هوش مصنوعی برای سئو و بازاریابی محتوا: یک دوست، نه دشمن (حداقل در حال حاضر)
همه این ایده ها بهره وری و کیفیت تولید محتوای شما را بهبود می بخشد. همچنین می توانید از ابزارها و برنامه های افزودنی برای پیدا کردن استفاده کنید راه های بیشتری برای استفاده از ChatGPT برای SEO و محتوا.
و در حالی که بازی با آن سرگرم کننده است، ظهور ChatGPT پدیده ای بود که چند سوال ترسناک را ایجاد کرد:
از تاریخ نه چندان طولانی سئو، می دانیم که سئو با ظهور فناوری جدید رشد می کند. ما تمایل داریم هر بار که به نظر می رسد صنعت محکوم به فنا است، فرصت هایی را پیدا کنیم و این کار را ادامه خواهیم داد.
من می دانم که بسیاری از منکران وجود دارند که می گویند هوش مصنوعی هرگز جایگزین انسان برای نوشتن محتوا نخواهد شد. حقیقت این است که تا حدودی در حال وقوع است. هوش مصنوعی می تواند مقالات بهتری نسبت به دانشجویان بنویسد. این محتوای بهتر از محتوای متوسطی است که به صورت آنلاین منتشر می شود.
فناوری هوش مصنوعی روشی را که ما تقریباً همه چیز را انجام می دهیم تغییر خواهد داد (و این به صنعت SEO یا هر رشته مرتبط با بازاریابی دیگر محدود نمی شود).
توضیحات ویدیوی YouTube (یا خلاصه ویدیوهای YouTube برای استفاده در سایت خود برای دسترسی)
در هر دو یک مشکل وجود دارد: شما به تخیل خود محدود هستید. بله، می توانید از تیم و مشتریان خود نظر بخواهید و می توانید از رقبای خود کپی کنید. اما همه این روش ها نیاز به زمان و تلاش زیادی دارند.
پیوندهای “پرش به” روی صفحه (از ابزار بخواهید کد HTML را برای آنها ارائه کند یا حتی یک صفحه داخلی ایجاد کند فهرست مطالب)
روایت کرد از فناوری هوش مصنوعی برای کمک به تیم ها برای همکاری در تولید محتوا استفاده می کند. با Narrato، میتوانید از هوش مصنوعی برای تولید موضوعات محتوا، ایجاد خلاصههای SEO، اختصاص وظایف به نویسندگان و بهینهسازی و تصحیح محتوای خود استفاده کنید.
ChatGPT می تواند فوق العاده خلاق باشد. اگر باور ندارید، بررسی کنید این زن او از ابزار خواست تا نامه ای به فرزندش بنویسد و توضیح دهد که بابانوئل واقعی نیست. نتیجه باورنکردنی است، و در واقع سخت است باور کنیم که توسط یک ماشین تولید شده است:
این روشی را که مردم به دنبال (و یافتن) پاسخ میگردند تغییر خواهد داد. اما محتوای ساخته شده توسط انسان را از بین نخواهد برد – اگر کووید-19 چیزی به ما یاد داد، این است که هیچ فناوری نمی تواند جایگزین تعاملات انسانی شود. ما برای لمس شخصی، سبک های شخصی، تجربیات شخصی و غیره تلاش می کنیم.
با استفاده از ChatGPT برای ایدهبندی دارایی قابل پیوند شروع کنید. چند ایده از دستورات:
نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.
گام ها یا زوایایی را در محتوا یا تحقیق خود از دست داده اید
ایده های مسابقه ویروسی را در…
به همین ترتیب، میتوانید از آن بخواهید که یک کپی ایمیل برای ارتباط با روزنامهنگار/وبلاگر شما ایجاد کند.
بخشها و صفحات پرسشهای متداول (بر اساس مقالات موجود شما یا کلمه کلیدی که قصد دارید هدف قرار دهید)
بهینه ساز متن فناوری هوش مصنوعی را با تجزیه و تحلیل معنایی ترکیب می کند و به شما امکان می دهد خلاصه های بهینه سازی شده برای مقالات خود ایجاد کنید:
فناوری هوش مصنوعی و خلاقیت
اما نکته کلیدی اینجاست که در پشت صحنه اجرا می شد. ما آن را در عمل ندیدیم، و اگر برخی از ابزارهای ما را هوشمندتر میکرد، واقعاً توجه زیادی نمیکردیم.
الف را بیان می کند نظر شخصی. مردم هنگام خواندن هر چیزی به دنبال نقد، بازخورد و کنایه هستند.
تعاریف هر اصطلاحی که ذکر می کنید (برای بهینه سازی برای قطعه های برجسته).
مطمئن شوید که با دستورات خود آزمایش کنید. همه ایدههای هوش مصنوعی مفید یا قابل استفاده نخواهند بود، اما مطمئناً تعدادی از آنها را پیدا خواهید کرد که به شما الهام میدهند:
همه چیز به کجا می رود؟
هوش مصنوعی می تواند برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بسیار بیشتر از آنچه که من در این مقاله فهرست کنم انجام دهد. می تواند استراتژی پشتیبانی مشتری شما را هدایت کند (با فناوری هایی مانند چت ربات ها و تلفن گویا، می تواند به ایجاد هویت برند کمک کند (نام، لوگو و غیره.)، می تواند مقیاس شود استراتژی PPC شما (به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند)، و می تواند بازاریابی شما را افزایش دهد تاکتیک های نظارت. و اینها فقط چند گزینه هستند که آسان و سرگرم کننده هستند. من در اینجا حتی وارد تجزیه و تحلیل پیشرفته، تجزیه و تحلیل و فرصت های هدف گذاری نمی شوم.
هوش مصنوعی میتواند طوفان فکری طعمه پیوند را به یک نسیم تبدیل کند. همچنین می تواند هزینه های ایجاد دارایی های قابل پیوند را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
از این نظر، هوش مصنوعی نیاز به خلاقیت و کار سخت دارد تا بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند. بنابراین، سئوی مبتنی بر هوش مصنوعی، درست مانند سئو سنتی، همچنان به تلاش و ورودی انسان وابسته است: بودجه های بزرگتر. در واقع، در سئو، خلاقیت و تخصص می تواند به راحتی بر بودجه های هنگفت پیروز شود و هوش مصنوعی آن را تغییر نخواهد داد.
توضیحات محصول کاملاً بر اساس مشخصات موجود (از هر گونه محتوای کرکی خودداری کنید)
برای ایدههای بیشتر در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی میتواند به ایجاد تصاویر و ویدیوهای منحصربهفرد کمک کند، بررسی کنید که راجر چگونه دنیای تصاویر هوش مصنوعی مولد را بررسی میکند.
مثل ماشین فکر کردن
اکنون، راههای بیپایانی برای استفاده از هوش مصنوعی برای انواع کارها وجود دارد، اما من یک بازاریاب و یک سئوکار هستم، بنابراین این مقاله راههایی را فهرست میکند که میتوانید از آن برای وبلاگنویسی، رسانههای اجتماعی و وظایف سئو استفاده کنید.
19+ راه برای استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد و بهینه سازی محتوا
در واقع بسیار سرگرم کننده است و به شما در درک بهتر فناوری کمک می کند.
آیا این کار هیچ حرفه انسانی را تهدید می کند؟ و با چه سرعتی؟
و بله، می توانید تصاویری برای توصیف به آن بدهید. این هم برای سئو و هم برای دسترسی مفید است:
اطلاعیه های مطبوعاتی برای توزیع
متن لنگر تصویر برای کل مقاله/صفحه شما
قانون طلایی استفاده از هوش مصنوعی این است: نتیجه فقط به اندازه درخواست شما خوب است. اگر یک درخواست عالی ارائه دهید، می توانید خروجی عالی داشته باشید. بنابراین تکرار را متوقف نکنید!
اکنون هر کسی میتواند وارد شده و ساعتها با ابزار صحبت کند، آن را با انواع اعلانها به چالش بکشد و از توانایی آن برای درک هر کاری و تکمیل سریع آن شگفت زده شود. انبوهی بی پایان از مقالات وجود داشت که اسکرین شات هایی از چیزهای شگفت انگیزی را که ابزار قادر به انجام آنها بود به اشتراک می گذاشت.
ایده های محتوای قابل پیوند را برای سایتی که فروش…
در نهایت، به عنوان سئوکار و بازاریاب محتوا، باید درک بهتری از نحوه عملکرد ذهن هوش مصنوعی داشته باشیم. مطالب زیادی در مورد آن وجود دارد، اما به عنوان یک معتقد به ابزار، پیشنهاد می کنم بازی کنید این بازی.
و با این حال هوش مصنوعی می تواند برای کارهای تولید محتوا بسیار مفید باشد، از جمله:
تا زمانی که می توانیم هوش مصنوعی را نادیده بگیریم (مطمئنم هنوز هم افرادی هستند که اینترنت را رد می کنند و احتمالا خوشحال هستند).
آیا مردم به زودی استفاده از موتورهای جستجو را برای یافتن پاسخ سوالات خود متوقف خواهند کرد؟
کلمات کلیدی که از دست داده اید (و/یا از آن بخواهید کلمات کلیدی موجود شما را بر اساس هدف جستجو سازماندهی کند)
ایده هایی (نقاط کور) برای گنجاندن در مقالات موجود خود (“مقاله من چه چیزی کم است؟”)
با در نظر گرفتن این همه، ما اساساً اکنون دو انتخاب داریم:
به هر حال، برای به دست آوردن بهترین تعریف ممکن از ChatGPT، بهتر است مخاطبان هدف خود یا سطح آشنایی آن ها با موضوع مورد نظر را در پرس و جو مشخص کنید. به عنوان مثال، می توانید از آن بخواهید که SEO را برای کسی که برای اولین بار این اصطلاح را می شنود توضیح دهد:
آن را ترک نمی کند، و ما در بدو تولد این دنیای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم. راه برگشتی نیست. و صادقانه بگویم، فکر می کنم ما خوش شانس ترین نسلی هستیم که هم تولد اینترنت و هم تولد هوش مصنوعی را شاهد بوده ایم.
Photoleap دارای هوش مصنوعی است برنامه گوشی آن، به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه یا تلاش زیاد تصاویر حرفه ای ایجاد کنید.
صرفاً به سئو مرتبط نیست، اما میتوانید از آن بخواهید که توییتهای منحصر به فرد، بهروزرسانیهای فیسبوک و زیرنویسهای اینستاگرام برای تبلیغ محتوای شما ایجاد کند.
خلاصه مطالب و توضیحات متا
اواخر سال گذشته، همه چیز به طور ناگهانی تغییر کرد، با راه اندازی ChatGPT، که قادر است انواع کارهای نوشتن را بلافاصله انجام دهد، از جمله مقالات کامل و حتی کد.
باز هم، ChatGPT به سختی تنها ابزار هوش مصنوعی است که می توانید از آن استفاده کنید. موارد دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما در ایجاد دارایی های بصری برای استراتژی های ارتقای محتوای خود کمک کنند.
بله، همه چیز تغییر خواهد کرد و به سرعت تغییر خواهند کرد، به ویژه هنگامی که موتورهای جستجو به طور فعال ویژگی های مکالمه را برای پاسخ سریع به سؤالات کاربران (اغلب بدون ذکر منبع) یکپارچه می کنند. اما اینطور نیست که بتوانیم با نادیده گرفتن فناوری هوش مصنوعی یا انکار تأثیر آن بر هر کاری که انجام می دهیم، از وقوع این تغییرات جلوگیری کنیم.
چرا گوگل آن را نمی خواهد، حتی اگر اینطور باشد قابل تشخیص? اگر به خوبی نوشته شده باشد و پاسخ های مفیدی ارائه دهد، گوگل احتمالاً آن را بدون توجه به نحوه ایجاد آن رتبه بندی می کند.
پیشنهادهایی عنوان کنید تا ایجاد آن را برای شما آسانتر کند
این به شما امکان می دهد یک کلمه روزانه را بر اساس تداعی حدس بزنید: با هر کلمه ای شروع کنید و بر اساس میزان ارتباط آن با کلمه به آن امتیاز می دهد. متوجه خواهید شد که مغز انسان متفاوت عمل میکند: یافتن مترادفها در اینجا کار نمیکند… من چگونه از «درآمد» (کلمه اولیه من) به «ماشین حساب» رفتم:
منعکس می کند تجربه و تخصص در مورد موضوعی که مبتنی بر آموزش عمیق و سالها تجربه است.
عنوانهای فرعی برای تقسیم محتوای خود به بخشها و زیربخشهای بیشتری برای بهبود خوانایی
همچنین وجود دارد یک وبلاگ عالی ردیابی توسعه هوش مصنوعی، پروژه های جدید و فرصت ها.
نتیجه
در حالی که من در انجام پیش بینی های جسورانه بسیار بد هستم و بنابراین تمایلی به دادن پاسخ قطعی به هر یک از این سؤالات ندارم، بسیار مطمئن هستم که:
ChatGPT تنها ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی نیست که می تواند برای تولید محتوا استفاده شود. ابزارهای بیشتری وجود دارد که ارزش بررسی را دارد.
هوش مصنوعی چیز جدیدی نیست. اکنون چندین سال است که در پشت صحنه بسیاری از ابزارهای بازاریابی فعال است.
پیشنهادات و طرح کلی مقاله
صفحه درباره و/یا بیوگرافی شما برای استفاده در نمایههای رسانههای اجتماعی (از ChatGPT بخواهید خلاقانه/خندهدار/و غیره باشد)
لینکبایت و بازاریابی ویروسی بخشهای جداییناپذیر هر استراتژی SEO هستند، زیرا ارزش ویژه لینک و آگاهی از برند را هدایت میکنند (هر دو احتمالاً قویترین سیگنالهای رتبهبندی هستند).
به یکی از پرطرفدارترین سوالاتی که مردم می پرسند برگردیم: آیا محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی جایگزین محتوای نوشته شده توسط انسان خواهد شد؟
گوگل سالهاست که تلاش میکند به یک موتور پاسخگو تبدیل شود و فناوری هوش مصنوعی احتمالاً در نهایت به موفقیت آنها کمک خواهد کرد. هوش مصنوعی در حال حاضر می تواند بهتر از بسیاری از وبلاگ نویسان و سریعتر از هر یک از ما بنویسد، خلاصه کند و پاسخ ها را بیابد.
اکنون استفاده از هوش مصنوعی را شروع کنید و تا جایی که می توانیم با آگاهی از این موج سوار شوید. با هر تغییری، فرصتی وجود دارد، و تنها راه برای درک آن، قرار گرفتن در میان آن تغییر است.
منابع بیشتر برای استناد به عنوان مطالعه بیشتر و غیره.
و با این حال، محتوای خوب بسیار بیشتر از نوشتن خوب و پاسخ های صحیح است. محتوای خوب یک یا چند مورد از موارد زیر را انجام می دهد:
فناوری هوش مصنوعی فقط می تواند محتوای دیگران را تغییر کاربری دهد. هیچ کاری از موارد بالا را نمی تواند انجام دهد. بنابراین اگر استراتژی محتوای شما بیشتر در مورد استفاده مجدد بود، متأسفانه توسط هوش مصنوعی به شکلی منفی تحت تأثیر قرار میگیرد.
چند ایده محتوای ویروسی برای … موضوع چیست؟
آیا قرار است محتوای انسانی را بکشد و وب را با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی غرق کند؟
Wave.video ابزار دیگری است که از هوش مصنوعی استفاده می کند برای آسان کردن محتوای چند رسانه ای به سادگی URL خود را ارائه دهید و در عرض چند دقیقه یک ویدیو تولید می کند. نتیجه بسیار ابتدایی است، اما میتوانید از آن برای تولید خلاصههای ویدیویی و ویدیوهای رسانههای اجتماعی استفاده کنید. اگر ارتقا دهید، به ویرایشگر پیشرفتهتری برای ایجاد ویدیوهای بهتر دسترسی پیدا میکنید. اما اینها زمان بیشتری می برد.
اگر سایتی در حال فروش … است، چه اینفوگرافیک باید ایجاد کند تا از وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران پیوند ایجاد کند
اگر وبلاگ نویسی بودید که در… می نویسید، مشتاقانه به چه چیزی پیوند می دادید؟