هنر داستان پردازی در بازاریابی میهمان نوازی
انتشار: بهمن 09، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

هنر داستان پردازی در بازاریابی میهمان نوازی


کره چنان رقابتی شده است که مشاغل برای ایستادگی همه چیز آماده هستند
و وفاداری مشتریان خود را بدست آورید. با این حال ، تلاش برای استراتژی های تصادفی شما را دور نمی کند. چرا
آیا به جای آن به یک روش اثبات شده روی نمی آورید؟ بله ، ما در مورد داستان پردازی صحبت می کنیم ، که
حتی وقتی مردم کلماتی مانند مهمان نوازی یا بازاریابی را نمی دانستند ، رونق گرفت.
علاوه بر این ، اجداد ما قبلاً داستانهایی را گفته اند که هیچ کلمه ای نمی دانند!
بیایید بحث کنیم که چگونه طبیعت انسانی به عنوان داستان نویس های متولد شده می توانند به شما در بازاریابی میهمان نوازی کمک کنند
امروزه

با نگاهی به عقب ، این منطقی ترین چیزی است که افراد مدرن آنقدر مشتاق هستند که داستانهای خود را بگویند
و موارد جدید را کشف کنید. از این گذشته ، داستانها به ما کمک کردند تا از این گونه زنده بمانیم. حتی وقتی
اولین انسانها نتوانستند چندین کلمه را در کنار هم قرار دهند ، آنها از تصاویر برای گفتن داستان استفاده کردند و
تجربیات آنها را پشت سر بگذارید. هنر داستان پردازی تعریف کرد که چه کسی زندگی خواهد کرد و چه کسی نمی خواهد
بر چالش دیگری غلبه کنید. کاملاً شبیه به رقابت در تجارت مدرن ، درست است؟ شما
ممکن است مضامین ، شخصیت ها و روایت ها را برای مقابله با آن تجزیه و تحلیل کند نوشتن گزارش کتاب یا
شوخی هایی را برای یک پست رسانه های اجتماعی آهنگسازی می کند ، اما اصول اساسی یکسان است.
به خصوص ، شما با داستان پردازی سر و کار دارید زیرا این کاری است که اجداد شما انجام دادند و چه چیزی
نسل های آینده به این کار ادامه خواهند داد. آنها تمرین داستانهای خوب را انجام می دهند.

داستان خوب چیست؟


به عبارت دیگر ، از کجا شروع می کنیم؟ اظهارات بلند از پاراگراف قبلی است
اگر احساس نمی کنید داستان در خون شما است ، بی معنی است. البته تمرین مهم است ، اما این کار را نکنید
نظریه دست کم. این به معنای پیچیده کردن چیزها نیست ، به خصوص که یک کالای کلاسیک
ساختار داستان فقط شامل سه نکته است. اول ، شما باید شخصیت خود را توصیف کنید
روال ، نشان دادن چالش هایی که با آنها روبرو هستند. دوم ، یک انفجار دنبال می شود و خراب می شود
روال شخصیت های شما لازم نیست در مورد انفجارهای تحت اللفظی بنویسید ، فقط این را اطمینان حاصل کنید
این قسمت باعث می شود سفارش قبلی دیگر امکان پذیر نباشد. سرانجام ، شخصیت های خود را معرفی کنید
روال جدید ، که در آن موضوعات قبلی حل می شود. اگرچه پیروی از این ساختار به همین راحتی است
به عنوان پای ، در نهایت نجات است.
این طرح ساده آزادی بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند و آزمایشات را تشویق می کند. برای
به عنوان مثال ، شما ممکن است اولین نکته را پرش کنید و با توصیف انفجار شروع کنید. مثل این است
مقدمه ، پاراگرافهای بدن و نتیجه گیری در مقاله شما. اگرچه مقدمه است
مهم ، برخی از کارها شما را ملزم می کند که مستقیماً به نقطه بروید. هنوز هم پیچیده به نظر می رسد؟ وقت است
برای انتقال از غارها با تصاویر به بازاریابی میهمان نوازی!

چرا حقایق و ارقام کافی نیستند؟


حتی اگر آمار ثابت کند که کسب و کار شما از بهترین ها بهترین است ، شما نمی توانید به سادگی پرتاب کنید
شماره ها را به مشتری های بالقوه خود. این به این دلیل است که فقط داستانهای خوب:
افراد را در سطح شخصی درگیر کنید. آنها مخاطبان هدفمند شما را متقاعد می کنند
این پیشنهادات ویژه برای آنها طراحی شده است و خدمات شما می توانند آنها را حل کنند
مسائل
با برانگیختن احساسات ، اتصالات ایجاد کنید. آیا می دانید که ما در آن مهارت داریم
به یاد چیزی با تأثیر عاطفی عالی؟ داستان ممکن است سرگرم کننده باشد یا
دلهره آور ، اما احساس را فراموش نخواهید کرد. این همان چیزی نیست که شما برای خود می خواهید
تجارت ، فراموش نشدنی؟ (البته بازی با احساسات منفی برای بهبود
تشخیص برند بهترین ایده نیست).
افراد را به آنچه در واقع می فروشید بفهمیدبشر همه چیز در مورد محصولات است و
خدمات فقط در نگاه اول. یک داستان خوب در بازاریابی میهمان نوازی یک
تصویر گسترده تر و افراد را متقاعد می کند که می توانند فراموش نشدنی شوند
تجربیات و رویاهای خود را تحقق بخشید.
مخاطبان هدفمند خود را تشویق کنید تا بخشی از داستان شوندبشر به این ترتیب ،
به جای محدود کردن سفر خود به تفاوت های فنی ، افراد می توانند روی مناظر تمرکز کنند ،
صداها و احساسات مقصد آنها.

مزایای دیگری دارید؟


جواب بله است! شما باید برای تبلیغ برند خود ، داستان پردازی را در نظر بگیرید. این است
ابزاری مناسب برای ارائه ارزشهای خود و برجسته کردن تمام تلاشهای پشت خدمات خود. اینقدر
یک رویکرد به مشتریان کمک می کند تا شما را در بین چندین مشاغل مشابه انتخاب کنند. به جای
به سادگی با بیان اینکه شما روی جامعه تمرکز می کنید و پایداری را در اولویت قرار می دهید ، می توانید یک داستان بگویید
این حقایق را اثبات می کند. خوانندگان شما با خوشحالی به نتیجه گیری هایی که توسط آنها می رسند اعتقاد دارند
خودشان آنها همچنین از سناریوهای قابل اعتماد که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند قدردانی می کنند
و همزمان سرگرم کننده است. سرانجام ، داستان پردازی برای ضبط لحظات زیبا مناسب است.
سعی کنید مشتریان خود را ترغیب کنید تا داستانهای خود را به اشتراک بگذارند ، و تعجب خواهید کرد که چقدر
همه باید بگویند!

رسانه های مختلف


هنگامی که ما تصمیم گرفتیم که داستان پردازی در نهایت از بازاریابی میهمان نوازی سود می برد ، بیایید در نظر بگیریم
اشکال مختلفی که می تواند داشته باشد. در نظر بگیرید که داستان های خود را با تصاویر تکمیل کنید
جاذبه های محلی و اتاق های هتل دنج را نشان دهید. نویسندگان خبره ممکن است کاملاً توصیف کنند
آنها ، اما یک تصویر با کیفیت بالا هنوز هم بر درک خوانندگان شما تأثیر می گذارد. به یاد داشته باشید که
نوشتن تنها یکی از راه های گفتن یک داستان است. آیا ارسال فیلم های جذاب را در نظر گرفته اید؟
قرقره های Tiktok و اینستاگرام برای بازاریابی بسیار مؤثر هستند که اینطور نیست
به هزینه های اضافی نیاز دارید. آنچه به آن نیاز دارد همه خلاقیت شماست و کمی وقت برای آوردن
دیوانه ترین ایده ها به زندگی. افراد با پیشینه های مختلف از قالب های تازه و شما قدردانی می کنند
باز بودن به نوآوری.

استراتژی


اگرچه برخی از تأثیرگذار با ارسال شهودی موفق می شوند ، اما تکیه فقط به شانس بیش از حد است
از یک خطر بنابراین ، شما باید قبل از گفتن داستان ، یک استراتژی تدوین کنید. اول ، تحقیق
مخاطبان هدفمند شما از گروه های سنی مختلف سیستم عامل های مختلف را ترجیح می دهند. در حالی که بزرگتر
مردم به فیس بوک می چسبند ، جوانان اینستاگرام را انتخاب می کنند. ممکن است در مورد مختلف حساب داشته باشید
شبکه های اجتماعی اما با توجه به ترجیحات مخاطبان خود ، محتوا را متفاوت ارسال می کنند.
دوم ، در مورد مقالاتی که می خواهید در آن بگنجانید فکر کنید. داستان های کوچک هر روز یا یک مقاله یک بار
هفته؟ چند بار می توانید حلقه ها را ارسال کنید؟ سیستم عامل های ذکر شده حساب هایی را در اولویت قرار می دهند که
به طور مرتب در فعالیت های مختلف شرکت کنید ، به این معنی که باید روی تلاش مداوم تمرکز کنید.
فراموش نکنید که نکات برجسته مشتریان خود را دوباره ارسال کرده و به نظرات آنها پاسخ دهید.

برخی از توصیه ها


همانطور که مشاهده می کنید ، ادغام داستان پردازی در بازاریابی میهمان نوازی ممکن است خسته کننده و زمان باشد
مصرف با این وجود ، ممکن است بعد از تمرکز روی شخصیت ها احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. در
چیز این است که ، شما نمی توانید مانند آنها در حال نوشتن یک رمان باشید. داستانهای شما باید
تا حد امکان با واقعیت ارتباط برقرار کنید ، پس چرا یک میهمان را با مهمان شروع نمی کنید
چراغهای روشن؟ احساسات صمیمانه و عکسهای غیرحرفه ای باعث افزایش نسبیت و سیگنال آن می شوند
به شما اعتماد می شود یکی دیگر از ابتکارات ارزشمند ، داستان های کارکنان است. یکی از بهترین راهها برای
ارائه یک برند برای معرفی افراد در پشت آن است. آنچه را که دوست دارند بگویید ، چه چیزی الهام بخش است
آنها ، و آنچه را که برای آنها می جنگند برجسته کنید. شما همچنین باید:
the همان سبک را در سکوها حفظ کرده و آن را قابل تشخیص است.
● از اغراق و ادعاهای دروغین خودداری کنید. آنها ممکن است مشتری های جدیدی را به خود جلب کنند ، اما آنها
ناامیدی در دراز مدت به تجارت شما آسیب می رساند.
● شخصی سازی را برجسته کنید. شما می توانید داستانی را بگویید که در آن تجارت موفق شده است
تمام نیازهای مشتری را برطرف کنید.
● روی کانال های بازخورد مؤثر تمرکز کنید. از درخواست مشتریان خود نترسید
نظرات دو بار از آنجا که برخی واقعاً به یادآوری نیاز دارند.

پیچیدن

برای نتیجه گیری ، هیچ چیز نمی تواند در کارآیی بازاریابی با داستان پردازی قدیمی خوب رقابت کند. این است
ایده آل برای افزایش تشخیص برند ، برجسته کردن ارزش های خود و ایجاد اعتماد به نفس
بلند مدت با این حال ، داستان پردازی مدرن اشکال زیادی می گیرد که استفاده از آن دشوار است
بدون استراتژی مناسب بنابراین با لیست اهداف خود و تهیه برنامه ای برای خود شروع کنید
رسانه های اجتماعی پس از شروع ، خواهید دید که چه چیزی برای شما بهتر است.



منبع: https://www.thewebhospitality.com/the-art-of-storytelling-in-hospitality-marketing/