فراهم می کند. SGE برای ارائه ویژگیهای جستجوی Google، پاسخ دادن به یک سؤال معین، و ارائه منابع و سؤالات پیشنهادی برای پیگیری آموزش دیده است.
افراد (و برندها) باید وضعیت مناظر دیجیتالی خود را به طور کامل درک کنند – دقت، تازگی و تنوع محتوایشان، میزان محتوای نادرست یا نامطلوب، و میزان کنترلی که بر محتوای خود دارند. از آنجا شروع کنید و ببینید چه منابعی پاسخهای هوش مصنوعی را هدایت میکنند. این دری را برای تأثیرگذاری بر آن منابع و ایجاد دارایی های جدیدی که شما کنترل، مدیریت یا تحت تأثیر آنها هستید باز می کند.