رهبران استراتژی محتوای Terakeet یک پروژه آزمایشی را برای ارزیابی گزینه های محتوای هوش مصنوعی در بازار و مقایسه آنها با ایجاد محتوای مبتنی بر انسان انجام دادند. ایده این بود که مشخص شود هوش مصنوعی کجا به حد خود می رسد، انسان ها در کجا برتری بیشتری دارند و چگونه انسان ها می توانند از قدرت هوش مصنوعی برای حداکثر تأثیر استفاده کنند. ما روش ها را به اشتراک می گذاریم…
پست هوش مصنوعی در مقابل محتوای انسانی: مطالعه موردی اولین بار در Terakeet پدیدار شد.
منبع: https://terakeet.com/blog/ai-vs-human-content-a-case-study/